کار آفرینی و استارتاپ

کار آفرینی و استارتاپ MVP چیست و چگونه می‌توان بازار را با آن فراهم کرد؟

MVP چیست و چگونه می‌توان بازار را با آن فراهم کرد؟

دی 30, 14020 233

MVP یا “Minimum Viable Product” یک نسخه از یک محصول یا سرویس جدید است که به گروه شما این امکان را می‌دهد که با کمترین تلاش، اطلاعات اولیه درباره نیازهای مصرف‌کنندگان جمع‌آوری کند. این محصول کوچک باید دارای سه جنبه اصلی باشد: 1. **استفاده از آن توسط مردم:** – MVP باید واقعاً توسط مصرف‌کنندگان خریداری یا استفاده شود. این به معنای ارائه یک محصول یا سرویس واقعی به بازار است. 2. **سادگی استفاده:** – استفاده […]

کار آفرینی و استارتاپ "راه‌اندازی استارتاپ: نکات کلیدی برای موفقیت"

“راه‌اندازی استارتاپ: نکات کلیدی برای موفقیت”

دی 29, 14020 201

برای راه اندازی یک استارتاپ، بیش از هر چیز نیاز به اعتماد به خود دارید؛ زیرا شما به ایده‌ی خود، توانایی‌ها و پشتکارتان برای دستیابی به رویای شخصی خود اعتماد دارید. اگر این متن را می‌خوانید، به احتمال زیاد تصمیم گرفته‌اید که این کار را انجام دهید. پس سوال اصلی این است: چگونه باید شروع کنید؟ در این مقاله، به این سوال پاسخ می‌دهیم و راهنمایی می‌کنیم که چگونه می‌توانید یک استارتاپ راه بندازید. دربارهٔ […]

کار آفرینی و استارتاپ "راهنمای گام به گام برای نوشتن بیانیه ماموریت و چشم‌انداز جذاب و الهام‌بخش برای سازمان شما"

“راهنمای گام به گام برای نوشتن بیانیه ماموریت و چشم‌انداز جذاب و الهام‌بخش برای سازمان شما”

دی 25, 14020 220

هر کسب و کار، سعی در رشد و پیشرفت دارد تا با چالش‌های زندگی که برای آن ایجاد می‌شود، به‌خوبی مقابله کند. برای یک کارآفرین پرشور، پول تنها یک پیشنهاد جانبی است که ارزش زندگی‌اش را همراهی می‌کند. در سفر راه‌اندازی و توسعه یک کسب و کار، ممکن است ذهن شما گاهی به چالش‌های دیگری همچون حاشیه سود و رقبا منحرف شود. حتی اگر شما به این گونه نباشید، تیم شما ممکن است این احساس […]

کار آفرینی و استارتاپ **تبلیغات محیطی: بررسی مزایا و معایب راهکارهای بازاریابی در فضای شهری**

تبلیغات محیطی: بررسی مزایا و معایب راهکارهای بازاریابی در فضای شهری

دی 25, 14020 144

**تبلیغات شهری: راهی موثر برای افزایش شناخت برند و محصولات** تبلیغات محیطی به شما کمک می‌کند تا برند و محصولاتتان به صورت سراسری شناخته شوند. از بیلبوردها در شهر تا پوسترهای نصب شده در ایستگاه‌های مترو و معابر، همه اینها نمونه‌های تبلیغات محیطی هستند. استفاده از این روشها هرچند هزینه‌بر است، اما باعث افزایش آگاهی مردم از برند شما می‌شود. رد شدن چند باره از پوسترها و بیلبوردها باعث تثبیت نام برند در ذهن افراد […]

کار آفرینی و استارتاپ مانع جدید برای توسعه استارتاپ‌ها: الزام به ای‌نماد

مانع جدید برای توسعه استارتاپ‌ها: الزام به ای‌نماد

دی 24, 14020 177

فعالان استارتاپی ایران در شرایط تحریم و شیوع کرونا تازه‌ترین چالش‌ها را با موانع و مجوزهای اجباری مقابله می‌کنند. مسئولان با ایجاد موانع و اجبار به دریافت ای‌نماد، اینستکشورتک و سایر استارتاپ‌ها را به ناامیدی می‌کشانند. این مشکلات از بخشنامه بیمه مرکزی شروع شده و هنوز به راه‌حل کاملی نرسیده است. نارضایتی‌ها و اعتراضات به اجبار دریافت ای‌نماد، به شکل کمپین “می‌خواهیم زنده بمانیم” در شبکه‌های اجتماعی منتهی شد. اما نکته‌ای که به چشم می‌خورد […]

کار آفرینی و استارتاپ زنان ثروتمند

ثروتمند ترین زنان جهان که روزی فقیر بوده اند

دی 23, 14020 258

زنان فقیری که ثروتمند شدند و توانستند به موفقیت برسند، الگوی برتری برای زنان دیگر هستند. آنها کارآفرینانی هستند که از هوش و مهارت خود بهره‌برداری کردند و توانستند در صدر بازار کسب و کار خود قرار بگیرند. برخی از این زنان در این مقاله معرفی شده‌اند. زنان فقیری که ثروتمند شدند اپرا وینفری: داستان اپرا وینفری واقعاً تجربه‌ای ارزشمند است. او توانست با غلبه بر فقر شدید دوران کودکی، ثروتی به ارزش بیش از […]

