» مطالب » دیگر رسانه ها » امکان تبلیغات انبوه در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی فراهم شد!!
ربات
دیگر رسانه ها

امکان تبلیغات انبوه در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی فراهم شد!!

بهمن 11, 1402 60215

در دهه های اخیر، تبلیغات به یکی از ابزارهای اصلی در توسعه‌ی کسب‌وکارها تبدیل شده است و با تغییرات سریع در فناوری، دنیای مدرن نیاز به رویکردهای نوین در این زمینه دارد. با گسترش شبکه های اجتماعی، ارتباطات دیجیتالی و افزایش حجم اطلاعات، دسترسی به مخاطبان و انتقال پیام‌ها به روشی جذاب و جلب کننده به یک چالش جدید تبدیل شده است.

امروزه ارسال پیام انبوه یکی از رایج ترین روش های تبلیغات برندها و اطلاع رسانی رویدادهای مهم است. پیش از این، بسیاری از کسب‌وکارها از پنل اس‌ام‌اس استفاده می‌کردند، اما به دلیل برخی از محدودیت‌های این نوع سیستم پیام‌رسانی، مانند خوانده نشدن پیام‌ها توسط مخاطبان، بلاک بودن تبلیغات بسیاری از شماره‌ها، عدم پشتیبانی از پیام‌های چندرسانه‌ای و ارسال تصویر و مواردی مانند این، کم‌کم استفاده از آن محدود شد و کم‌کم خدمات پیشرفته‌تری معرفی شدند.

استفاده از نرم‌افزارهای ارسال پیام انبوه، یکی از روش‌های پویا و موثر در تبلیغات مدرن است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که بازار گسترده‌تری را هدف بگیرند و با مشتریان به شکل مستقیم و فوری ارتباط برقرار کنند. یکی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار بالک است که از محصولات شرکت دلتاگروپ بوده و یکی از بهترین نرم‌افزارهای ارسال پیام‌انبوه به‌شمار می‌آید چرا که امکان ارسال پیام در سوشیال‌های خارجی و داخلی را به‌صورت همزمان فراهم نموده است. در این مقاله به معرفی ربات بالک و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

ربات بالک که به آن ربات ارسال‌پیام انبوه در شبکه‌های داخلی و خارجی هم گفته می‌شود، یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار و کاربردی در بستر واتساپ، تلگرام و شبکه‌های داخلی است که به منظور ارسال پیام انبوه صوتی، تصویری و متنی با مشتریان طراحی شده است. این ربات هوشمند امکان اطلاع‌رسانی رویدادهای مهم، برقراری ارتباط با مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز، بازاریابی و تبلیغات را فراهم کرده است. به‌تازگی بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ به خرید ربات بالک علاقه‌مند شده‌اند، زیرا با اتصال آن به وبسایت کسب‌وکار خود می‌توانند تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های مرتبط به کسب‌وکار خود را در بهینه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

امکان تبلیغات انبوه در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی فراهم شد!!

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار ارسال پیام‌انبوه بالک

با ربات بالک می‌توانید با استفاده از حداقل نیروی انسانی و در کم‌ترین زمان ممکن به بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکار خود بپردازید، از مهم‌ترین ویژگی‌های این ربات هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رد کردن خطوطی که در شبکه‌های داخلی مورد نظر عضو نیستند
  • امکان ارسال لینک سوشیال‌ها
  • امکان استفاده از خطوط فعال در این شبکه‌ها
  • امکان ارسال عکس و فیلم با بیش از ۱۰۰۰ کاراکتر متن
  • امکان ارسال و تفکیک پیام هر سوشیال
  • امکان استفاده با تخفیف ویژه از بانک های اطلاعاتی مثل بانک اطلاعاتی الودیتا
  • ارائه گزارش ارسال‌های موفق و ناموفق
  • امکان ارسال برنامه‌ریزی شده در روزها و ساعت‌های خاص
  • امکان خواندن شماره از بانک اطلاعاتی اکسل
  • امکان ایجاد زمان‌بندی مکث ارسال پیام

امکان تبلیغات انبوه در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی فراهم شد!!

اگر هنوز تجربه استفاده از بالک را ندارید، حتما خدمات خرید ربات بالک دلتاگروپ را امتحان کنید. این ربات با به‌کارگیری اطلاعات برنامه‌نویسی، برای نخستین بار توانسته مدیریت اتوماتیک پیام‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز را تحت یک سامانه تحت وب انجام دهد.

البته این سرویس ویژگی‌های گوناگون دیگری نیز دارد، که برای اطلاع از آن‌ها و استفاده از فرصت تست رایگان به وبسایت ما دلتاگروپ مراجعه کنید و برای هرگونه سوال یا مشاوره با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

09364721058

021-28425066

info@deltagroup.ir

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×