» مطالب » دیگر رسانه ها » راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری
راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری
دیگر رسانه ها

راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری

بهمن 26, 1402 00109

زمانی که عروس خانم‌ها برای جهیزیه به سراغ تهیه لیست می‌روند، آبمیوه‌گیری را فراموش نمی‌کنند چون دستگاه آبمیوه‌گیری حضورش در هر خانه‌ای واجب است و باید برای خرید آن دقت فراوانی به خرج بدهید تا یک دستگاه مناسب بخرید. قبل از رفتن به فروشگاه، مراجعه به یک فرد راهنمای خرید آبمیوه‌گیری و مشورت با این افراد متخصص در زمینه خرید لوازم برقی به شما کمک می‌کند که یک دستگاه آبمیوه‌گیری با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایید. دقت داشته باشید که دستگاه آبمیوه‌گیری یکی از وسایل ضروری شماست چون موقع برگزاری مهمانی، در ایام بیماری و سرماخوردگی و موقع تهیه میان وعده و صبحانه از این دستگاه استفاده می‌کنید و همیشه دم دست است به همین خاطر بهتر است که دستگاهی بخرید که دوام و ماندگاری آن بالاست. برای اینکه بتوانید با یک آبمیوه‌گیری با کیفیت و قیمت مناسب آشنا شوید تا پایان مطلب همراه ما باشید چون ما در مقاله راهنمای خرید آبمیوه‌گیری نکات مهمی را در مورد این مسئله با شما در میان می‌گذاریم.

راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری

 

نکاتی که باید هنگام خرید آبمیوه‌گیری به آن توجه کنیم، چیست؟

  • توجه به برند آبمیوه‌گیری

برندهای معتبر معمولا کیفیت بالایی دارند و خیال خریدار را از بابت معتبر بودن دستگاه راحت می‌کنند. معتبرترین برندهای آبمیوه‌گیری عبارت است از:

  • اورانا پلاس
  • بوش
  • پارس خزر
  • تولیپس
  • تفال

بهترین راهنمای خرید آبمیوه‌گیری این است که به میزان اعتبار برند توجه کنید. آبمیوه گیری اورانا پلاس جز محصولات معتبری هستند که شما با خرید آن‌ها ضرر نمی‌کنید.

 

راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری

 

  • ابعاد دستگاه

آبمیوه‌های کوچک گنجایش کمتری دارند ولی ابعاد بزرگتر گنجایش‌شان بیشتر است. آبمیوه‌ گیری هایی که گنجایش آن‌ها بزرگتر است، قیمت بیشتری هم دارد. اگر شما صرفا برای یک آب پرتقال گرفتن ساده دنبال خرید این دستگاه هستید به سراغ گزینه‌های با گنجایش کمتر بروید ولی اگر می‌خواهید مدام سبزی و آبمیوه داخل دستگاه بریزید مدل‌های با گنجایش بیشتر به صرفه‌تر است.

  • کاربرد مورد انتظار فرد از دستگاه

شنیده‌اید که می‌گویند هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند؟ در مورد دستگاه آبمیوه‌گیری هم همین مثل صدق می‌کند. بعضی از مدل‌های آبمیوه‌گیری برای استفاده از محصول خاصی ساخته‌ شده‌اند و محدودیت استفاده دارند. قبل از خرید مشورت گرفتن از یک راهنمای خرید آبمیوه‌گیری به شما این امکان را می‌دهد که قبل از خرید، کاربرد مورد انتظار خود را بررسی کنید و دستگاهی مطابق با آن را خریداری نمایید.

  • سرعت و توان موتور دستگاه

سرعت دستگاه یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. آبمیوه‌گیری‌های با سرعت بالا میوه را در زمان کوتاه‌تری آب می‌گیرند ولی در مورد آبمیوه‌گیری‌های با سرعت پایین زمان بیشتری صرف می‌شود تا آب میوه گرفته شود. شما هنگام خرید باید توجه کنید که دستگاهی را بگیرید که توان و سرعت آن بالا باشد.

  • گارانتی

دستگاه‌های برقی معمولا تا یک سال یا شش ماه گارانتی دارد. گارانتی به شما تضمین می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل یا نقص در مدت زمان مشخص سازنده یا فروشنده مسئولیت تعمیر یا برگشت محصول را به عهده بگیرد. محصولی که گارانتی دارد به شما این تضمین را می‌دهد که با یک وسیله معتبر و شناسنامه‌دار طرف هستید.

  • سروصدا در حین کار آبمیوه ‌گیری

بعضی از آبمیوه‌گیری‌ها هنگامی که کار می‌کنند، سروصدای زیادی را از خود تولید می‌کنند که این مسئله ممکن است برای خیلی‌ها آزاردهنده باشد. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که این مسئله برایتان آزاردهنده است به سراغ محصولاتی بروید که سروصدای آن‌ها کمتر است.