کار آفرینی و استارتاپ راهنمای جامع برآورد هزینه راه اندازی استارتاپ

راهنمای جامع برآورد هزینه راه اندازی استارتاپ

دی 23, 14020 144

برآورد هزینه در کسب و کار و اهمیت تعیین هزینه‌های راه‌اندازی استارتاپ، مهمترین گام در آغاز یک کسب و کار است. اگر این مرحله با دقت و اصولی انجام شود، می‌تواند به استارتاپ کمک کند تا از مشکلات و شکست‌های احتمالی دوری کرده و در مسیر موفقیت قرار گیرد. داشتن یک جدول دقیق از هزینه‌های راه‌اندازی استارتاپ، می‌تواند سرمایه‌گذاران را به کسب و کار جلب کرده و ارتباط مثبتی با آن‌ها ایجاد نماید. راه‌اندازی یک […]

کار آفرینی و استارتاپ "راه اندازی استارتاپ با کمترین سرمایه: راهکارها و راهنمایی‌هایی برای شروع موفق"

“راه اندازی استارتاپ با کمترین سرمایه: راهکارها و راهنمایی‌هایی برای شروع موفق”

دی 22, 14020 141

“راهنمایی برای شروع استارتاپ با سرمایه کم” به این نکته توجه داشته باشید که فقط داشتن ایده برای استارتاپ کافی نیست، بلکه سرمایه نیز نقش مهمی در موفقیت این کسب و کارها ایفا می‌کند. در اینجا به روش‌های راه اندازی یک استارتاپ با سرمایه کم پرداخته می‌شود. اگر شما هم دارای ایده‌ای نو و متفاوت برای استارتاپ خود هستید، می‌توانید با کمترین هزینه و تدابیر مناسب، به راه اندازی کسب و کار خود بپردازید. توجه […]

کار آفرینی و استارتاپ "تأثیر روبات‌ها بر رفتار انسان: آنچه در مواجهه با این فناوری مشاهده می‌شود"

“تأثیر روبات‌ها بر رفتار انسان: آنچه در مواجهه با این فناوری مشاهده می‌شود”

دی 20, 14020 142

“آزمایش جالب دانشجوی دکترای انفورماتیک: تأثیر حضور روبات‌ها بر رفتار حرکتی انسان‌ها” جواد امیریان، دانشجوی دکترای انفورماتیک در مرکز تحقیقاتی اینریای فرانسه، به تازگی سفری به انگلستان داشته و با همکاری دانشجویان دانشگاه UCL، آزمایشی در زمینه کاری خود یعنی هوش مصنوعی انجام داده است. دانشگاه جهانی لندن یکی از برترین دانشگاه‌های تحقیقاتی در سراسر دنیاست. آزمایشی که جواد امیریان و دوستانش در دانشگاه UCL انجام داده‌اند به تحلیل رفتار انسان در مواجهه با روبات‌ها […]

کار آفرینی و استارتاپ چگونه ایده نو را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید؟

چگونه ایده نو را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید؟

دی 19, 14020 98

اگر به دنبال یافتن ایده جدید برای شروع یک کسب و کار هستید و هنوز به نتیجه نرسیده‌اید، بهتر است با بهترین راهکارهایی که اکثر کارآفرینان موفق از آنها استفاده کرده‌اند، آشنا شوید. این راهکارها می‌توانند به شما در ایجاد ایده نو برای کسب و کار کمک کنند. در دنیای امروز پر از رقابت، نوآوری و خلاقیت در داشتن ایده‌های جدید، یکی از عوامل مهم برای دستیابی به موفقیت است. شاید تازه‌کاران فکر کنند فقط […]

کار آفرینی و استارتاپ "جستجوی مدل کسب و کار در استارتاپ‌های سلامت دیجیتال"

“جستجوی مدل کسب و کار در استارتاپ‌های سلامت دیجیتال”

دی 18, 14020 137

سلامت دیجیتال همچنان در حال رشد است و در کمتر از یک دهه، سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان آن را تحول داده‌اند. مدیرعامل مرکز نوآوری دیجیتال بریگهام، سانتوش موهان، تصریح کرده است: “در آینده‌ی ۵ تا ۶ ساله، درآمد صنعت سلامت دیجیتال به مبلغ ۱۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید.” سانتوش موهان ادامه داد: “هنوز در مراحل ابتدایی فعالیت‌هایمان قرار داریم و با این حال، انتظارات غیر واقعی بسیاری از سلامت دیجیتال وجود دارد.” تکنولوژی سلامت دیجیتال به […]

کار آفرینی و استارتاپ آیندهٔ روشن در دنیای استارتاپ‌ها در سال ۲۰۲۳

آیندهٔ روشن در دنیای استارتاپ‌ها در سال 2024

دی 17, 14020 245

بله، درست است که در حال حاضر بسیاری از ابزارها و فناوری‌ها کشف و اختراع شده‌اند و بسیاری از استارتاپ‌ها تاسیس و رشد کرده‌اند، اما این به معنای پایان کار نیست. همچنان به دنبال راه‌اندازی و ایده‌های جدید برای استارتاپ‌ها هستیم. همیشه فضایی برای نوآوری و پیشرفت وجود دارد. احساس کنایه از اینکه برای راه‌اندازی استارتاپ کاری باقی نمانده است، همواره وجود داشته است. اما هر بار با داستان‌های موفقیت و نوآوری، این احساس رد […]

×