» مطالب » اخبار کسب و کار » رونمایی دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود
performance
اخبار کسب و کار

رونمایی دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود

فروردین 24, 1403 3099

اخیراً پلتفرم دژینو، یک سرویس کشف تقلب در زمینه عملکرد تبلیغاتی، رونمایی کرده است. دژینو از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در تشخیص تقلب در تبلیغات آغاز کرده است. این پلتفرم در مورد امکانات جدید خود به دی‌ام اطلاع داده است و اعلام کرده است: “این سرویس از شروع یک دوره جدید در بهبود عملکرد تبلیغات کلیکی خبر می‌دهد.”

سرویس پرفورمنس دژینو

هدف آن ارائه گزارش‌ها و هشدارهای مناسب برای بهینه‌سازی کمپین‌ها است. در این سرویس، هدف و شاخص‌های عملکرد لندینگ پیج‌ها در کسب و کار هدف، به همراه داده‌هایی که از ورودی‌های معتبر یا تقلبی به دست می‌آیند، ارزیابی می‌شوند. فقط منابع، رسانه‌ها و انواع تبلیغاتی که حاوی اقدامات مفید و واقعی هستند، به عنوان منابع قابل اعتماد در نظر گرفته می‌شوند. هدف از این بررسی‌ها یافتن بهترین ورودی‌ها است که منجر به افزایش تعداد هدف‌ها و بهبود شاخص‌های کلیدی (KPI) در تمامی زمینه‌های بازاریابی می‌شود.

سرویس پرفورمنس، بهترین و بدترین منتشرکننده‌ها، ادنتورک‌ها و منابع را براساس دو معیار ارزیابی می‌کند: میزان تقلب و رفتار کاربران و هدف کمپین. این سرویس علاوه بر سیستم تشخیص تقلب، که بر تشخیص و حذف تقلب تمرکز دارد، به سشن‌ها امتیاز ارزشمندی نیز اختصاص می‌دهد.

گزارش‌دهی در سیستم پرفورمنس به صورت منظم و در بازه‌های زمانی مشخص، به صورت خودکار تولید می‌شود و به صورت فایل‌های اکسل به کسب و کار ارسال می‌شود.

مزایای سرویس پرفورمنس دژینو به شرح زیر است:

اکشن لیسنینگ چند لایه: این سرویس بررسی وقوع یا عدم وقوع یک هدف را با تکیه بر روش‌های پیاده‌سازی لندینگ مورد بررسی، به صورت جامع و دقیق انجام می‌دهد. با توجه به ویژگی‌های فنی هر لندینگ، امکان تشخیص وقوع یا عدم وقوع برخی از اهداف با دقت بالا توسط ابزارهای عمومی وجود ندارد. اما سیستم اکشن لیسنینگ چند لایه دژینو با بررسی همزمان چندین عنصر مختلف در صفحه، توانایی تشخیص وقوع یک هدف را با دقت بیشتری دارد.

در سرویس پرفورمنس، به جز هدف‌هایی که توسط کسب و کار تعیین می‌شوند، پارامترهای مختلفی توسط ترکر دژینو بررسی می‌شوند. این بررسی بر اساس عواملی مانند ترافیک و عملکرد صفحات انجام می‌شود.

این روش باعث می‌شود تا سشن‌هایی که هدف نهایی را نداشته‌اند، اما به دلایلی احتمالاً قابلیت تبدیل شدن به هدف خوبی را دارند، بررسی و رتبه‌بندی شوند. این کار باعث شناسایی کانال‌هایی می‌شود که در آینده احتمال وقوع هدف در آنها بیشتر است و می‌توان آنها را در برنامه‌ریزی آینده کمپین‌ها مد نظر قرار داد.

برخی از پارامترهای پرفورمنسی که بررسی می‌شوند، براساس داده‌هایی که از کمپین جمع‌آوری می‌شود، تغییر می‌کنند. همچنین فرمول نهایی برای محاسبه امتیاز پرفورمنسی بستگی به نوع کمپین، هدف کمپین و داده‌های جمع‌آوری شده از کمپین دارد و برای هر کسب‌وکار ممکن است متفاوت باشد.

همچنین، در امتیازدهی به اقدامات، در نظر گرفتن امتیاز تقلب حتی برای سشن‌هایی که به هدف منجر شده‌اند، باعث شناسایی سشن‌هایی می‌شود که احتمالاً هدف تقلبی داشته‌اند. هدف‌های تقلبی، علی‌رغم تبدیل شدن، اعتباری ندارند و در نهایت باعث بروز هزینه‌های زیادی برای سازمان‌ها در جهت بازیابی اعتبار و ارتباط با مشتریان می‌شوند.

گزارشات نهایی سرویس پرفورمنس دژینو با تحلیل تمامی داده‌هایی که قبلاً بیان شده بدست می‌آیند. این گزارشات شامل اطلاعاتی مانند کانال‌های موثر، کانال‌های غیرموثر، کانال‌های خطرناک و پیشنهادهای افزایش یا کاهش برای بهبود عملکرد است.

شرکت دژینو از طریق روابط عمومی خود اعلام کرده است که سرویس پرفورمنس آن از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای برخی از مشتریان در دسترس بوده و اکنون در دسترس سایر کسب‌وکارها قرار خواهد گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×