» مطالب » دیگر رسانه ها » همه چیز درباره سفر با تور کیش، تخفیفات و هزینه تفریحات
دیگر رسانه ها

همه چیز درباره سفر با تور کیش، تخفیفات و هزینه تفریحات

بهمن 9, 1402 60198

چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید با 20 گشت همراه باشید تا با اطلاع از هزینه های سفر به این جزیره زیبا، انتخاب آسانتری داشته باشید و بهتر بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید. حالا که قصد سفر به این جزیره دیدنی و جذاب رو دارین، می توانید با توجه به هزینه‌ها و تفریحاتی که در ادامه برای شما عزیزان معرفی می کنیم، برای سفرتون پیشاپیش پس انداز و برنامه ریزی کنید.

در ادامه قیمت تورهای عادی و  تور لحظه آخری کیش را در سفرهای لوکس و همچنین در سفرهای اقتصادی و همچنین هزینه هایی که در طول سفر خواهید داشت؛ شامل خورد و خوراک، تفریحات و ورودی ها را برای شما عزیزان براورد کرده ایم.

برای مشاوره و رزرو تورهای داخلی و خارجی با بهترین کیفیت خدمات تور و مناسب ترین قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

تماس با 20 گشت : 02188921447

قیمت تور کیش از مبدا تهران

قیمت تور کیش در هتل های 3 ستاره

قیمت  تور کیش از تهران با اقامت در هتل 3 ستاره در سال 1402 همراه با پرواز رفت و برگشت + اقامت با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و گشت جزیره و تخفیفات گردشگری که در ادامه معرفی میشود، از چهار میلیون تومان می باشد. البته با توجه به فصل و تعدد گردشگر و همچنین تعطیلی ها قیمت تورها متفاوت می باشد.

قیمت تور کیش در هتل های 4 ستاره

قیمت تور کیش با اقامت در هتل 4 ستاره متوسط در سال 1402 همراه با پرواز رفت و برگشت + اقامت با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و گشت جزیره و تخفیفات گردشگری از پنج میلیون تومان می باشد. البته با توجه به فصل و تعدد گردشگر و همچنین تعطیلی ها قیمت ها متفاوت خواهد بود.

قیمت تور لوکس کیش در هتل های 5 ستاره

قیمت تور لوکس کیش با اقامت در هتل 5 ستاره لوکس در سال 1402 همراه با پرواز رفت و برگشت + اقامت با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و گشت جزیره از پنج میلیون و هشتصد هزار تومان می باشد. قیمت‌های فوق بر اساس ارزانترین نرخ پرواز و روز پروازی محاسبه شده است و در تاریخ‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

همه چیز درباره سفر با تور کیش، تخفیفات و هزینه تفریحات

تفریحات رایگان جزیره کیش به ازای خرید تور از آژانس بیست گشت آریا

با خرید تور از آژانس بیست گشت آریا می توانید از تفریحات زیر به همراه گشت رایگان جزیره ی زیبای کیش لذت ببرید.

ورودی سافاری رایگان کیش برای هر نفر

پکیج های سافاری شامل: موتور سواری، شتر سواری، کارتينگ، مینی گلف، موتور cc90، ترامپولین، ماشین کوبنده، موتور دریفت، قایق بامپر، سینما 9 بعدی، هرم وحشت، بانجی شوتينگ، تور ماشین باگی دو نفره، زورب بال، عينک VR، لیزر تگ و باگی خانواده

همه چیز درباره سفر با تور کیش، تخفیفات و هزینه تفریحات

ورودی رایگان سینما 7 بعدی شهربازی پیشرفته هایلند کیش برای هر نفر

نمایش جدیدترین فیلم ها به همراه سیستم حرکتی صندلی ها و لذت بی نظیر تماشای هیجان انگیز ترین فیلم ها به همراه عزیزانتان همه روزه از ساعت 16 الی 24 بامداد در این مجموعه بی نظیر در کیش

ورودی رستوران موزیکال رایگان برای هر نفر

رستوران موزیک زنده در کیش به رستوران هایی گفته می شود که همزمان با سرو غذا اجرای برنامه موسیقی زنده دارند. همچنین این رستورانها دارای ترانسفر رایگان رفت و برخی دیگر هم رفت و هم برگشت هستند. با خرید تور ورودی رایگان این رستوران را دریافت خواهید کرد و می توانید با نوش جان کردن غذا از موسیقی های جذاب این مجموعه ها نیز لذت ببرید.

با خرید تور از آژانس بیست گشت آریا می توانید به جای پرداخت 1400000 بابت تفریحات فوق به طور رایگان از این تفریحات لذت ببرید.

در ادامه تفریحاتی که به ازای هر اتاق تنها برای یک نفر رایگان می باشد را برای شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

جنگ شبانه رایگان کیش

جنگ های شبانه کیش با توجه به هوای شرجی جزیره کیش از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و با توجه به جذابیت های شب های این جزیره پیشنهاد می کنیم تا شرکت در این جنگ ها را به هیچ وجه از دست ندهید.

جنگ شبانه کیش یا شو های شبانه کیش از نیمه شب تا چند ساعت پس از بامداد اجرا دارند و تعداد زیادی از مسافران وقت خود را با برنامه های شاد و به یاد ماندنی این جنگ های شبانه کیش پر می نمایند.

در جنگ شب شما می توانید به تماشای جشن، تاتر، استندآپ، کمدی، موزیک و تقلید صدا لحظات شب خود را بگذارنید.

ورودی قلعه وحشت رایگان

قلعه وحشت کیش اولین خانه وحشت در ایران، یک کلبه وحشت بزرگ در جزيره کيش می باشد، يک مکان هیجان انگیز و جذاب برای کسانی که دوست دارند هیجان و ترس را با تمام وجودشان احساس کنند، البته بعضی مکان ها مجبور به فرار هم می شوید.

شما در این مجموعه نقش بازیگر فیلم ترسناک را بازی خواهید کرد! لیدر به عنوان کارگردان با چراغ قوه قسمتهای مختلف اجرای زنده بازیگرها را به شما نشان می دهد و تا پایان برنامه همراه شما خواهد بود.

شاتل رایگان

شاتل کیش یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش می باشد که بصورت دسته جمعی انجام می گردد، شما به مدت 20 دقیقه سوار بر این تیوب ها می شوید و توسط قایقهای تندرو یا جت بوت با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کنید.

همه چیز درباره سفر با تور کیش، تخفیفات و هزینه تفریحات

بازدید از آکواریوم رایگان

برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب و علاقه مندانی که امکان غواصی ندارند، این آکواریوم فرصتی را ایجاد نموده است تا بتوانید در آن قدم زده و از تماشای آبزیان متنوع خلیج فارس زیبا لذت ببرید.

20 تا 50 % تخفیفات گردشگری به ازای خرید تور از آژانس بیست گشت آریا به ارزش یک میلیون و سیصد هزار تومان

مشاهده همه تورها در سایت 20 گشت  https://20gasht.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×