اخبار کسب و کار

اخبار کسب و کار ایمیل مارکتینگ با پاکت

ایمیل مارکتینگ با پاکت: افزایش تعامل، نرخ تبدیل و فروش

خرداد ۲۷, ۱۴۰۳0 308

امروزه، ابزارهای متنوعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان موجود است. با این وجود، ایمیل همچنان به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها به بازاریابان معرفی می‌شود. علی‌رغم گسترش کانال‌های ارتباطی جدید با مشتریان، ایمیل مارکتینگ همچنان یکی از بهترین و پربازدیدترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۸۰% از مصرف‌کنندگان، علاقه‌مند به دریافت ایمیل‌های ماهانه از کسب‌وکارهای مورد استفاده هستند. این استقبال مردم از ایمیل‌های کسب‌وکارها، باعث شده […]

اخبار کسب و کار ابزار ترندیکس

آشنایی با ابزار ترندیکس، ابزاری برای رشد اپلیکیشن‌ها

خرداد ۲۶, ۱۴۰۳0 270

ترندیکس یک ابزار جامع برای تحلیل وضعیت، رقبا و رشد اپلیکیشن‌ها و بازی‌هاست. این ابزار چهار سال پیش معرفی شده و طی چند ماه گذشته دچار تغییرات گسترده و افزوده شدن امکانات جدید شده است. در این مقاله، قصد داریم این سرویس را بررسی کنیم و ببینیم چگونه و تا چه اندازه می‌تواند در رشد اپلیکیشن شما موثر باشد. این سرویس به شما امکان می‌دهد هر اپلیکیشنی را که مایل هستید، آنالیز کنید. در واقع، […]

اخبار کسب و کار تبلیغات کلیکی (PPC

تبلیغات کلیکی (PPC): مزایا، معایب و نکات کلیدی

خرداد ۲۳, ۱۴۰۳0 260

در گذشته، همه چیز از فروش گرفته تا تبلیغات برای افزایش فروش در دنیای آفلاین انجام میشد. اما با ظهور اینترنت و گسترش آن در جامعه، فروش و تبلیغات به محیط آنلاین و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ منتقل شده است. دیجیتال مارکتینگ یک دنیای وسیع است که میتوان از روشها و کانالهای متنوعی برای تبلیغات در آن استفاده کرد. به همین دلیل، کسبوکارها باید از این روشها برای رشد و پیشرفت خود بهره ببرند. […]

اخبار کسب و کار یکتانت

افزایش فروش و ترافیک وب سایت با تبلیغات کلیدواژه‌ای یکتانت

خرداد ۲۱, ۱۴۰۳0 279

کسب‌وکارها سالانه زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف تبلیغات محصولات یا خدمات خود، به منظور شناسایی مشتریان بالقوه می‌کنند. تبلیغات هدفمند به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به افرادی که به دنبال محصولات یا خدماتشان هستند، تبلیغات نمایش داده شود. امروزه با افزایش هزینه‌های تبلیغاتی، کاهش حاشیه‌ی سود کسب‌وکارها و محدودیت دسترسی ایرانیان به بسترهای تبلیغاتی بین‌المللی، اجرای هدفمند تبلیغات در بسترهای داخلی مانند یکتانت، اهمیت بسزایی پیدا کرده است. تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) به این […]

اخبار کسب و کار (Search Ad

سفرمارکت: کلید موفقیت شما در تبلیغات گردشگری

خرداد ۱۹, ۱۴۰۳0 247

سفرمارکت یک پلتفرم و مارکت‌پلیس سفر و گردشگری است که امکان خرید بلیط هواپیما، تور، هتل و بلیط قطار را فراهم می‌کند. این پلتفرم همچنین امکان مقایسه قیمت و خدمات را نیز ارائه می‌دهد. سفرمارکت اخیراً از قابلیت جدید خود با نام “تبلیغات نارنجی” خبر داده است این قابلیت، یک نوع تبلیغات هوشمند در جستجو است که به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف امکان می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به طور دقیق و هدفمند به […]

اخبار کسب و کار مارکتینگ

مهمترین درس مارکتینگ در سال ۲۰۲۲ به نقل از رایان فیلن

خرداد ۱۸, ۱۴۰۳0 194

این مقاله به درس‌هایی از تجربیات “رایان فیلِن”، یکی از کارشناسان مارکتینگ برجسته از سال سخت ۲۰۲۲ می‌پردازد. این درس‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بهتری را برای سال جدید انتخاب کنید و به ویژه درک بهتری از این استراتژی‌ها داشته باشید. این مقاله توسط رسانه آموزشی Martech منتشر شده است. رایان فیلِن در آغاز متن خود، به زمانی اشاره می‌کند که روز ۱۵ دسامبر فرا رسیده بود و تیم من کمپین‌های تعطیلات خود […]

اخبار کسب و کار Google Analytics

از این ۱۰ اشتباه در گوگل آنالیتیکس خودداری کنید!

