ایمیل مارکتینگ با پاکت: افزایش تعامل، نرخ تبدیل و فروش
امروزه، ابزارهای متنوعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان موجود است. با این وجود، ایمیل همچنان به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین روشها به بازاریابان معرفی میشود. علیرغم گسترش کانالهای ارتباطی جدید با مشتریان، ایمیل مارکتینگ همچنان یکی از بهترین و پربازدیدترین روشهای بازاریابی دیجیتال است. تحقیقات نشان میدهد که بیش از ۸۰% از مصرفکنندگان، علاقهمند به دریافت ایمیلهای ماهانه از کسبوکارهای مورد استفاده هستند. این استقبال مردم از ایمیلهای کسبوکارها، باعث شده […]