» مطالب » دیگر رسانه ها » سرخ کن بدون روغن گوسونیک خوبه؟ نقد و بررسی سرخ کن گوسونیک
دیگر رسانه ها

سرخ کن بدون روغن گوسونیک خوبه؟ نقد و بررسی سرخ کن گوسونیک

بهمن 8, 1402 101336

سرخ کن بدون روغن گوسونیک خوبه؟ نقد و بررسی سرخ کن گوسونیک

خرید سرخ کن بدون روغن به دلیل کاهش مصرف روغن جزء ضروریات زندگی است، چون حفظ سلامت خانواده بسیار اهمیت دارد. در این پست قصد داریم یکی از بهترین سرخ کن های بدون روغن بازار را به شما معرفی کنیم. سرخ کن های گوسونیک جزء خوش فروش ترین و باکیفیت ترین های موجود هستند. اما آیا سرخ کن گوسونیک خوبه؟؟ برای جواب این سوال پیشنهاد میکنم باما همراه باشید، ما به موارد زیر پاسخ داده ایم:

  • سرخ کن بدون روغن گوسونیک ساخت کجا است؟
  • کیفیت سرخ کن بدون روغن گوسونیک خوبه؟
  • مزایای سرخ کن بدون روغن گوسونیک
  • معایب سرخ کن بدون روغن گوسونیک
  • نظر خریداران درمورد سرخ کن بدون روغن گوسونیک
  • راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن گوسونیک

کشور سازنده سرخ کن بدون روغن گوسونیک

گوسونیک یکی از خوشنام ترین برند های فعال در بازار ایران است. این برند ساخت کشور ترکیه است. گوسونیک (Gosonic) برندی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی است. محصولات این برند بسیار خوش قیمت و خوش ساخت هستند.

بوش، تفال، فلر، فیلیپس و… از جمله رقیب های قدرتمند گوسونیک در زمینه تولید سرخ کن بدون روغن هستند. توجه داشته باشید که برخی از محصولات این برند در کشور چین تولید میشود و دلیل این امر هم نیروی کار ارزانتر در کشور چین است.

کیفیت سرخ کن بدون روغن گوسونیک خوبه؟

باتوجه به سابقه و تجربه گوسونیک در زمینه تولید انواع سرخ کن بدون روغن و نظر خریداران قبلی به جرات میتوان گفت گوسونیک یکی از محبوبترین های ایران است و میتواند یکی از برند های قابل اعتماد و موفق در این زمینه باشد.

شکی نیست برند هایی چون تفال، فیلیپس، کنوود، بوش و… توانایی تولید محصولاتی قدرتمندتر و باکیفیت تر از گوسونیک را دارند اما قیمت محصولات این برند ها بالا است و این خود یکی مشکل بزرگی است. در مقابل این برند ها گوسونیک اقدام به تولید محصولاتی متنوع و باکیفیت کرده است به طوری که هم قیمت آنها مناسب است و هم از لحاظ کیفیت و کارایی عالی هستند.

پس در پاسخ به این سوال که سرخ کن گوسونیک خوبه؟ باید گفت بله گوسونیک یکی از برند های معتبر و باکیفیت بازار است و توانایی تولید بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود را دارد.

مزایای سرخ کن بدون روغن گوسونیک

سرخ کن های بدون روغن گوسونیک در طرح ها و مدل های متفاوتی تولید و عرضه شده اند از این رو شما به عنوان خریدار میتوانید مدلی جذاب و مدرنی را براساس نیاز و سلیقه ای که دارید انتخاب کنید. رنگبندی زیبا و طراحی مدرن از جمله ویژگی های این محصولات هستند.

گارانتی میتواند کیفیت محصول را تضمین کند چون برندی تا از کیفیت محصولات خود مطمئن نباشد هیچ وقت اقدام به ارائه گارانتی نمی کند. تمامی سرخ کن های گوسونیک دارای گارانتی معتبر هستند و از این لحاظ مشکلی ندارند.

 وزن پایین و سایز استاندارد هم میتواند مزیتی عالی برای این محصولات باشد چون شما به راحتی میتوانید آنها را جابجا کنید. ظرفیت این محصولات هم متفاوت است و شما براساس نیاز و جمعیت خانواده میتوانید مدلی مناسب را تهیه کنید. اما توجه داشته باشید، هر چقدر ظرفیت این سرخ کن های بدون روغن بالاتر باشد قیمت آنها هم بالاتر میرود. پس در انتخاب ظرفیت مناسب دقت کافی را داشته باشید.

قیمت مناسب نسبت به سایر رقیب ها و کیفیت محصولات هم میتواند یکی دیگر از مزیت های خوب این محصولات باشد. اگر قیمت محصولات گوسونیک را برند های رقیب مقایسه کنید به خوش قیمت بودن این محصولات پی خواهید برد. (برای خرید میتوانید از طریق این سایت اقدام کنید)

و اما معایب سرخ کن گوسونیک

  • مدت زمان پخت بیشتر، بنا به گفته خریداران سرخ کن های گوسونیک مدت زمان نسبتا زیادی را صرف پخت غذا میکند و نسبت به مدل های مشابه کمی کند تر است.
  • سرو صدای اضافی، ظاهرا این سرخ کن ها سرو صدای اضافه تری را تولید میکند. پس باید قبل از خرید حتما به سرو صدای این محصولات هم توجه کنید.