خرداد ۱۵, ۱۴۰۳0 256

بسیاری از ما در زندگی روزمره از ابزار آنالیتیکس برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌توانیم به داده‌های فعلی خود در گوگل آنالیتیکس اعتماد کنیم؟ آیا این داده‌ها دقیق و صحیح هستند و می‌توانیم براساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم، یا شاید حاوی اشتباهاتی باشند؟ همانطور که می‌دانید، داده‌های نادرست می‌توانند منجر به تحلیل نادرست و در نتیجه تصمیم‌های اشتباهی شوند. در ادامه به چند نکته کاربردی در استفاده از آنالیتیکس می‌پردازیم و راهکارهایی […]

اخبار کسب و کار Digital video advertising

آینده دیجیتال در دستان شماست با تبلیغات ویدیوئی

خرداد ۱۳, ۱۴۰۳0 260

وقتی درباره تبلیغات ویدیویی دیجیتال صحبت می‌شود، بسیاری از افراد به تبلیغات بی‌خلاقیت تلویزیون فکر می‌کنند. اما واقعیت این است که تبلیغات ویدیویی دیجیتال یک نسل جدید از تبلیغات است که در سال‌های اخیر به طور چشمگیری گسترش یافته و هدفمند شده است. حجم بازار جهانی تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال ۲۰۱۹ تخمین زده شده برابر با حدود ۴۱۳۲ میلیارد دلار بوده است، که نشان از تأثیر عمیق و مؤثر بودن این شکل از تبلیغات […]

اخبار کسب و کار مشتریان وفادار

اورست: رازِ تبدیلِ بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار

خرداد ۱۲, ۱۴۰۳0 219

نرم‌افزار CRM اورست، که بر پایه مایکروسافت داینامیکس توسعه یافته است، بیش از یک دهه از زمان توسعه‌ی آن می‌گذرد. این نرم‌افزار، یکی از سه نرم‌افزار برتر جهان در حوزه‌ی CRM است و به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت تطابق با انواع کسب‌وکارها، با نام داینامیکس شناخته می‌شود. شرکت پرنیان پردازش پارس در طی ۱۶ سال گذشته، ماژول‌های متنوعی را برای این نرم‌افزار توسعه داده است. در ادامه، بخش‌های مهم نرم‌افزار CRM اورست را مرور […]

اخبار کسب و کار Conversion Rate

4 روش برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری با توجه به نرخ تبدیل (Conversion Rate)

خرداد ۹, ۱۴۰۳0 270

هدف اصلی هر فرد در راه‌اندازی یک وب‌سایت، ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین یا یافتن یک پلتفرم برای بهره‌برداری مالی و رساندن سود به کاربران است. روش‌های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، اما رایج‌ترین آن‌ها، تشویق کاربران به خرید از وب‌سایت است. اما چگونه می‌توان بهترین نتیجه را حاصل کرد و سود بیشتری بدست آورد؟ این موضوع با بررسی و بهینه‌سازی نرخ تبدیل قابل درک است. بنابراین، اگر می‌خواهید در مورد نرخ تبدیل […]

اخبار کسب و کار ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ بدون دردسر: راهنمای ساده برای نتایج شگفت انگیز

خرداد ۷, ۱۴۰۳0 245

امروزه، برقراری ارتباط با مخاطبان و اشخاصی که به کسب و کار شما وابسته هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است. این ارتباط می‌تواند به روش‌های مختلف برقرار شود، اما بدانید که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌هاست. ایمیل مارکتینگ می‌تواند رابطه‌ای جذاب و رو به رشد بین کسب و کار شما و مشتریان خود ایجاد کند و باعث افزایش چشمگیر آگاهی از برند شما شود. اما کلید موفقیت هر روش بازاریابی، در آن است که […]

اخبار کسب و کار Digital age

کلاهبرداری در عصر دیجیتال: شکار تقلب در تبلیغات موبایلی

خرداد ۴, ۱۴۰۳0 255

کلاهبرداران و متقلبین به عنوان یکی از عوامل مخرب و مهم در حوزه‌های پرپول و پرتقاضا، در هر عرصه حضور دارند. آن‌ها می‌توانند در فرآیندهای مالی، بانکی، بورسی و حتی در حوزه‌هایی مانند فروش و تبلیغات فعالیت کنند. امروزه، فراد یا تقلب در تبلیغات یکی از مسائل مهم در دنیای تبلیغات دیجیتال است که توسط کلاهبرداران حوزه تبلیغات دیجیتال انجام می‌شود. تخصص‌های حوزه تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ همواره به دنبال مبارزه با این نوع […]

×