» مطالب » دیگر رسانه ها » فروشگاه اینترنتی ویپراسکای
دیگر رسانه ها

فروشگاه اینترنتی ویپراسکای

اسفند 1, 1402 70169

مجموعه ویپراسکای(VAPERSKY)،مجموعه ویپراسکای با استناد به مقالات مختلف و پژوهش های انجام شده در زمینه ویپینگ و مقایسه آن با دیگر محصولات مانند سیگار و قلیان و ضرر بسیار کمتر ویپینگ بر آن شد که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کند و با امید به اینکه دنیایی سالمتر بدون سیگار داشته باشیم در خدمت شما عزیزان هستیم.

مجموعه ویپراسکای با استناد به مدارک و گزارشات موثق، انجام شده توسط سازمانهای بهداشتی معتبر از جمله UK NATURAL HEALTH SERVICES که بررسی‌های جامع و کامل در زمینه ویپ vape (سیگارهای الکترونیک electronic cigarette، مادmod، پادpod) و مقایسه آن با دیگر انواع دستگاههای دودزا مانند سیگار و قلیان انجام داده اند، فعالیت گسترده خود را در زمینه ویپ و مشتقات آن و با تکیه بر پیغام “دنیای سالمتر با ته سیگار کمتر” شروع کرده است. بدیهی است که رسیدن به این هدف بزرگ مستلزم متقبل شدن هزینه و ریسک بالایی است که توسط مجموعه ویپراسکای پرداخت شده است.

ویپراسکای برندهای معتبر مانند ویپرسو و یوول و ووپوو و Geekvape ( ویپ vape، پاد pod، کیت kit و ماد mod)، ایجوس (e-juice) واکسسوری (اتومایزر atomizer، کویل coil، باتری battery و غیره) را در شرکت خود موجود دارد و با فروش  محصولات اورجینال(اصلی) با گارانتی(ضمانتنامه) و با مناسبترین قیمت در بازار ایران خود را معرفی کرده است. همچنین مجموعه ویپراسکای با بهره گیری از تکنیک‌های روز دنیا توانسته بانک اطلاعاتی و آموزشی جامع و ارزشمندی در رابطه با صنعت ویپ جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهد. لازم به ذکر است که مجموعه ویپراسکای توانسته با در نظر گرفتن طیف وسیعی از مخاطبین و مشتریان موجود در بازار ویپ ایران تنوع قابل توجهی در فروش دستگاهها و جوسها ایجاد کند که این خود امکان انتخاب بیشتر و راهتتری به مشتریان حاضر را می‌دهد.

برای خرید آنلاین، همه روزه و در هرساعتی از شبانه روز می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت پیگیری نمایید. همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت هم برای مشاوره و پاسخ به سؤالات شما عزیزان، همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰:۰۰ آماده اند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×