» مطالب » دیگر رسانه ها » نمایندگی ایزوگام در تهران
نمایندگی ایزوگام در تهران
دیگر رسانه ها

نمایندگی ایزوگام در تهران

بهمن 17, 1402 70160

ایزوگام در تهران
ایزوگام در تهران برای ساختمان و انواع سازه‌ها ضروری است، چرا که از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری کرده و به خشکی مناطق داخلی ساختمان کمک می‌کند و به حداقل رساندن آسیب به فضای داخلی ساختمان، از مزیت‌های خوب ایزوگام است.

در مناطقی که بارش‌های سالانه بالا و رخدادهای گاه به گاه سیل را تجربه می‌کنند، وجود ایزوگام ضروری بوده و همچنین در مناطقی که سطح آب زیرزمینی زیاد است، لازم است زیر زمین‎ها ایزوگام شوند تا از  نفوذ آب در خاک، فشار هیدرواستاتیک بر کف زیرزمین و دیوارها را اعمال می‌کند.

نفوذ آب از طریق ترک‎‌ها، منجر به آسیب‌های ساختاری همراه با مشکلات مربوط به رطوبت مانند فروپاشی می‌شود که  با اجرای ایزوگام می‎‌توان ساختمان خود را از آسیب و رطوبت محافظت کرد.

حفاظت از تمامیت ساختاری ساختمان، جلوگیری از قالب، قحطی و پوسیدگی، جلوگیری از زنگ زدن فلزات، جلوگیری از صفحات سقف و دیوارها، جلوگیری از خیس شدن داخل ساختمان و افزایش ارزش املاک از مزیت‌‎های ایزوگام تهران است. با گذشت زمان و با انجام تحقیقات و توسعه ایزوگام، استفاده از آن‌ها برای عایق‌بندی سقف‌ها به مرور گسترش یافت.

به صورتی که امروزه انواع عایق‌بندی برای ضد آب کردن پشت بام منازل استفاده می‌شو و . پس از آنکه نصب این عایق در سطح پشت بام انجام می‌گیرد، سقف پشت بام در برابر آب به خوبی مقاومت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از ایزوگام‌ تهران ، حتی برای پر کردن منافذ، ترک‌ها و حفره‌هایی که به چشم شما نامرئی می‌باشند، به سادگی قابل اجرا خواهد بود.

اعمال ایزوگام‎‌‌ها در سقف بام‌ها موجب می‌شود تا به یک شاخص مطلوب مقاومت در برابر آب، دست پیدا کنند، زیرا ممکن است عدم دقت در هنگام نصب موجب افزایش هزینه‌های تعمیر و بازسازی ایزوگام شود.

از این رو ایزوگام تهران باید توسط افرادی که در این حوزه دارای تجربه و تخصص هستند به درستی نصب شود تا خسارت‌ها و هزینه‌های احتمالی که ممکن است به مروز زمان ایجاد شود را به حداقل برساند.

نمایندگی ایزوگام در تهران
خانه‌‌هایی که استحکام موردنیاز را ندارند و پایه ضعیف دارند، ارزش ملک را به طور قابل توجهی کاهش می‌‎دهد.

مراکز فروش ایزوگام در تهران با فروش و نصب ایزوگام‌های با کیفیت و با دوام، ارزش یک ساختمان را افزایش می‌دهد، شاید یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ایزوگام، افزایش ارزش ملک باشد.

گاهی اوقات اسلب RCC ترک بر می‎‌دارد و امکان عبور آب باران فراهم می‎شود. از این رو لازم است، سقف ساختمان به ایزوگام مجهز باشد. ایزوگام از فرآورده‌های نفتی است و به منظور عایق سقف، استخر و … کاربرد دارد.
امروزه استفاده از ایزوگام در ساخت و ساز بسیار رایج است و پیشنهاد می شود که  ایزوگام‎‌های با کیفیت را باید از نمایندگی ایزوگام خریداری کنیم، نصب و چسباندن ایزوگام با استفاده از گرما و حرارت انجام می‎‌گیرد.

نمایندگی ایزوگام در تهران

میانگین عمر مفید یک ایزوگام حدودا 10 سال است که  امروزه برای مسلح ساختن یک سقف و عایق‌بندی آن، از مواد مختلفی استفاده می‌شود، همچنین در چندین سال گذشته ایزوگام‌ها ثابت کرده‌اند که یک راه حل قابل اجرا، اقتصادی و سازگار با انواع شرایط است.

ایزوگام آسایش بام ارائه دهنده انواع خدمات ایزوگام در تهران و کرج بوده که می توانید در کمترین زمان ممکن عایق رطوبتی خود را خریداری و نصب نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×