اخبار کسب و کار

اخبار کسب و کار Customer journey map design

مراحل مهم در طراحی نقشه سفر مشتری چیست؟

اردیبهشت 18, 14030 4

اگر شما صاحب یک وب‌سایت هستید یا در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی فعالیت می‌کنید، قطعاً با اصطلاحات بسیاری در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین آشنا هستید. یکی از این اصطلاحات، مفهوم “نقشه سفر مشتری” است. در این مقاله، می‌خواهیم به بررسی این مفهوم و جوانب مختلف آن بپردازیم. اگر شما نیز علاقمندید تا درباره نقشه سفر مشتری چیست و چگونه می‌توانید آن را طراحی کنید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. معنی سفر […]

اخبار کسب و کار Marketo tools

راهنمایی کامل در مورد مارکیتو، ابزاری برای مدیریت و فروش در دنیای تجارت الکترونیک

اردیبهشت 15, 14030 22

مارکیتو، یک ابزار برای مدیریت فروش، کنترل موجودی کالا و قیمت‌گذاری در مارکت‌پلیس‌ها و وب‌سایت‌های فروشگاهی است. این ابزار به سیستم‌های حسابداری و ناوگان‌های حمل و نقل متصل است. مارکیتو در واقع یک سرویس جدید در ایران است که نسل جدیدی از راهکارهای مدیریتی و یکپارچه‌سازی فروشگاه‌های آنلاین یا به عبارتی مدیریت کانال‌های چندگانه را با استفاده از هوش‌مصنوعی ارائه می‌دهد. این پلتفرم پس از چهار سال فعالیت در این حوزه، در تابستان سال ۱۴۰۱ […]

اخبار کسب و کار Marketing automation

همه چیز در مورد مارکتینگ اتومیشن زبلاین، ابزاری برای خودکارسازی کمپین‌های بازاریابی

اردیبهشت 14, 14030 25

یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارهای ایرانی در استفاده از پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی، هزینه‌های بالا، پرداخت به صورت دلاری و عدم امکان استفاده از این پلتفرم‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بوده است. اما زبلاین به عنوان یک پلتفرم مارکتینگ اتوماسیونی ایرانی، امکانات متنوعی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است تا به خودکارسازی عملیات بازاریابی بپردازند. در این مقاله، به بررسی امکانات و ویژگی‌های این پلتفرم بازاریابی می‌پردازیم. مارکتینگ اتومیشن یک پلتفرم است که به صورت خودکار […]

اخبار کسب و کار تبلیغات

بهترین راهکار تبلیغات در ترب برای کسب‌وکارها و برندها

اردیبهشت 12, 14030 33

ترب، یک موتور جست‌وجوی محصول است که از سال ۱۳۹۳ با رشد چشمگیر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی، شروع به فعالیت کرد. این بستر به کاربران امکان می‌دهد تا محصولات مختلف را مشاهده کنند و قیمت آن‌ها را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنند. ترب اعلام می‌کند که در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کاربر فعال و ۱۰ هزار فروشنده معتبر در سرویس خود دارد و به همین دلیل، نقش مهمی در بازار آنلاین ایفا می‌کند. با […]

اخبار کسب و کار مارکتینگ

مهمترین و بهترین کمپین خلاقانه سال ۲۰۲۲ در جهان

اردیبهشت 6, 14030 43

در سال ۲۰۲۲، شرکت‌های بزرگ و کوچک خارجی با مشکلات و سختی‌های خاص خود روبرو شدند. این سال، با تورم شدیدی همراه بود که اقتصاد و بازارهای تبلیغات را با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو کرد. همچنین، بودجه‌های بزرگی که قبلاً در کانال‌های دیگر صرف می‌شدند، همگی به کانال‌های بازدهی بالا منتقل شدند. در این شرایط که وضعیت بسیاری از شرکت‌ها عالی نبود، هنوز جای خالی خلاقیت و نوآوری در بسیاری از تبلیغات قابل توجه بود. در […]

اخبار کسب و کار Marketing

به نقل از رایان فیلن مهمترین درس مارکتینگ در سال ۲۰۲۲

اردیبهشت 3, 14030 163

این مقاله درباره درس‌های “رایان فیلِن”، یکی از کارکشته‌های حوزه مارکتینگ از سال سخت ۲۰۲۲ است. این درس‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بهتری را برای سال جدید اعمال کنید و به خصوص، نگرش و روحیه مناسبی درباره این استراتژی‌ها داشته باشید. این مقاله توسط رسانه آموزشی Martech منتشر شده است. فیلِن در متن خود اینگونه شروع می‌کند: وقتی روز ۱۵ دسامبر فرا رسید، تیم من کمپین‌های تعطیلات خود را برای پایان سال آماده […]

