اخبار کسب و کار

اخبار کسب و کار معرفی تبلیغات همسان و مزایای آن برای کسب و کارها

معرفی تبلیغات همسان و مزایای آن برای کسب و کارها

تیر 14, 14030 10

تبلیغات همسان (native ads)، همان طور که از نامشان مشخص است، نوعی از تبلیغات هستند که در آن محتوا، قالب تبلیغ و ظاهر آن با ساختار و کارکرد محتوای رسانه‌ای که در آن منتشر می‌شوند، هماهنگ و همخوان هستند. چون تبلیغات نیتیو باید شبیه به محتوای اطراف خود به نظر برسند، بنابراین گاهی ممکن است برخی از کلمات متداول مانند “خرید”، “اشتراک”، “ثبت‌نام” و غیره را که معمولاً در تبلیغات می‌بینیم، در آنها مشاهده نکنیم. […]

اخبار کسب و کار تبلیغات آنلاین: کلید موفقیت در دنیای دیجیتال

تبلیغات آنلاین: کلید موفقیت در دنیای دیجیتال

تیر 10, 14030 17

تغییر اینترنت از یک رسانه صرفاً تعاملی به رسانه‌ای رابطه‌ساز، جریان بزرگی بود که باعث شد شرکت‌ها تقریباً از ۱۰ سال پیش، شروع به یکپارچه‌سازی تاکتیک‌های سنتی و دیجیتال کنند. پس از مدتی کوتاه، مشخص شد که اگر یک برند می‌خواهد اعتبار خود را حفظ کند، باید تعاملات و تبلیغات آنلاین به اندازه تعاملات آفلاین، برای مشتری راحت و آشنا باشد. تبلیغات آنلاین به “هر فعالیتی که از اینترنت برای ایجاد آگاهی، علاقه و یا […]

اخبار کسب و کار تبلیغات

هدفمندسازی تبلیغات دیجیتال در بازار ایران

تیر 9, 14030 18

یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی، تبلیغات هدفمند است. زمانی که شما نمی‌دانید برای چه مخاطبی تبلیغ می‌کنید، هزینه، زمان و انرژی شما به‌هدر می‌رود. به عنوان مثال، اگر شما اپلیکیشن سلامت بانوان دارید، تبلیغ در کانال تلگرامی “زنان طهرونی” احتمالاً برای شما مؤثرتر است تا تبلیغ در کانال “باشگاه بدنسازی اصغر”، زیرا موضوع اپلیکیشن شما با موضوع کانال “زنان طهرونی” همخوانی دارد. اما اگر تبلیغی در کانال “سلامت زنان طهرونی” بگذارید این کانال احتمالاً برای […]

اخبار کسب و کار صنعت توزیع و خرده‌فروشی

آنالیز داده‌ها و کاربردهای آن در صنعت توزیع و خرده‌فروشی

تیر 8, 14030 24

چندی پیش سکان پلتفرم تحلیل داده وبیناری برگزار کرد که در آن علیرضا رحیمی، مدیر محتوای سکان و ایمان بخشعلی، مشاور کسب و کار، در مورد موضوع “تحلیل داده و کاربرد آن در صنعت پخش و خرده‌فروشی” بحث و گفت‌وگو کردند. این متن چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات این گفت‌وگو را ارائه می‌دهد. تا دهه قبل، مفهوم داده ناشناخته بود، اما امروزه اطلاعات فراوانی درباره داده در کتاب‌ها، رسانه‌ها و مقالات موجود است. با صحبت از […]

اخبار کسب و کار بررسی رفتار مدیران

خلاصه ای از وبینار آموزشی سکان در مورد بررسی رفتار مدیران داده‌محور و تأثیر آن بر سازمان

تیر 7, 14030 23

سکان پلتفرم تحلیل داده، وبیناری را با حضور علیرضا نخجوانی (مدیرعامل هلدینگ دایا) و علی مهدویان (متخصص علم داده سکان) برگزار کرد. در این وبینار، میزبان علیرضا رحیمی (مدیر محتوای سکان) به بررسی “نقش تحلیل داده در صنعت خرده‌فروشی” پرداختند. چکیده وبینار سکان پیرامون تحلیل داده در صنعت خرده‌فروشی صنعت خرده‌فروشی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صنایع، در طول زمان دچار تغییرات فراوانی شده است تا با سبک زندگی و علایق مشتریان همگام شود. اگرچه […]

اخبار کسب و کار ایمیل مارکتینگ با پاکت

ایمیل مارکتینگ با پاکت: افزایش تعامل، نرخ تبدیل و فروش

خرداد 27, 14030 40

امروزه، ابزارهای متنوعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان موجود است. با این وجود، ایمیل همچنان به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها به بازاریابان معرفی می‌شود. علی‌رغم گسترش کانال‌های ارتباطی جدید با مشتریان، ایمیل مارکتینگ همچنان یکی از بهترین و پربازدیدترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۸۰% از مصرف‌کنندگان، علاقه‌مند به دریافت ایمیل‌های ماهانه از کسب‌وکارهای مورد استفاده هستند. این استقبال مردم از ایمیل‌های کسب‌وکارها، باعث شده […]

