دانشنامه کسب و کار

دانشنامه کسب و کار اصول ارگونومی در محیط کار

ارگونومی محیط کار برای نشستن باید چطور باشد؟

دی 17, 14020 607

اهمیت راحتی فضای کار مانند راحتی منزل در زمان صرف کار و تأثیر آن بر روی کارکنان را نباید نادیده گرفت. بیشتر افراد روزانه تا ۸ ساعت را در محیط کار خود می‌گذرانند، که با در نظر گرفتن زمان رفت و آمد و خواب شبانه، این مدت زمان قابل توجهی است. بنابراین، داشتن فضایی راحت و مناسب برای کارکردن در حد اهمیت داشتن فضای راحت در منزل است. برای این منظور، طراحی مناسب و آشنایی […]

دانشنامه کسب و کار آشنایی با برتری‌های بازاریابی استارتاپی در مقایسه با بازاریابی سنتی

آشنایی با برتری‌های بازاریابی استارتاپی در مقایسه با بازاریابی سنتی

دی 9, 14020 223

علی‌رغم اینکه بازاریابی استارتاپی تا حد زیادی بازوی قوی خود را در دنیای بازاریابی نشان نداده است، اما توانسته است با بازاریابی سنتی روی یکدیگر تأثیر گذار باشند. حتی افرادی که هنوز از روش‌های سنتی برای تبلیغات استفاده می‌کنند، حاضرند بازاریابی استارتاپی را نیز به تاکتیک‌های خود اضافه کنند و دنیای دیجیتال را در تبلیغات، شناساندن، و ارتباط با مخاطبان خود فراموش نکنند. اما تفاوت بازاریابی سنتی و مدرن چیست؟ و چرا در دنیای امروز، […]

دانشنامه کسب و کار راهنمای تبدیل سنگ بزرگ به سنگریزه: چگونه اهداف بزرگتر را به قطعات کوچکتر تقسیم کنیم

راهنمای تبدیل سنگ بزرگ به سنگریزه: چگونه اهداف بزرگتر را به قطعات کوچکتر تقسیم کنیم

دی 8, 14020 205

برای رسیدن به اهداف بزرگ، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کارهای بزرگ به وظایف کوچکتر است. در اینجا، ما مسیری برای برنامه‌ریزی و دستیابی به اهداف بزرگ را مرور می‌کنیم: 1. تعیین هدف بزرگ: – ابتدا باید هدف بزرگ و مهمی که می‌خواهید به آن برسید، را مشخص کنید. 2. تجزیه و تحلیل هدف: – هدف را به بخش‌های کوچکتر تجزیه کنید. این بخش‌ها باید قابل انجام و مدیریت باشند. 3. تعیین گام‌های کوچک: […]

دانشنامه کسب و کار چیزهایی که بنیانگذاران استارتاپ از پاندمی یاد گرفتند

چیزهایی که بنیانگذاران استارتاپ از پاندمی یاد گرفتند

دی 7, 14020 238

لیز ادی و آلیسا رودرمن، دو هم‌بنیانگذار استارتاپ لنترن، پس از آغاز ماجراجویی کاری خود دریافتند که ارتباط عمیق بین آن‌ها بسیار حیاتی است. آلیسا رودرمن اظهار می‌کند که آغازین کارشان، لیز تنها شخصی بود که از نظر حقوقی و قانونی به او پایبند بوده است. در استارتاپ‌ها، ارتباط بین هم‌بنیانگذاران به عنوان یک مسئله بحرانی مطرح می‌شود. قبل از آغاز هر تلاش کاری، افراد متقاضی باید به سوالاتی پاسخ دهند که نشان‌دهنده عمیق بودن […]

دانشنامه کسب و کار چطور محتوای قدیمی مان را بروز تر و کامل تر کنیم ؟

چطور محتوای قدیمی مان را بروز تر و کامل تر کنیم ؟

آذر 12, 14020 325

اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنید، احتمالاً تا به حال مطالب زیادی را ایجاد کرده‌اید که بازخورد خوبی دریافت کرده‌اند و مایلید از آنها دوباره استفاده کنید. اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند که استفاده مجدد از یک محتوا به معنای ارائه یک موضوع تکراری به مخاطبان است. واقعیت این است که این گونه نیست، شما می‌توانید با استفاده از تکنیک بازیافت محتوا و ایجاد تغییرات کوچک، مخاطبان جدیدی را به خود جذب کنید. […]

دانشنامه کسب و کار کپی رایتینگ

کپی رایتینگ چیست ! 20 نکته مهم و کلیدی

آذر 12, 14020 193

آیا شما می‌خواهید محتواهایی را ایجاد کنید که با استفاده از کلمات مناسب، مخاطبان هدف خود را قانع کنید و آن‌ها را به انجام اقدام موردنظرتان ترغیب کنید؟ آیا می‌خواهید مطالب وبلاگ خود را به گونه‌ای بنویسید که خوانندگان به آن جذب شوند و اقدامات موردنظر شما را انجام دهند؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، به مهارت کپی رایتینگ در تولید محتوا مسلط هستید. در بخش دانشنامه کسب و کار سایتمان می […]

دانشنامه کسب و کار گوگل نیوز چیست و چه کاربردی دارد ؟

گوگل نیوز چیست و چه کاربردی دارد ؟

آذر 11, 14020 235

آیا با گوگل نیوز آشنایی دارید؟ آیا مایلید خبر شما هم در بخش گوگل نیوز نمایش داده شود؟ گوگل نیوز، سرویس خبری گوگل است که بسیاری از وبسایت‌ها سعی می‌کنند خبرهای خود را در آن نمایش دهند. در اینجا با ما همراه باشید تا با گوگل نیوز بیشتر آشنا شوید و معیارهای انتخاب اخبار در این سرویس را بشناسید. گوگل نیوز چیست؟ هنگامی که حادثه ۱۱ سپتامبر در نیویورک رخ داد، بسیاری از مردم برای کسب […]

دانشنامه کسب و کار email conversion rate

افزایش نرخ تبدیل ایمیل با بیش از 20 ترفند ساده اما کاربردی

آذر 8, 14020 221

ممکن است شگفت زده شوید که بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از روش‌های قدرتمند بازاریابی محسوب می‌شود. اگرچه بهبود نرخ تبدیل در این روش آسان نیست و نیازمند آزمایش‌های A/B و تست‌های فراوان است، اما نتیجه به اندازه‌ای رضایتبخش است که تمام خستگی و زحماتتان را فراموش می‌کنید. راه‌های افزایش نرخ تبدیل ایمیل در این مقاله، به معرفی راه‌های افزایش نرخ تبدیل ایمیل می‌پردازیم تا به شما در چیدن استراتژی مناسب برای این کانال بازاریابی […]

دانشنامه کسب و کار باید و نباید های ایمیل مارکتینگ

باید و نباید های بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

آذر 8, 14020 220

در بازاریابی ایمیلی، وجود افسانه‌هایی وجود دارد که در عملکرد کمپین‌ها تأثیر منفی دارند، علی contrary to their claims. این افسانه‌ها الگوهایی هستند که به منظور سهولت در کاربرد آن‌ها ساخته شده‌اند، اما ممکن است کاملاً دروغ باشند. بررسی این افسانه‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از آن‌ها با واقعیت فاصله دارند و حتی دنبال نکردن آن‌ها می‌تواند به موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی کمک کند. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ بررسی این افسانه‌ها نشان می‌دهد که بسیاری […]

×