» مطالب » دیگر رسانه ها » چرا استخدام شرکت چکاوک شهر مهم است
سایت
دیگر رسانه ها

چرا استخدام شرکت چکاوک شهر مهم است

دی 24, 1402 30507

چرا آگهی‌های استخدامی شرکت چکاوک شهر بیش از شرکت‌های دیگر است؟ آیا چکاوک شهر به وعده‌های خود در خصوص استخدام نیرو عمل می‌کند؟ مدتی است این سوالات از جانب کارجویان در فضاهای مختلف درباره شرکت چکاوک شهر منتشر شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

طبق تحقیقات به عمل آمده، شرکت نوآوران چکاوک شهر فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1399 شروع و در حال حاضر در بخش‌های متعدد شامل طراحی و توسعه سایت، بهینه‌سازی و سئو، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، پشتیبانی، خدمات هاستینگ، ارائه سامانه پیامک، به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

طی مصاحبه‌ای که با مدیرعامل شرکت، آقای مهندس مخمری انجام شد، متوجه شدیم بحران کارمندگزینی و منابع انسانی طی چند سال اخیر باعث تغییر روند پرورش و جذب نیروی متخصص در این شرکت شده است. با بررسی دقیق‌تر و مصاحبه با کارشناسان منابع انسانی شرکت چکاوک شهر، به این نتیجه رسیدیم افراد مختلفی با عنوان کارشناس طراحی سایت، تولید محتوا و سئو سایت  به این شرکت مراجعه کرده و تقاضای همکاری داشتند. نکته جالب توجه اینکه افراد مورد نظر که در ابتدا خود را متخصص و کارشناس طراحی سایت و سئو معرفی می‌کردند، هنگام حضور در جلسه آزمون تعیین سطح درخواست آموزش بیشتر در این زمینه داشتند!

با تحقیق بیشتر و مصاحبه با کارشناسان فنی شرکت چکاوک شهر متوجه شدیم کارشناسان طراحی سایت و سئو که برای همکاری و استخدام به این شرکت مراجعه می‌کردند، تمام موارد مربوط به طراحی سایت و سئو را به طور تئوری در موسسات آموزشی یاد گرفته اما مهارتی در این زمینه نداشتند. تمام این عوامل در کنار هم باعث شد شرکت چکاوک شهر در اردیبهشت 1400 تصمیم به راه اندازی بخش آموزش بگیرد.

در بخش آموزش شرکت چکاوک شهر چه می گذرد؟

طی مصاحبه‌ای که با کارشناسان ارشد طراحی سایت و سئوی شرکت چکاوک شهر به عمل آوردیم، دوره‌های آموزشی این شرکت کاملاً پروژه‌محور طبق نیاز مشتریان و تجربیاتی که طی این سال‌ها از همکاری با شرکت‌های مختلف به دست آمده، برای دانش‌پذیران و علاقمندان به حوزه‌های طراحی سایت با وردپرس و بهینه‌سازی و سئوی سایت فراهم شده است. برای سنجش میزان یادگیری همچنین بررسی عملکرد دانش‌پذیران، در طول دوره تمرین و آزمون‌هایی قرار داده شده است. وجود این آزمون‌ها به دانش‌پذیران کمک می‌کند تا شناخت کاملی درباره نقاط قوت و ضعف خود پیدا کنند از طرفی اساتید با بررسی تمرین‌ها شناخت نسبی نسبت به توانایی‌های دانش‌پذیران به دست می‌آورند.

ارزشیابی در پایان دوره‌های طراحی سایت  و سئوی چکاوک شهر چگونه انجام می‌شود؟

ارزشیابی دوره‌های چکاوک شهر در 2 مرحله انجام می‌شود. مرحله اول زمانی است که دانش‌پذیر تمرین  و آزمون‌های هر جلسه را ارسال کرده است. مرحله دوم زمانی است که دوره‌ها به اتمام رسیده‌اند. اساتید طراحی سایت با وردپرس شرکت چکاوک شهر طی مصاحبه با کارشناسان ما اعلام کرده‌اند که برای ادامه همکاری و استخدام در این شرکت دانش‌پذیران باید یک پروژه با توجه به مواردی که در دوره آموزش داده شده، طراحی و ارسال کنند. پروژه‌ها در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان واحد طراحی و توسعه مورد بررسی قرار گرفته و بعد تایید برای ادامه همکاری از طرف شرکت با فرد مذکور تماس گرفته می‌شود.

