» مطالب » دیگر رسانه ها » بهترین دریل شارژی و برقی در بازار
دریل
دیگر رسانه ها

بهترین دریل شارژی و برقی در بازار

بهمن 4, 1402 10152

بهترین دریل شارژی رونیکس و برقی در بازار

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۶k

بهترین دریل‌ها در بازار ابزارآلات صنعتی لزوماً قیمت خیلی بالایی ندارند و این موضوع را به وضوح می‌توان در دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۶k مشاهده کرد. این ابزار که محصول شرکت ایرانی رونیکس است در سه عملکرد سوراخ‌کاری، پیچ‌کاری و سوراخ‌کاری چکشی به خوبی می‌تواند شما را بدون هیچ مشکلی همراهی کند. این محصول به یک گیربکس دو حالته مجهز شده که انجام طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. وزن این محصول ۱.۶ کیلوگرم است و ابعاد آن نیز به ۲۵ در ۱۰ در ۳۵ سانتی‌ متر می‌رسد. این محصول از سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد نیز بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد.

این دریل شارژی جزو سری ۸۶ رونیکس است که به دلیل مشخصات ویژه در گروه دریل شارژی‌های صنعتی قرار می‌گیرد. همچنین نباید سه‌نظام فلزی این محصول را از قلم بیندازیم. این دریل شارژی در کیف BMC مقاوم به ضربه همراه با دو باتری ۱.۵ آمپر ۱۶ ولت، شارژر با قابلیت شارژ سریع، پک مته و دریل و سوکت ۱۰۰ به شما تقدیم می‌شود. کاربرانی که قصد خرید بهترین دریل شارژی صنعتی رونیکس را دارند، احتمالاً می‌توانند به این محصول نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

دریل پیچ گوشتی شارژی فاین مدل ASCM 18 QM – 5 Ah، یک محصول فوق‌العاده قدرتمند و حرفه‌ای است که مشخصاتی در حد بهترین دریل‌های جهان دارد و به راحتی از پس انجام کارهای مختلف بر می‌آید. این ابزار که ساخت کشور آلمان است، از گیربکس تمام فلزی چهار حالته با سرعت‌های ۴۰۰ / ۸۰۰ / ۱۹۵۰ / ۳۸۵۰ دور در دقیقه برخوردار بوده که امکان دریل کاری حرفه‌ای و بدون نقص با سرعت بهینه در مواد و قطرهای مختلف را مهیا می‌سازد. این دریل پیچ گوشتی شارژی با بهره‌گیری از موتور بدون ذغال گشتاور حداکثر ۹۰ نیوتن متر را تامین می‌نماید که قوی‌ترین و بهترین دریل شارژی در کلاس ۱۸ ولت به شمار می‌رود.

وزن این محصول با باتری‌اش به حدود ۲.۲ کیلوگرم می‌رسد و کاربران مشکلی از بابت حمل‌ونقل کردن آن نخواهند داشت. گشتاور این دریل شارژی به صورت الکترونیکی در ۱۵ مرحله قابل تنظیم است و از سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد نیز بهره می‌برد. سه نظام فلزی این محصول آلمانی قابلیت جدا شدن دارند و سری‌های اضافه آن نظیر سری نگهدارنده پیچ گوشتی، سری قلاویز کاری، سری ۹۰ درجه و سری بکس به سادگی روی این دستگاه قابل نصب است. فاین برای این محصول باکیفیت خود از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۵ آمپر ساعت استفاده کرده که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

داخل کیف پلاستیکی بسیار محکم این ابزار علاوه بر ۲ عدد باتری لیتیومی ۱۸ ولت با ظرفیت ۵ آمپرساعت، یک عدد شارژر سریع به همراه متعلقات اتصال به کمربند وجود دارد. اگر قصد خرید بهترین دریل شارژی از برند فاین را دارید، شاید این محصول بتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

دریل شارژی چکشی بوش مدل GSB 18V-50 EC Motor 5َAh + 4 Extra

 

در تولید ابزارآلات صنعتی، شرکت بوش آلمان کاملاً بی‌رقیب بوده و شاید بتوان آن را به عنوان بهترین مارک تولیدکننده دریل شارژی بازار به کاربران معرفی کرد. این غول صنعتی آلمانی دریل شارژی GSB 18V-50 Brushless را با قابلیت‌های فنی بسیار عالی نظیر پشتیبانی از تکنولوژی ضد آب، فناوری بسیار پیشرفته موتور EC و دو باتری قدرتمند لیتیوم یونی ۵ آمپر ساعتی روانه‌ی بازار کرده است. این محصول در واقع ترکیبی از دو دستگاه دریل و پیچ‌ گوشتی شارژی است که می‌تواند با توجه به سرعت چرخش به یک دریل تبدیل شوند یا مانند پیچ‌ گوشتی شارژی برای پیچاندن پیچ‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

این ابزار حرفه‌ای قدرت بسیار بالایی دارد و گشتاور آن در بیشترین حالت ۵۰ نیوتن‌متر واقعی است. همچنین امکان تغییر گشتاور در این محصول برای کاربران وجود دارد. به طور معمول از گشتاورهای بالا برای کار روی سطوح سخت و مقاوم استفاده می‌شود و گشتاورهای پایین برای انجام کارهای سبک و ظریف کاربرد بیشتری دارد. همچنین باید به امکان تغییر سرعت چرخش این محصول بوش نیز اشاره کنیم. سرعت چرخش این دستگاه در دو بازه‌ی ۰ تا ۴۶۰ و ۰ تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه قابل‌ تنظیم است. باتری‌های این دریل شارژی در برابر حرارت و اکسید شدن مقاوم هستند و امکان نمایش میزان شارژ را نیز دارند.

