“پیشگامی در آینده: چگونه هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳ تجربه مشتری را بهبود خواهد داد؟”
“پس از معرفی ChatGPT توسط OpenAI در نوامبر ۲۰۲۲، هوش مصنوعی به یک واقعیت تبدیل شده است و اثرات آن در تجربه مشتریان آنلاین چشمگیر است. این فناوری، از چتباتها گرفته تا دستیارهای شخصی مانند Siri و Alexa، در صنایع مختلف کاربرد دارد و توانایی بهبود تجربه کاربری و ایجاد نوآوری در شرکتها را داراست. از اینرو، شرکتها در بسیاری از حوزهها بر شخصیسازی به عنوان یک استراتژی اصلی در بازاریابی تاکید میکنند. خدمات مشتریان […]