» مطالب » دیگر رسانه ها » راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی به نقل از احمدی پایپ
راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی به نقل از احمدی پایپ
دیگر رسانه ها

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی به نقل از احمدی پایپ

بهمن 2, 1402 80235

برخی افراد برای خرید شیرآلات بهداشتی تنها به ظاهر آنها توجه می‌کنند اما باید بگوییم نکات دیگری نیز هستند که اهمیت زیادی در خرید شیرآلات دارند. در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی باید جنبه فنی و کاربردی آنها را نیز در نظر بگیرید. از آنجایی که برندهای مختلفی انواع شیرآلات بهداشتی را تولید می‌کنند شما باید یک برند مناسب و معتبر را برای خودتان انتخاب کنید. جنس شیرآلات تاثیر زیادی در طول عمر آنها خواهد داشت؛ بنابراین گزینه مناسب شما بایدجنسخوبی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید شیرآلات با ما همراه شوید.

 

توجه به جنس بدنه شیرآلات

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید شیرآلات بهداشتی توجه به جنس بدنه آنها است. شیرهای استانداردی که در بازار به فروش می‌رسند از آلیاژ فلز برنج و بدون ناخالصی هستند. در تولید شیرهای استاندارد باید ۵۸ تا ۶۰ درصد جنس بدنه از مس و بقیه از ناخالصی‌های مجاز باشد. شما باید در هنگام خرید شیرآلات توجه زیادی به درصد مواد اولیه برای تولید بدنه این محصول داشته باشید تا بتوانید از طول عمر و مقاومت آن در برابر عوامل خارجی مطمئن شوید.

برندهای متفرقه زیادی وجود دارند که از نظر ظاهر، بسیار زیبا هستند اما به دلیل کیفیت پایینی که دارند در مدت کوتاهی زیبایی ظاهر خود را از دست داده و دچار آسیب‌های جدی می‌شوند. در هنگام خرید خود حتماً با فروشنده این محصولات مشورت کنید تا از جنس بدنه آنها اطلاعات دقیقی به دست آورید و شیرآلات برنجی را برای خرید خود انتخاب کنید. یکی از برندهای معتبر شیرآلات بهداشتی راسان است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد.

توجه به آبکاری شیرآلات

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی می‌توان به آبکاری این محصولات هم اشاره کرد. از آنجایی که شیرآلات در معرض رطوبت زیاد هستند پس از مدتی کدر می‌شوند و جلای خود را از دست خواهند داد. در صورتی که آبکاری شیرآلات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد به راحتی دچار آسیب نخواهند شد. بهترین آبکاری از جنس نیکل کروم است که باید با ضخامت بیشتر از ۲۰ میکرون روی بدنه شیرها انجام شود.

اگر آبکاری به این صورت انجام شود کیفیت و ماندگاری محصولات افزایش پیدا می‌کند و باعث زیبایی آنها نیز خواهد شد. جنس نیکل و کروم مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی دارد. این آبکاری باعث دوام بالای شیر در برابر خط و خش نیز می‌شود. امروزه با استفاده از تکنولوژی الکترواستاتیک شیرهای رنگی را نیز تولید می‌کنند. این شیرها هم گزینه مناسبی برای شما هستند و می‌توانید با استفاده از آنها یک دکوراسیون مینیمال و خاص را در منزل خود به وجود آورید.

در هنگام خرید خود به ظاهر شیر توجه کنید تا روی آن موج ایجاد نشده باشد؛ زیرا در این شرایط، پرداخت شیرآلات با دقت کافی انجام نشده و ظاهر مناسبی نخواهد داشت. اولین موردی که هر شخص پس از مشاهده شیرآلات به آن توجه می‌کند ظاهر شیر است. در صورتی که شما یک شیر زیبا را خریداری نکنید نمی‌توانید در سرویس‌های بهداشتی، ظرفشویی و یا مکان‌های مختلف منزل خود فضای جذابی را ایجاد کنید.

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی به نقل از احمدی پایپ

توجه به مشخصات فنی شیرآلات

در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی حتماً به مشخصات فنی آنها توجه داشته باشید. اجزای داخلی شیر از تنوع بالای برخوردار هستند. اگر این قطعات استاندارد و مرغوب نباشند در طولانی مدت نمی‌توانند رضایت شما را جلب کنند. مهره‌ها و سوپاپ‌هایی که در شیر به کار می‌روند باید با کیفیت باشند تا باعث نشت آب از شیر نشوند و در طولانی مدت در اثر رطوبت مقاومت خود را از دست ندهند. در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی حتماً به این نکته دقت کنید که این شیرها باید با استفاده از کارتریج در اندازه ۳۵ و ۴۰ میلی‌متر تولید شوند. اگر فشار آب منزل شما کم باشد باید این کارتریج در سایز بزرگتری در شیر قرار گیرد.

