» مطالب » دیگر رسانه ها » سرویس آزمایش در منزل آسان آزمایش با پوشش بیمه های پایه و تکمیلی
سرویس آزمایش در منزل آسان آزمایش با پوشش بیمه های پایه و تکمیلی
دیگر رسانه ها

سرویس آزمایش در منزل آسان آزمایش با پوشش بیمه های پایه و تکمیلی

بهمن 14, 1402 81243

اگر پزشک برای شما آزمایش با نسخه کاغذی یا الکترونیک تجویز کرده یا قصد دارید برای بررسی سلامت خود از خدمت آزمایش چکاپ کامل استفاده کنید می توانید حتی بدون نسخه پزشک از سرویس آزمایش در منزل و محل کار آسان آزمایش استفاده کنید. شما می‌توانید بدون مراجعه به آزمایشگاه، در منزل و محل کار خود بمانید و از خدمات آزمایش در منزل در شهرهای تهران و تبریز بهره‌مند شوید.

این خدمت علاوه بر راحتی و سرعت بالا، مزایای زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی
  • اعزام کارشناس نمونه گیری در منزل یا محل کار
  • ارسال سریع نمونه‌ها به آزمایشگاه با رعایت زنجیره سرد
  • محاسبه هزینه با تعرفه آزمایشگاه و ارسال قبض آزمایشگاه
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری به ازمایشگاه جهت پذیرش یا جوابدهی
  • مشاوره و تفسیر جواب آزمایش توسط متخصصین کارشناسان علوم آزمایشگاهی

سرویس آزمایش در منزل آسان آزمایش با پوشش بیمه های پایه و تکمیلی

شما توسط آسان آزمایش می توانید حتی بدون نسخه پزشک تمام آزمایشات را انجام دهید و یا اگر پزشک برایتان آزمایش با نسخه کاغذی و یا الکترونیک تجویز کرده، می توانید ضمن بهره مندی از امتیاز بیمه، آزمایشات را در محل دلخواه انجام دهید. در حال حاضر سرویس آزمایش در منزل در شهرهای تهران و تبریز و بخشی از کرج راه اندازی شده و همه ساکنین این شهرها می توانند از انواع خدمات آسان آزمایش بهره مند شوند.

علاوه بر سرویس آزمایش خون در منزل، شما می توانید تمام خدمات مورد نیاز پزشکی و پرستاری از جمله: اعزام پزشک عمومی و متخصص به منزل، سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل، اکو و نوارقلب در منزل، تزریقات و وصل سرم در منزل، انما در منزل، فیزیوتراپی در منزل، ساکشن ریه در منزل، پانسمان در منزل، پرستار در منزل، ICU 24 ساعته در منزل، سونداژ در منزل، صدور گواهی فوت در منزل، بخیه در منزل، را در منزل توسط آسان آزمایش درخواست دهید.

اگر نیاز به انجام آزمایش چکاپ دارید و یا می خواهید آزمایش مدنظرتان را بدون دغدغه و مراجعه به مطب پزشک و یا آزمایشگاه در محل دلخواه انجام دهید، آسان آزمایش بهترین انتخاب است، چراکه آسان آزمایش با بهترین آزمایشگاه های تشخیص پزشکی همکاری می کند و شما براحتی می توانید آزمایشات خود را در بهترین آزمایشگاه ها با بالاترین کیفیت بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

آسان آزمایش با همکاری کارشناسان مامایی و آزمایشگاه های پاتولوژی و ژنتیک توانسته آزمایش پاپ اسمیر در منزل و تست HPV در منزل را راه اندازی کند. در صورتی که نیاز به انجام آزمایش پاپ اسمیر و یا HPV  دارید، دیگر نیاز نیست به مطب پزشک متخصص زنان مراجعه کنید، کافیست درخواست خود را در سامانه ثبت کنید و منتظر تماس همکاران جهت هماهنگی انجام آزمایش در منزل باشید. برای انجام آزمایش پاپ اسمیر یا HPV  کارشناس مامایی (خانم) به منزل متقاضی اعزام می شود و برای آقایانی که نیاز به انجام آزمایش HPV دارند کارشناس آزمایشگاه (آقا) به محل مورد نظرشان اعزام می گردد.

اگر نیاز به خواندن جواب آزمایش دارید می توانید با کارشناسان آسان آزمایش در ارتباط باشید. متخصصین آزمایشگاهی آسان آزمایش در کنار شما هستند تا براحتی بتوانید جواب آزمایش را بخوانید و از وضعیت آزمایش خود باخبر شوید.

سرویس آزمایش در منزل آسان آزمایش با پوشش بیمه های پایه و تکمیلی

آسان آزمایش پلتفرم تخصصی آزمایشگاهی و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل دارای پروانه کسب و مجوز است که امکان بهره مندی از کلیه خدمات آزمایشگاهی و پزشکی و پرستاری را در منزل فراهم کرده است. برای ثبت درخواست آزمایش و یا سایر خدمات می توانید با مراجعه به سامانه آسان آزمایش به آدرس AsanAzmayesh.com  درخواست را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا می توانید از طریق تماس با مرکز پشتیبانی آسان آزمایش 02191304567 درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

shaterian

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    محمد نویدی

    بسیار عالی .. از خدمات آسان آزمایش من استفاده کردم قبلا و خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×