اخبار کسب و کار Google Analytics GA4

توضیح کامل در مورد نسخه جدید گوگل آنالیتیکس GA4

اردیبهشت 1, 14030 60

بدون شک، شما هم در حال یادگیری و استفاده از نسخه جدید آنالیتیکس گوگل، یعنی گوگل آنالیتیکس 4 (GA4) هستید. به گفته خود گوگل، از تاریخ ۱ جولای سال ۲۰۲۳، نسخه قبلی آنالیتیکس یونیورسال دیگر پشتیبانی نخواهد شد. اگرچه بسیاری از دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان با مهاجرت به این آپدیت جدید راضی نیستند، اما گوگل در تصمیم خود پابرجا است و بهتر است ما نحوه کار با این ابزار […]

اخبار کسب و کار دیجیتال مارکتینگ

آشنایی کامل همه لغت‌نامه‌های فارسی دیجیتال مارکتینگ

فروردین 31, 14030 44

در سال‌های اخیر، صنعت استارتاپ و بازار کار مشاغل مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ به طور چشمگیری رشد کرده‌اند. این اکوسیستم با تمامی چالش‌هایی که در طول این سال‌ها با آن مواجه شده است، امکانات مارکترها را از تحریم‌های خارجی تا فیلترینگ گسترده و قطعی اینترنت، بهبود بخشیده است و به نقطه‌ای رسیده است که قبلاً قابل پیش‌بینی نبود. این پیشرفت نه تنها به دلیل پیشرفت‌های زیرساختی و فنی بوده است، بلکه به لطف شرکت‌ها و […]

اخبار کسب و کار Affiliate marketing

همه چیز در مورد افیلیت مارکتینگ و چطور برای ما مشتری می‌آورد؟

فروردین 30, 14030 52

دارد. در حال حاضر، بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین از این ایده برای جذب تعداد زیادی کاربر و خریدار استفاده می‌کنند. در ادامه، با مفهوم افیلیت مارکتینگ بیشتر آشنا خواهید شد. افیلیت مارکتینگ چیست؟ افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال است که در آن یک برند به ناشران (وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی که در زمینه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنند) کمیسیون و درصدی از فروش را که از طریق لینک‌ها و تبلیغاتی […]

اخبار کسب و کار The crypto industry

بیشترین سهم صنعت کریپتو از تبلیغات این پلتفرم به گزارش سال دارت

فروردین 29, 14030 52

در گزارش نیمه دوم سال ۱۴۰۱، پلتفرم دارت زمستان را به عنوان “زمستان سخت تبلیغات” توصیف کرده است. این زمستان، با وجود سرما و طولانی بودن، به موفقیت در عبور از آن منجر شده است. در گزارش سالانه خود، دارت به میزان ترافیک روزانه به تفکیک دیوایس اشاره کرده است. بر اساس نتایج به دست آمده، حجم ترافیک موبایل، پنج برابر حجم ترافیک دسکتاپ است و بیشتر از ۸۰ درصد از حجم ترافیک روزانه به […]

اخبار کسب و کار Electronic booklet

صباویژن کتابچۀ الکترونیکی «تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی» را انتشار داد

فروردین 27, 14030 49

صباویژن به تازگی کتابچه الکترونیکی با عنوان “تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی” را در ویکی‌پدیا منتشر کرده است. این کتابچه به بررسی اهمیت استفاده از خلاقیت در تبلیغات به عنوان ابزاری قدرتمند می‌پردازد. تیم محتوای صباویژن در مورد این کتابچه عنوان زیر را انتخاب کرده است: “در کتابچه الکترونیکی “تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی”، ابتدا به یک بررسی کوتاه از دنیای تبلیغات می‌پردازیم. سپس وارد سرزمینی پر از شگفتی […]

اخبار کسب و کار e-mail marketing

بهترین راه های کاربردی استراتژی در ایمیل مارکتینگ چیست؟

فروردین 25, 14030 48

تقسیم بندی مشتریان یا همان segmentation، یک عنصر کلیدی برای داشتن یک کمپین بازاریابی موثر و مرتبط است. با انجام تقسیم بندی، شما قادر خواهید بود مشتریان را بر اساس ویژگی‌های مشترکشان به گروه‌های مختلف تقسیم کنید و استراتژی بازاریابی خود را برای هر گروه به صورت موثرتر و هدفمندتر اجرا کنید. اولین گام در این راه، آشنایی با مفهوم تقسیم بندی مشتریان در دیجیتال مارکتینگ است هر کسب و کاری با توجه به ماهیت […]

×