» مطالب » دیگر رسانه ها » کراتین کده آموزش تخصصی کراتین مو
مو
دیگر رسانه ها

کراتین کده آموزش تخصصی کراتین مو

دی 27, 1402 60194

کراتین مو چیست؟

کراتین پروتئین است در موه  که باعث  صافی و درخشش  مو می شود و اگر موی فر یا وز دارید کراتین موجود در موهایتان کم است و کمبود  کراتین باعث وز شدن مو می شود. کراتین کردن مو یکی از روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو است .

 

 

چرا باید کراتین بکنیم؟

 

افرادزیادی براشون سوال هست که چرا موهای خود را باید  کراتین کنیم، باید گفت برای این که موهای صاف، براق، بدون موخوره و زبری و….. داشته باشید بهتر است موها خود را کراتین کنید.

البته کراتین کردن مو باعث تقویت موهای شما هم می شود و از ریزش و شکستن موها جلوگیری می کند و شما می توانید موهایی زیبا و جذاب در اختیار داشته باشید. کراتین کردن مو را باید به عهده افراد با تجربه و متخصص بگذارید زیرا آنها متناسب با حجم و میزان آسیب دیدگی موهای شما از مواد کراتینه استفاده می کنند و با سرعت عمل بیشتری فعالیت کراتینه را انجام می دهند.

سایت کراتین کده 

سایت کراتین کده در زمینه محصولات مراقبت از مو و کراتین فعالیت میکند عمده فعالیت کراتین کده در خصوص فروش مواد کراتینه مو و آموزش کراتین مو – برگزرای دوره های آموزشی ورکشاپ های آپدیت  و غیره …

کراتین کده

نمایندگی محصولات کراتینه مو شوارتسکف آلمان

سایت کراتین کده با داشتن نمایندگی شوارتسکف آلمان در ایران می باشد و محصولات مراقبت از مو این برند را با گارانتی  عرضه می کند این محصولات شامل پک کراتین ، ماسک ، شامپو – بوتاکس مو ، پلکس ، اسکراب و اسکالپ و روغن آرگان می باشد

شوارتسکف

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×