» مطالب » دیگر رسانه ها » کلیدی ترین و مدرن ترین المان های یک آشپزخانه
کلیدی ترین و مدرن ترین المان های یک آشپزخانه
دیگر رسانه ها

کلیدی ترین و مدرن ترین المان های یک آشپزخانه

اسفند 25, 1402 31153

همانطور که مطلع هستید، امروزه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل آشپزخانه یکی از مهم ترین و اصلی ترین فضا های داخلی برای طراحی دکوراسیون است. استفاده از المان ها و محصولات مناسب و مدرن می تواند علاوه بر جذابیت و زیبایی، کاربرد های بسیار زیادی را به افراد و مصرف کنندگان ارائه دهد. یکی از کلیدی ترین و پر استفاده ترین و اصلی ترین المان های آشپزخانه که وجود آن در هر آشپزخانه ضروری و مهم است، سینک ظرفشویی است. سینک های ظرفشویی در مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که در سبک های متنوعی این محصولات به فروش می روند.

پر کاربرد ترین و پرفروش ترین سبک های سینک ظرفشویی را می توان به مدل هایی همچون، سینک ظرفشویی گرانیتی، سینک ظرفشویی استیل و سینک ظرفشویی آبشاری اشاره کرد. البته هر کدام از این سبک های سینک ظرفشویی از مدل های متنوع و متفاوتی بهره می برند که هر مدل از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. علاوه بر سینک های ظرفشویی المان مهم و ضروری بعدی که یکی از پایه ها و ستون های سازنده یک آشپزخانه است را می توان به اجاق گاز اشاره کرد. امروزه و در سال های اخیر به دلیل جا گیر نبودن و بهره بری از قابلیت های مدرن و جدید، از اجاق گاز های رو میزی بسیار استفاده می شود. گاز های رومیزی فضای زیادی را در آشپژخانه اشغال نمی کنند و با قابلیت ها و ویژگی هایی که به مصرف کنندگان ارائه می دهند، افراد را مجاب می کند تا بجای استفاده از اجاق گاز های بزرگ و جا گیر از این محصولات جذاب و مدرن استفاده کنند. در این مقاله به بررسی 2 سینک ظرفشویی پر طرفدار و پر فروش یعنی سینک گرانیتی و سینک آبشاری و اجاق گاز های رو میزی می پردازیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

کلیدی ترین و مدرن ترین المان های یک آشپزخانه

سینک گرانیتی، معروف ترین و جذاب ترین مدل سینک های ظرفشویی

سینک‌های گرانیتی یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین سینک‌های موجود در بازار هستند. علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارند، بسیار مقاوم هستند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. این سبک از سینک ‌ها در مدل‌ های متفاوت و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و به دلیل جنس مقاومی و متسحکمی که دارند، در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار زیادی دارند. این عامل سبب شده تا سینک‌های گرانیتی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشند. یکی از مزایای دیگر سینک‌های گرانیتی، امکان شست و شوی راحت آن‌هاست که باعث می‌شود هیچ ردی از باکتری‌ها و آلودگی‌ها بر روی این محصول دیده نشود و سلامت انسان‌ها را تهدید نکند. قیمت سینک‌های گرانیتی موجود در بازار بسته به نوع سینک، اندازه و عمق لگن، کیفیت سینک، متریال استفاده شده در تولید این محصول، طراحی سینک و تک لگنه یا دو گلنه بودنه سینک متفاوت است. برای مثال، هزینه و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید سینک گرانیتی مشکی با سینک گرانیتی سفید متفاوت است. بهترین راهکار برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این محصول حتما باید با متخصصین این حوزه مشورت کرد. البته در خرید سینک‌های گرانیتی باید به نکاتی ویژه توجه داشته باشید تا بهترین تجربه را از خرید خود داشته باشید. یکی از این نکات مهم در خرید سینک‌های گرانیتی، انتخاب فروشگاه مناسب و شرکت سازنده مناسب این محصول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سینک گرانیتی می توانید با کلیک بر روی لینک  https://www.elkkala.com/product-category/sink-granity/  وارد صفحه خرید سینک گرانیتی سایت ELK شوید.