نظر خریداران درمورد سرخ کن بدون روغن گوسونیک

خریداران می توانند با نظرات سازنده خود به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و قابل اعتماد کمک کنند چون آنها قبلا از این محصولات استفاده کرده اند و از کارایی و کیفیت آنها کاملا آگاه هستند. در ادامه نظرات ارسالی برای این محصولات را قرار داده ایم (نظرات زیر در سایت های معتبر گردآوری شده است)

من واس روز مادر گرفتم الانم میخام واس تولد خانومم بگیرم چون نسبت به قیمتش عالیییه

یه دستگاه عالی ک انتظارات رو از یه هواپز به خوبی براورده میکنه و کم نمیذاره، برنامه پخت ک از یخ زدا تا مرغو سیب زمینی و کیکو میگو سبزیجات و… و از هگه مهم تر ک دو المنته بالا و پایین ک دیگه نیاز به چرخاندن و هم زن غذا اصلا نیست ????????

من خیلییی وقت بود میخواستم بخرم و با کلی تحقیق اینو انتخاب کردم، یکم طول میکشه تا قلقش دستتون بیاد ولی من یک کیلو سیب زمینی رو با چهار قاشق روغن ریختم توش میتونم بگم حتی چرب شد! باورم نمیشد انقد خوب بتونه سرخ کنه و خوشمزه بشه… خیلی زود ماهیتابه ش خنک میشه، البته حتما المنت هاشو بعد از استفاده با فرچه تمیز و دستمال نمدار پاک کنید تا عمرش طولانی تر بشه و بوی سرخ کردنی تو خونه نپیچه

فروشنده در ارسال کالا یه مقدار بد قولی کرد اما وقتی به دستم واقعا خوب بود و چندین مرتبه استفاده کردم از انتخاب گوسونیک پشیمون نیستم

من بعد مدت ها جستجو به این هواپز رسیدم و خیلی راضیم. مصرف روغن خیلی کم میشه. من گوشتکوب برقی از این برند دارم هم خیلی راضیم

من یکماهه که محصول رو تحویل گرفتم و براش کاغذ مخصوص گرفتم تا خود ظرف هواپز خش نیفته،یه بار سیب زمینی سرخ کردم توش زیاد خوب نشد چون روغن نزده بودم روی سیب زمینیا و بار دوم خلالا رو شستم و خشک کردم و روغن مالی کردم اونا رو با برس و گذاشتم سرخ بشن بازم باید از تایمی که برای سیب زمینی تو منوش هست بیشتر وقت بدید بهش تا زیر سیب زمینیام سرخ بشه ولی خب مثل سیب زمینیای بیرونی نمیشه اصلا و یه بارم بلدرچین توش درست کردم و عکس گرفتم خوب شده بودن خداییش مغزپخت شده بودن و روشونم قشنگ طلایی شد.

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

قبل از خرید سرخ کن بدون روغن گوسونیک سعی کنید حتما این بخش را مورد بررسی قرار دهید چون میتوانید اطلاعات دقیق تری را به دست آورید و خرید‌تان هوشمندانه تر خواهد بود.

1. ظرفیت سرخ کن بدون روغن گوسونیک

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک به آن توجه کنید، ظرفیت دستگاه است. ظرفیت سرخ کن بدون روغن گوسونیک باید متناسب با نیاز شما باشد. اگر قصد دارید غذاهای زیادی را در یک زمان بپزید، باید سرخ کن بدون روغن گوسونیک با ظرفیت بالاتری خریداری کنید.

2. به توان مصرفی دقت کنید

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن گوسونیک نیز یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. توان مصرفی بالاتر باعث می شود که غذاها به سرعت و به طور یکنواخت پخته شوند.

3. برنامه های پخت

سرخ کن بدون روغن گوسونیک با برنامه های پخت متنوع، می تواند انواع غذاهای مختلف را به راحتی و با کمترین دخالت دست بپزد. اگر قصد دارید غذاهای متنوعی را با بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک بپزید، باید سرخ کن بدون روغن گوسونیک با برنامه های پخت متنوعی خریداری کنید.

4. تایمر

تایمر یکی از ویژگی های مهم سرخ کن بدون روغن گوسونیک است. تایمر به شما کمک می کند تا غذای خود را به صورت دقیق بپزید. جدا از این یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید سرخ کن گوسونیک داشتن تایمر است. 

5. پوشش داخلی نچسب

پوشش داخلی نچسب بهترین سرخ کن بدون روغن گوسونیک باعث می شود که غذاها به راحتی از ظرف جدا شوند و شستشوی دستگاه نیز آسان تر شود. توجه داشته باشید حتما محصولی را انتخاب کنید که دارای پوشش داخلی نچسب باشد.

جمع بندی

سرخ کن های بدون روغن گوسونیک یکی از بهترین های بازار ایران هستند. این محصولات دارای قیمتی مناسب هستند و هر کسی با هر تنوان مالی میتواند مدلی جذاب و کاربردی را تهیه کند.

ما در این پست سرخ کن گوسونیک خوبه؟ مزایا، معایب و نظر خریداران درمورد این محصولات را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم تا با مطالعه آنها بتوانید محصولی باکیفیت و ایده الی را تهیه کنید.

منابع: https://www.noon.com/uae-en/home-and-kitchen/home-appliances-31235/small-appliances/fryers/air-fryers/gosonic/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    سیما

    بسیار عالی، سرخ کن بدون روغن گوسونیک واقعا کیفیت و کارایی خوبی داره. قبلا از این محصول استفاده کردم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×