  • قیمت دستگاه

هنگام خرید یک محصول اصلی‌ترین گزینه‌ای که باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. توجه داشته باشید که هنگام خرید لوازم برقی فریب ارزان بودن یک دستگاه را نخورید، ممکن است دستگاه ارزان تقلبی باشد به خاطر همین شما باید به سراغ دستگاه قیمت مناسبی باشید که قیمت آن با کیفیت تناسب داشته باشد.

 

برای یک مغازه آبمیوه‌فروشی به سراغ خرید چه دستگاهی برویم؟

متخصصینی که سالهاست راهنمای خرید آبمیوه‌گیری هستند و در نمایندگی و شرکت‌های مختلف نماینده فروش این محصولات هستند به افرادی که برای کسب و کارشان دنبال خرید آبمیوه‌‎گیری هستند، توصیه می‌کنند که به سراغ خرید آبمیوه‌گیری‌های صنعتی بروید. در هنگام خرید آبمیوه‌گیری صنعتی به چند سوال پاسخ دهید تا بتوانید مطابق با نیازتان یک محصول مناسب را انتخاب کنید. این سوال‌ها عبارت است از:

  1. حجم کار چقدر است؟
  2. سلیقه‌تان چیست؟
  3. چه کارایی را از محصول مورد نظر انتظار دارید؟
  4. بودجه‌ای که دارید چقدر است؟

 

راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری

 

آبمیوه‌های صنعتی با گنجایش متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. معمولا فروشنده‌هایی که حجم کار آن‌ها بالاست به سراغ محصولات بزرگتر می‌روند ولی در کافه‌ها یا آبمیوه‌های فروشی با مشتری کمتر مدل‌های با گنجایش کمتر هم به کار می‌آید. شما باید قبل از خرید حتما با یک راهنمای خرید آبمیوه‌گیری مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را انتخاب کنید. دستگاه آبمیوه‌گیری ابزار کار شماست و اگر شما برای خرید این دستگاه مدل با کیفیتی را انتخاب نکنید، زود خراب می‌شود و ضرر می‌کنید. برای خرید وسایل برقی حتما مشورت کنید و بعد برای خرید اقدام کنید چون آبمیوه‌گیری‌های صنعتی حسابی گران شده است.

بهترین راهنمای خرید آبمیوه‌گیری کیست؟

افراد زیادی هستند که امروزه به عنوان مشاور فروش آبمیوه‌گیری در شرکت‌های مختلف مشغول به کار هستند اما افراد کمی هستند که واقعا تجربه دارند. برای اینکه بتوانید با بهترین راهنمای خرید آبمیوه‌گیری ارتباط بگیرید باید به سابقه مشاور فروش نگاه کنید. دلایل نیاز شما به این افراد عبارتند از:

  1. مشاوران فروش کاردان به شما کمک می‌کنند که یک محصول با دوام و کیفیت بالا را انتخاب کنید.
  2. مشاوران فروش با سابقه از مشخصات و برندهای دستگاه آبمیوه‌گیری اطلاعات کامل دارند و به شما کمک می‌کنند که مطابق با نیاز خود یک دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  3. مشاوران فروشی که تجربه زیادی دارند به کارشان علاقمند هستند و مشتری را با انصاف بیشتری راهنمایی می‌کنند. افرادی که سابقه کمی دارند نمی‌توانند بهترین راهنمای خرید آبمیوه‌گیری باشند چون ممکن است برای پورسانت محصولات تقلبی را به مشتری بفروشند ولی با تجربه‌ها منصف‌ترند.

توصیه ما به شما این است که اگر برای جهیزیه‌تان دنبال یک دستگاه آبمیوه‌گیری خانگی هستید حتما برندهایی را انتخاب کنید که در حین کیفیت، قیمتشان هم مناسب است چون بعضی برندهای گران با وجود اینکه کیفیتشان خوب است به کار شما نمی‌آید چون شما زیاد نمی‌خواهید از این محصول استفاده کنید. هنگام خرید محصول به کارایی توجه کنید، اگر می‌خواهید آب سبزیجات را بگیرید به سراغ دستگاه‌هایی بروید که این کار را انجام می‌دهند چون بعضی دستگاه‌ها این ویژگی‌ را ندارند. برای اینکه از ویژگی‌های یک محصول قبل از خرید اطلاعات کافی به دست آورید با راهنمای خرید آبمیوه‌گیری مشورت کنید تا به شما کمک کند تا انتخاب درست داشته باشید.

 

راهنمای خرید آبمیوه‌گیری+معرفی برندهای آبمیوه‌گیری

 

نتیجه‌گیری

در این مطلب به شما گفته شد که به هیچ وجه قبل از مراجعه به راهنمای خرید آبمیوه‌گیری برای خرید این محصول اقدام نکنید چون ممکن است این مسئله به ضرر شما تمام شود. اگر شما برای خرید به سراغ یک محصول با کیفیت نروید، سریع خراب می‌شود و فقط الکی پول دادید. معمولا لوازم برقی یکسال گارانتی دارد ولی اگر با چشم باز انتخاب کنید می‌توانید سالیان سال از یک وسیله استفاده کنید.

منبع: اورنا پلاس

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×