» مطالب » اخبار کسب و کار » اخبار و رویداد ها » “دیجی‌فای کلیک؛ پکیج جدید با سادگی ساخت سایت و خدمات ویژه”
"دیجی‌فای کلیک؛ پکیج جدید با سادگی ساخت سایت و خدمات ویژه"
اخبار و رویداد ها

“دیجی‌فای کلیک؛ پکیج جدید با سادگی ساخت سایت و خدمات ویژه”

دی 12, 1402 30143

اوایل آذر ماه ۱۴۰۲، دیجی‌فای پکیج جدید خود به نام “کلیک” را معرفی کرد. این پکیج پس از تست اولیه در آذر ماه، از اوایل دی ماه به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. این ابزار جدید با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود، قرار است یک تحول اساسی در مدل‌های فروشگاه‌ساز به وجود آورد. هدف اصلی دیجی‌فای از این پکیج، جذب حداکثری مخاطبان با پتانسیل در بازار است. شرکت معتقد است که این پکیج می‌تواند ابزاری کارآمد برای رشد و توسعه‌ی آنلاین کسب‌وکارها باشد و آنها را در بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های بازار آنلاین برای فروش یاری نماید.

اواخر آذر ماه ۱۴۰۲، دیجی‌فای پکیج جدید خود به نام “کلیک” را معرفی کرد. این پکیج امکان ساخت سایت فروشگاهی را به‌طور رایگان فراهم می‌کند. با ثبت‌نام در سایت دیجی‌فای، پکیج کلیک به‌طور پیش‌فرض برای شما فعال می‌شود و به کارآزمایی سایت برای فروش بدون نیاز به هزینه مالی می‌پردازید. این امکان برای صاحبان کسب‌وکارها فرصت مناسبی است تا بدون ریسک مالی، فروش از طریق سایت را تست کنند. این ویژگی به ویژه برای کسب‌وکارهای جدید که سرمایه‌ی اولیه محدود دارند، حیاتی است.

در این سیستم، تا زمانی که فروش صورت نگرفته باشد، هزینه‌ای درخواست نمی‌شود. اما با شروع فروش، کارمزدی کم به دیجی‌فای پرداخت می‌شود. این مدل درآمدی در جهان برای پلتفرم‌های ارائه خدمات مشابه بسیار رایج است و دیجی‌فای این را برای اولین بار در ایران اجرا کرده است، امیدوار است که مورد استقبال قرار گیرد.

دیجی‌فای در اواخر آذر ماه ۱۴۰۲، پکیج جدید خود به نام “کلیک” را معرفی کرد. این پکیج توانایی ساخت سایت فروشگاهی را به‌طور رایگان فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این پکیج، سادگی فرآیند ساخت سایت است. با بهبود مراحل ساخت سایت، دیجی‌فای راحتی و سهولت بسیاری را برای کاربران فراهم کرده است. با ثبت‌نام و تکمیل ۶ مرحله ساده، کاربران می‌توانند به‌سرعت و به‌صورت رایگان سایت فروشگاهی خود را ایجاد کرده و به فروش محصولات بپردازند.

ویژگی دیگر این پکیج استفاده از خدمات دیجی کالایی است. فروشگاه‌هایی که با فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا یعنی دیجی‌فای ساخته می‌شوند، از خدماتی نظیر فروش اقساطی از طریق دیجی‌پی، ارسال دیجی‌اکسپرس و افزودن محصولات با محتوا از دیجی‌کالا بهره‌مند می‌شوند. این امکانات نقطه قوتی برای سایت‌های فروشگاهی است و افزایش اعتماد مشتریان و جلب توجه بیشتر آن‌ها را به‌همراه دارد.

دیجی‌فای از سال ۱۴۰۰ به بعد به ارائه خدمات ساخت سایت برای کسب‌وکارها پرداخته است و این پکیج جدید نیز با تمرکز بر بهبود محصول و ارائه رابط کاربری ساده، می‌خواهد بازخورد خوبی از کاربران دریافت کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×