» مطالب » اخبار کسب و کار » مسابقه “پرایز دیجی‌کالا” برگزار شد: تغییر در بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه اعلام شد.
دیجی کالا
اخبار کسب و کار

مسابقه “پرایز دیجی‌کالا” برگزار شد: تغییر در بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا از اسفندماه اعلام شد.

بهمن 6, 1402 50175

اختتامیه نخستین دوره مسابقه “پرایز دیجی‌کالا” توسط این مارکت‌پلیس و با همکاری رویداد بین‌المللی دیزاین بسته‌بندی ایران، “بسته‌ها”، هفته گذشته برگزار شد و طرح جدید بسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا

این مسابقه با موضوع “خلق راه‌حل‌های نوآورانه دیزاین بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا برای ایجاد ارتباط حسی با مخاطبان” از خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و ۱۸۳ اثر از ۷۸ طراح در آن شرکت کردند.

داوران این مسابقه، که از کشورهای روسیه، امارات عربی متحده، هلند و ایران بودند، در نهایت طرحی از محمدرضا پارسا و علی حبیب‌الهی را با نام “ایران” به عنوان رتبه اول در طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا اعلام کردند.

طرح “ایران”، به عنوان برنده جایزه طلا و رتبه اول اعلام شد.

حانیه ادهم و امیرحسین کشاورز با بسته‌بندی انیمیشن‌باکس و محمدسعید حسینی و محسن کوفیانی با بسته‌بندی DigiBag، رتبه‌های بعدی این مسابقه و جایزه نقره و برنز را به دست آوردند. همچنین، آزاده یافتیان به عنوان منتخب بسته‌ها برای بسته‌بندی آکاردئونی معرفی شدند.

گفته می‌شود که علاوه بر جایزه‌ی نقدی به ارزش ۵۰ تا ۱۰ میلیون تومان که به رتبه‌های اول تا سوم مسابقه تعلق گرفت، طرح برنده توسط دیجی‌کالا خریداری شده است و قرار است در کمپین‌های آینده این فروشگاه آنلاین برای بسته‌بندی سفارش‌های مشتریان استفاده شود. نخستین جعبه‌ها با طرح بسته‌بندی “ایران” در بازه‌ی اسفندماه به دست مشتریان دیجی‌کالا ارسال خواهد شد.

روابط عمومی دیجی‌کالا درباره ویژگی طرح‌های ارسالی این مسابقه نیز اضافه می‌کند:

خلاقیت بی‌حد و مرز، میزان کنجکاوی شرکت‌کننده در مورد کاربران هدف، نیازهای کاربران و همینطور کسب‌وکار دیجی‌کالا، مهمترین ویژگی‌هایی بودند که در طرح‌های ارسال شده به این مسابقه مورد بررسی قرار گرفتند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×