این در حالی است که برای استخدام در بخش بهینه‌سازی و سئوی سایت، دانش‌پذیر باید بتواند در آزمون نهایی سئو درصد نمره قبولی را کسب کند. سوال ما از رئیس هیئت مدیره شرکت چکاوک شهر سرکار خانم ثریا صفرزاده ،(برنامه ریز توسعه مهارت و مسئول مستقیم منابع انسانی) ، این بود که آیا درصد از آزمون نهایی میزان زیادی نیست؟

درصد قبولی ، برای دانش‌پذیران عدد زیادی است، این مورد را چگونه توجیه می‌کنید؟

مهندس ثریا صفرزاده  در پاسخ به این سوال اظهار داشتند افرادی که 50 درصد نمره را کسب کنند، شانس شرکت در آزمون مجدد خواهند داشت از طرف دیگر افرادی که بتوانند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذرانند، آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات و چالش‌های بزرگ و ورود به عرصه رقابت  را دارند مهمترین موضوع جلوگیری از ضررو زیان های مشتریان و از جمله ضرر های وارده به خود را دارند.

شبهات زیادی در خصوص استخدام در شرکت چکاوک شهر به خصوص برای دانش‌پذیران ساکن شهرستان به وجود آمده است. سوالی وجود دارد که این شرکت چند نفر را جذب میکند؟ چطور نفرات جذب شده را تمین پروژه می کند؟ در حال حاضر چند نفر در این شرکت فعالیت دارد؟.

مهندس مخمری در این خصوص اظهار داشتند بیشترین افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند به سه دلیل می باشد، 1- برای کسب مهارت برای کسب و کار شخصی 2- برای ورود به بازار کار بصورت فریلنسری 3- برای همکاری با شرکت چکاوک شهر اما دسته چهارمی هم وجود دارد که از این حوزه اطلاعاتی ندارند و فقط بر اساس شنیده ها قصد ورود به این حوزه را دارند. که این افراد(دسته چهارم) با شکست مواجه میشوند و در این حوزه مهارت محور به دیدگاه خود نخواهند رسید

وی افزود: در حال حاضر 300 نفر بطور بصورت دورکاری پس از دوره آموزشی موفق به همکاری مستقیم با این شرکت شدند و در بخش‌های مختلف شرکت از جمله طراحی و توسعه سایت، پشتیبانی و بهینه‌سازی و سئوی سایت استخدام و فعالیت خود را به صورت مستمر  با چکاوک شهر ادامه می‌دهند.

تامین پروژه برای این افراد توسط روش های مارکتینگ و بازاریاب های حضوری و تلفنی شرکت انجام میشود وی با اشاره به حوزه فعالیت خود در خصوص مارکتینک و اشنایی به روش های صحیح بازاریابی بیان کرد دریافت پروژه برای این مجموعه سهل و آسان است اما انجام دهنده این پروژه ها که مهارت اجرایی نیاز دارند کم است

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی دغدغه بسیاری از کارجویان کسب درآمد از طراحی سایت و سئو است. شرکت چکاوک شهر نیاز این افراد را شناسایی کرده است. به همین دلیل دوره‌های چکاوک شهر کاملا پروژه‌ای و مهارت‌محور است. واژه مهارت‌محور کمی جالب در عین حال عجیب است. لذا در این خصوص از خانم مهندس صفرزاده رئیس هیئت مدیره شرکت چکاوک شهر سوالاتی پرسیدیم. ایشان طی مصاحبه‌ای که با کارشناسان ما داشتند، اظهار داشتند در چکاوک شهر مهارت آموزش داده می‌شود. به عبارت ساده‌تر افراد بعد شرکت در دوره‌های طراحی سایت و سئو شرکت چکاوک شهر می‌توانند به صورت فریلنسری پروژه جذب کنند.

در پایان گزارش خود از مسئول مرتبط با اجازه مدیریت مجموعه درخواست عملکرد شرکت چکاوک شهر را برای اثبات این سخنان مطرح کردیم . وی با بیان شفافیت موضوع در سایت شرکت چکاوک شهر در بخش نمونه کار ها و لیست مشتریان و افراددر حال همکاری گزارشی را ارائه نمود که با بررسی دقیقتر گزارش توسط مسئولین ذیربط و بررسی مجوزات قانونی این شرکت به صحت عملکرد این شرکت اطمینان پیداکردیم.

برای مشاهده اطلاعات شرکت کلیک کنید 

در انتها برای این مجموعه توانمند آرزوی موفقیت روز افزون را داریم

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×