توجه به رنگ و طراحی شیرآلات

هنگام خرید شیرآلات بهداشتی توجه کنید که رنگ و طراحی شیرآلات هم اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید رنگ شیرها را با توجه به دکوراسیون داخل منزل خود انتخاب کنید تا هماهنگی لازم در مکان‌های مختلف ایجاد شود. برای مثال اگر می‌خواهید از یک شیر در آشپزخانه خود استفاده کنید، می‌توانید رنگ آن را با رنگ کابینت‌ها هماهنگ کنید.

عدم هماهنگی رنگ شیر با اجزای دیگری که در اطراف آن قرار دارد باعث می‌شود ظاهر زیبایی در محیط به وجود نیاید. برخی از رنگ‌ها ظاهر بسیار جذابی دارد اما نیاز به تمیزکاری بسیار زیادی دارند که باید وسواس زیادی در تمیزی آنها به خرج دهید. اگر بخواهید ست طلایی شیرآلات را خریداری کنید این نکته صدق می‌کند.

آیا نصب آسان شیرآلات هم در خرید اهمیت دارد؟

برای برخی از افراد سوال پیش می‌آید که آیا در خرید شیر باید به نصب آن‌ها توجه داشت یا همه شیرها به یک صورت نصب می‌شوند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم برخی از شیرآلات تعداد زیادی پیچ و مهره دارند که نصب آنها زمان بسیار زیادی نیاز دارد. برخی از برندها شیرآلات خود را به صورت آسان تولید می‌کنند تا نصاب‌ها و تاسیسات کاران بتوانند به راحتی این شیرها را نصب کنند. شما در هنگام خرید خود می‌توانید به این نکته هم توجه داشته باشید تا شیری را خریداری کنید که نصب آن با سرعت بالایی انجام شود.

توجه به گارانتی شیرآلات

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی باید به آن توجه کنید گارانتی این محصول است. خدمات پس از فروش یا گارانتی که از طریق شرکت‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد اهمیت زیادی دارد زیرا هرچه یک محصول با کیفیت بالایی تولید شود اما ممکن است آسیب‌های در آن وجود داشته باشد که نیاز به استفاده از گارانتی باشد. برندهای زیادی وجود دارند که تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند. شما هم در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی حتماً محصولی را انتخاب کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید

مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که روش‌های حضوری و غیرحضوری را برای فروش شیرآلات بهداشتی ارائه می‌کنند. شما حتماً باید در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید تا محصولات با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گیرند. از آنجایی که محصولات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار به فراوانی یافت می‌شوند حتماً به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید شیرآلات را با شرایط عالی خریداری کنید.

هرچه فروشگاه سابقه بیشتری در فروش محصولات خود داشته باشد می‌توانید از کیفیت بالای آن محصولات مطمئن باشید. روش غیر حضوری مناسب‌ترین روش برای خرید شیرآلات بهداشتی است. اگر فروشگاه شما این امکان را برایتان فراهم کند بهترین گزینه برای خریدتان محسوب می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم برای خرید شیرآلات بهداشتی باید به نکات مختلفی توجه کرد. توجه به جنس شیرآلات و کیفیت اجزایی که برای تولید شیرآلات از آنها استفاده می‌شود تاثیر زیادی در خرید شما می‌گذارد. از آنجایی که این روزها تنوع بسیار بالایی در تولید شیرآلات وجود دارد باید فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین محصولات را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود می‌توانید روش غیرحضوری را برای خرید شیرآلات بهداشتی انتخاب کنید. یک شیر بهداشتی علاوه بر ظاهر زیبای خود باید از بهترین مواد اولیه ساخته شود و یک آبکاری مرغوب برای جلوگیری از ایجاد خط و خش و آسیب ظاهری آن روی آن پرداخت شده باشد. به برند شیرآلات توجه کنید تا بهترین کیفیت را برای منزل یا محیط کار خود انتخاب کنید.

منبع: سایت احمدی پایپ | www.ahmadipipe.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×