در ساخت این ابزار حرفه‌ای از سه‌نظام خودکار ۱۳ میلی‌متری استفاده شده که برای نصب مته یا سری پیچ‌ گوشتی روی آن‌ها نیازی به آچار ندارید. بوش یک لامپ LED روی بدنه‌ی این محصول تعبیه کرده که با فشردن شستی دستگاه، سطح موردنظر را برای کاربر روشن می‌کند. وزن این محصول ۱.۱ کیلوگرم است و از سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد نیز بهره می‌برد. اگر به دنبال بهترین دریل شارژی براشلس بوش هستید، احتمالاً از عملکرد عالی این محصول شگفت‌زده خواهید شد.

 

بهترین دریل شارژی و برقی در بازار

دریل چکشی شارژی مدل ۵۸۱۶، یک محصول باکیفیت و کاربردی از برند چینی آروا است که قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول مجهز به آرمیچر یا موتور براشلس نخ‌بندی شده است تا فرم موتور در دور بالا حفظ شده و از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری شود. همچنین به لطف پوشش صد در صد مسی این آرمیچر، سیم‌پیچی‌های آن نیز تحمل حرارتی دستگاه را افزایش می‌دهند.

آروا برای این محصول خود از یک باتری لیتیومی یونی ۲۰ ولت و ظرفیت ۴ آمپر ساعت استفاده کرده که قادر است تا مدت زمان مناسبی کاربران را در انجام کارهایشان همراهی کند.  روی بدنه‌ی این محصول نیز نشانگر شارژ باتری وجود دارد تا مدت زمانی که می‌توانیم از دستگاه استفاده کنیم را به ما اطلاع دهد. این ابزار مجهز به دسته کمکی چرخان و تنظیم شونده برای تسلط بیشتر کاربر است و جعبه دنده دو حالته با کلید کشویی و ۲ بازه سرعتی و قدرتی دارد (حالت اول: سرعت ۰ تا ۴۰۰ و حالت دوم: سرعت ۰ تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه). وزن این محصول حدود ۲ کیلوگرم است و ابعاد آن نیز به ۲۰ در ۱۵در ۴ سانتی‌ متر می‌رسد.

این محصول همچنین از سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد نیز بهره می‌برد و در نهایت باید به سه‌نظام اتوماتیک درجه یک آن با ظرفیت مته ۱.۵ تا ۱۳ میلی متری اشاره کرد. اگر تمایل به خرید بهترین دریل شارژی آروا دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این محصول را جزو گزینه‌های خود قرار دهید.

 

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ماکیتا مدل HP488DWAE
بهترین دریل شارژی و برقی در بازار

برند ژاپنی ماکیتا مدل‌های مختلفی از دریل‌های شارژی را طراحی، تولید و به بازار معرفی کرده که یکی از بهترین‌ آن‌ها، مدل HP488DWAE است. این محصول قابلیت چکشی بودن نیز دارد و قادر است در هر دقیقه از ۶۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰ ضربه را به سطح وارد کند که این امر موجب سهولت در سوراخ‌ کردن سریع‌تر سطوح سیمانی خواهد شد. علاوه بر چکش بودن، کاربران می‌توانند از این دریل شارژی به عنوان یک پیچ‌ گوشتی شارژی هم بهره ببرند. این دریل به یک گیربکس دو وضعیتی مجهز شده که در هر یک از این وضعیت‌ها، بازه‌ی سرعت گردش دریل متفاوت است.

در حالت اول سرعت حرکت به‌ صورت آزاد ۴۰۰ دور بر دقیقه است. در حالت یا وضعیت دوم سرعت گردش دریل تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. همچنین امکان تغییر گشتاور دریل در ۱۶ حالت مختلف روی دستگاه وجود دارد. انرژی لازم برای کارکرد این دریل از جانب یک باتری لیتیوم یونی ۱۸ ولت، با ظرفیت ۲ آمپرساعت تامین می‌شود که با قابلیت شارژ سریع در عرض ۲۲ دقیقه، به طور کامل ظرفیت باتری آن پر خواهد شد. به لطف استفاده از باتری لیتیوم یونی، این محصول شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ابزار حرفه‌ای طراحی ارگونومیکی دارد و از سیستم گردش راست‌گرد و چپ‌گرد نیز بهره می‌برد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×