» مطالب » دیگر رسانه ها » جواب کتاب تاپ ناچ 1a و 1b
جواب کتاب تاپ ناچ 1a و 1b
دیگر رسانه ها

جواب کتاب تاپ ناچ 1a و 1b

اسفند 22, 1402 801,509

جواب کتاب تاپ ناچ 1a و 1b

جواب کتاب تاپ ناچ 1a و 1b

دانلود رایگان پاسخنامه کتاب کار تاپ ناچ 1a

دانلود جواب ورک بوک (Work book) (1a Top Notch ) تاپ ناچ a1

یکی دیگر از فایل های محبوب سایت در این قسمت به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. زبان آموزان و یا معلمین می توانند پاسخنامه کتاب دانش آموز و همچنین کتاب کار تاپ ناچ 1 را به صورت رایگان از این قسمت دانلود و مورد استفاده قرار دهند. این پاسخنامه ها شامل هر دو بخش a و b موجود در کتاب است و هر دو گروه می توانند از آن استفاده کنند. جهت دانلود و استفاده از این کتاب می توانید از لینک های زیر موارد مورد نیاز خود را دانلود و استفاده نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده، منابعی نیز جهت دانلود سایر افراد و علاقه مندان در سایر قسمت های سایت قرار گرفته است و امکان استفاده از این موارد نیز برای کاربران وجود دارد.

 

پاسخنامه های ورک بوک Top Notch 1a (تاپ ناچ 1a)

 

این پاسخنامه ها مربوط به ویرایش های اول، دوم و سوم این کتاب هستند و شامل جواب تمامی تمرینات کتاب کار است که در قالب فایل pdf و با کیفیت بسیار بالا آماده شده است. پاسخنامه تمرینات مربوط به ویرایش اول این کتاب نیز در پست قرار داده شده است. پاسخنامه تمرینات مربوط به ویرایش اول، ویرایش دوم و ویرایش سوم کتاب کار (Workbook) را می توانید به صورت رایگان از سایت دانلود نمایید.

 

همچنین پاسخنامه کتاب دانش آموز، جزوه گرامری و ترجمه فارسی کتاب Top Notch 1a که توسط زبان امید تهیه شده است نیز در این پست قرار داده شده است.

 

در خصوص پاسخنامه های مربوط به ویرایش سوم در نظر داشته باشید که برای کتاب کتاب 2 نوع پاسخنامه ارائه شده است و برای کتاب دانش آموز نیز 2 نوع پاسخنامه ارائه شده است. پاسخنامه اول برای هر یک از این دو کتاب برای تمریناتی ارائه شده است که پاسخ ثابتی دارند. اما پاسخنامه دوم هر یک از این دو کتاب برای تمریناتی ارائه شده است که پاسخ ثابتی ندارند و پاسخ آنها بستگی به نظرات شخصی، سلایق شخصی، تجربیات شخصی… زبان آموزان دارند. مثلا تمرینی که نظر زبان آموزان را در مورد ورزش می پرسد نوعی از چنین تمریناتی است. پاسخنامه نوع دوم برای هر دو کتاب با نام سوالات متغیر متمایز شده است.

 

 

مجموعه Top Notch (تاپ ناچ) یک از بهترین و محبوب ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی آمریکایی برای بزرگسالان است . مجموعه Top Notch مجموعه ای شش سطحی – چهار سطح Top Notch و دو سطح Summit – که در ایران تعداد زیادی از موسسات و آموزشگاه های زیادی از آن استفاده می کنند.در حال حاضر  بیش از 3 میلیون نفر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی را با استفاده از این مجموعه یاد گرفته اند.همیشه برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، باید فرض کنید که قصد زندگی در خارج از کشور را دارید و نحوه صحبت کردن و برقراری مکالمه برای شما بسیار اهمیت دارد. مجموعه فوق، از انتشارات لانگمن Longman و دارای لهجه امریکن American  می باشد. مولفان مجموعه حاضر (انتشارات پیرسون) اعلام کردند که بیش از 3 میلیون نفر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی را با استفاده از این مجموعه یاد گرفته اند.

 

این مجموعه دارای ۶ سطح کامل (Top Notch Fundamentals – Top Notch1 – Top Notch2 – Top Notch3 – Summit1 – Summit2) می باشد. سطح Fundamentals این کتاب، دارای آموزش مطالب ابتدایی و پایه زبان انگلیسی می باشد و بعد در ۳ سطح بعدی (Top Notch 1-2-3) تمامی مطالب و نکات زبان انگلیسی را به صورت کامل و همراه با جزئیات به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. بعد از اتمام آموزش کتاب های “تاپ ناچ” آموزش کتاب های Summit را باید شروع کنید. این کتاب در ۲ سطح، آموزش کتاب Top Notch را کامل تر می کند.

 

هر سطح از این شش سطح (تاپ ناچ و سامیت) شامل کتاب دانش آموز و فایل های صوتی آن، کتاب کار، کتاب معلم، نرم افزار Active Teach و نرم افزار Active Book (نسخه نرم افزاری کتاب دانش آموز و فایل های صوتی آن) می باشد. به جزء سطح اول این مجموعه – یعنی Top Notch Fundamentals – که دارای 14 درس می باشد سایر کتاب های این مجموعه هر کدام 10 درس دارند. یکی از نقاط قوت این مجموعه این است که به تمامی مهارت های چهارگانه (یعنی مهارت های شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) پرداخته می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.20
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×