سینک آبشاری، مدرن ترین و پرکاربرد ترین سینک های ظرفشویی

سینک آبشاری، یکی دیگر از سبک‌های پرطرفدار و جذاب سینک‌های ظرفشویی است که به دلیل طراحی مدرن و کارایی که این محصول دارد، امروزه در آشپزخانه‌های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول امکانات و ویژگی‌های بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و همین مورد موجب شده تا سینک آبشاری نسبت به دیگر سینک‌های ظرفشویی پرفروش‌تر باشد. قیمت سینک‌های آبشاری همانند سینک‌های گرانیتی بسته به چند عامل کلیدی مستقیم و چند عامل غیرمستقیم متغیر است که اولین و مهم‌ترین نکته که در قیمت سینک‌های آبشاری بسیار تاثیر می‌گذارد، تعداد امکانات و تجهیزاتی است که در سینک تعبیه شده است. سینک‌های آبشاری در مدل‌های ۲ کلید، ۳ کلید و ۵ کلید در بازار عرضه و خریداری می‌شود. ارزان‌ترین مدل‌های آن ۲ کلید و ۳ کلید است و گران‌ترین مدل آن سینک آبشاری ۵ کلید است. در خرید سینک‌های ظرفشویی آبشاری حتما باید به کیفیت آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. کیفیت و مواد استفاده شده در ساخت و مقاومت سینک آبشاری در خرید بسیار مهم هستند و سینک‌های آبشاری با کیفیت طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به دیگر سینک‌ها دارند. برای کسب و استعلام قیمت سینک آبشاری می توانید با کلیک بر روی آدرس https://www.elkkala.com/product-category/sink-abshary/  وارد سایت ELK صفحه خرید سینک آبشاری شوید.

گاز رومیزی، ضروری ترین المان داخل آشپزخانه

گاز رومیزی، یکی از ابزارهای ضروری و کارآمد در آشپزخانه‌های امروزی است که توانسته است جای خود را در فضای آشپزخانه باز کند و با ارائه امکانات ویژه‌ای به کاربران، به یکی از ابزارهای حیاتی در پخت و پز تبدیل شود. این نوع گاز، به واسطه طراحی کوچک و قابل حمل خود، برای مکان‌های با محدودیت فضایی یا استفاده در مکان‌های موقتی بسیار مناسب است. یکی از مزایای اصلی گاز رومیزی، قابلیت حرکت آسان و انتقال آن به مکان‌های مختلف است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی آن را در هر نقطه‌ای از آشپزخانه یا حتی خارج از آن استفاده کنند، بدون این که به یک مکان ثابت محدود شوند. گاز رومیزی، با انواع مختلفی از برندها و مدل‌ها در بازار موجود است، که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند. این انواع گازها از لحاظ تعداد شعله، نوع سطح کاری، قدرت و کارایی متفاوتی دارند که به تفاوت در نیازها و سلیقه‌های کاربران پاسخ می‌دهند. با توجه به قابلیت‌های متنوع و کاربردی گاز رومیزی، این ابزار به یکی از انتخاب‌های اصلی در آشپزخانه‌های مدرن تبدیل شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا با راحتی و کارآیی بیشتر، انواع غذاها را آماده و پخت کنند. برای مشاهده تمام مدل های گاز رومیزی و دریافت قیمت گاز رومیزی می توانید با کلیک بر روی آدرس https://www.elkkala.com/product-category/gaz-romizy/ وارد سایت ELK صفحه خرید گاز رومیزی شوید.

فروشگاه ELK

شرکت بازرگانی پویان تجهیزات ایرانیان از سال 1389 فعالیت خود را در حوزه واردات تجهیزات آشپزخانه با برند ELK آغاز کرده است. در فروشگاه ELK می‌توانید محصولاتی با کیفیت با بهترین قیمت مشاهده و خریداری کنید. در فروشگاه ELK محصولاتی مانند سینک گرانیتی، هود مخفی، سینک آبشاری، گاز رومیزی و سینک استیل به فروش می‌رسد که می‌توانید برای ورود به سایت ELK با مراجعه به آدرس elkkala.com وارد سایت ای ال کا شوید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    علی

    عالیه این برند ای ال کا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×