» مطالب » دیگر رسانه ها » بهترین برند صندلی اداری ارزان و باکیفیت
دیگر رسانه ها

بهترین برند صندلی اداری ارزان و باکیفیت

بهمن 8, 1402 40221

بهترین برند صندلی اداری ارزان و باکیفیت که در این مقاله به بررسی برند های معتبر بازار و بررسی جنس و متریال هر کدام مبپردازیم.

برترین برند های صندلی اداری

بهترین برند صندلی اداری

در کشور ایران چند تولیدی انگشت شمار هستند که به صورت عمده و بزرگ کار میکنند که ارسال به کل شهرستان دارند و با گارانتی و استاندارد محصولات خود را عرضه میکنند و صندلی اداری ارگونومی تولید میکنند تا کارمند و یا شخصی که روی صندلی اداری مینشیند بتواند به راحتی روی آن کار کنند و از لذت کار کردن خسته نشوند.

1- نیلپر

شرکت تولیدی نیلپر یکی از شرکت های قدیمی در صنعت تولیدی صندلی اداری میباشد که با کیفیت خوبی که داشته هنوز هم پا بر جا میباشد اما به خاطر برندی که دارد کمی قیمت های بالایی دارد اما کیفیت هم هنوز باقی مانده است

2- راحتیران

شرکت تولیدی راحتیران از شرکت هایی میباشد که بیشتر کار های مونتاژ صندلی را انجام میدهد و معمولا صندلی های گران قیمتی را عرضه میکند.

3- فضاسیستم

فضاسیستم

گروه تولیدی فضاسیستم با بهره گیری از 30 سال سابقه موفق در زمینه تولید و طراحی در انواع زمینه های میز و صندلی اداری توانسته با بهترین گارانتی محصولات خود را عرضه کند که شعار بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت همیشه برای این شرکت پا بر جاست.

متریال شرکت های ذکر شده در صندلی اداری

تمامی صندلی های این سه شرکت با بهره گیری از 36 ماه ضمانت و جنس مغزی فوم سرد عرضه میگردد که میتوانید به مراجعه به سایت و تماس تلفنی از اطلاعات دیگر مجموعه با خبر شوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×