اخبار کسب و کار ابزار ترندیکس

آشنایی با ابزار ترندیکس، ابزاری برای رشد اپلیکیشن‌ها

خرداد 26, 14030 35

ترندیکس یک ابزار جامع برای تحلیل وضعیت، رقبا و رشد اپلیکیشن‌ها و بازی‌هاست. این ابزار چهار سال پیش معرفی شده و طی چند ماه گذشته دچار تغییرات گسترده و افزوده شدن امکانات جدید شده است. در این مقاله، قصد داریم این سرویس را بررسی کنیم و ببینیم چگونه و تا چه اندازه می‌تواند در رشد اپلیکیشن شما موثر باشد. این سرویس به شما امکان می‌دهد هر اپلیکیشنی را که مایل هستید، آنالیز کنید. در واقع، […]

اخبار کسب و کار تبلیغات کلیکی (PPC

تبلیغات کلیکی (PPC): مزایا، معایب و نکات کلیدی

خرداد 23, 14030 33

در گذشته، همه چیز از فروش گرفته تا تبلیغات برای افزایش فروش در دنیای آفلاین انجام میشد. اما با ظهور اینترنت و گسترش آن در جامعه، فروش و تبلیغات به محیط آنلاین و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ منتقل شده است. دیجیتال مارکتینگ یک دنیای وسیع است که میتوان از روشها و کانالهای متنوعی برای تبلیغات در آن استفاده کرد. به همین دلیل، کسبوکارها باید از این روشها برای رشد و پیشرفت خود بهره ببرند. […]

اخبار کسب و کار یکتانت

افزایش فروش و ترافیک وب سایت با تبلیغات کلیدواژه‌ای یکتانت

خرداد 21, 14030 42

کسب‌وکارها سالانه زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف تبلیغات محصولات یا خدمات خود، به منظور شناسایی مشتریان بالقوه می‌کنند. تبلیغات هدفمند به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به افرادی که به دنبال محصولات یا خدماتشان هستند، تبلیغات نمایش داده شود. امروزه با افزایش هزینه‌های تبلیغاتی، کاهش حاشیه‌ی سود کسب‌وکارها و محدودیت دسترسی ایرانیان به بسترهای تبلیغاتی بین‌المللی، اجرای هدفمند تبلیغات در بسترهای داخلی مانند یکتانت، اهمیت بسزایی پیدا کرده است. تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) به این […]

اخبار کسب و کار (Search Ad

سفرمارکت: کلید موفقیت شما در تبلیغات گردشگری

خرداد 19, 14030 34

سفرمارکت یک پلتفرم و مارکت‌پلیس سفر و گردشگری است که امکان خرید بلیط هواپیما، تور، هتل و بلیط قطار را فراهم می‌کند. این پلتفرم همچنین امکان مقایسه قیمت و خدمات را نیز ارائه می‌دهد. سفرمارکت اخیراً از قابلیت جدید خود با نام “تبلیغات نارنجی” خبر داده است این قابلیت، یک نوع تبلیغات هوشمند در جستجو است که به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف امکان می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به طور دقیق و هدفمند به […]

اخبار کسب و کار مارکتینگ

مهمترین درس مارکتینگ در سال ۲۰۲۲ به نقل از رایان فیلن

خرداد 18, 14030 33

این مقاله به درس‌هایی از تجربیات “رایان فیلِن”، یکی از کارشناسان مارکتینگ برجسته از سال سخت ۲۰۲۲ می‌پردازد. این درس‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بهتری را برای سال جدید انتخاب کنید و به ویژه درک بهتری از این استراتژی‌ها داشته باشید. این مقاله توسط رسانه آموزشی Martech منتشر شده است. رایان فیلِن در آغاز متن خود، به زمانی اشاره می‌کند که روز ۱۵ دسامبر فرا رسیده بود و تیم من کمپین‌های تعطیلات خود […]

اخبار کسب و کار Google Analytics

از این ۱۰ اشتباه در گوگل آنالیتیکس خودداری کنید!

خرداد 15, 14030 40

بسیاری از ما در زندگی روزمره از ابزار آنالیتیکس برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌توانیم به داده‌های فعلی خود در گوگل آنالیتیکس اعتماد کنیم؟ آیا این داده‌ها دقیق و صحیح هستند و می‌توانیم براساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم، یا شاید حاوی اشتباهاتی باشند؟ همانطور که می‌دانید، داده‌های نادرست می‌توانند منجر به تحلیل نادرست و در نتیجه تصمیم‌های اشتباهی شوند. در ادامه به چند نکته کاربردی در استفاده از آنالیتیکس می‌پردازیم و راهکارهایی […]

×