» مطالب » پوشش رویداد های خبری » رونمایی لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ ام‌اس‌آی در ایران
لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ ام‌اس‌آی در ایران معرفی شد؛ نهایت کارایی با پردازنده نسل ۱۳ اینتل
پوشش رویداد های خبری

رونمایی لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ ام‌اس‌آی در ایران

شهریور 6, 1402 20190

دیروز در هتل اسپیناس‌پالاس تهران، دفتر رسمی لپ‌تاپ‌های MSI نسل جدید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گیمینگ خود را به صورت رسمی در ایران معرفی کرد. این مراسم با حضور رسانه‌های حوزه فناوری و فعالان حوزه تکنولوژی برگزار شد. در این رویداد، سری جدید محصولات MSI با استفاده از پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل معرفی شد. این سری شامل لپ‌تاپ‌های Stealth، Titan، Raider، Vector، Cyborg، Katana و Summit است.

در آغاز مراسم، امین پیله‌چی، مدیر مارکتینگ دفتر لپ‌تاپ‌های MSI در ایران، به مهمانان خوشامد گفت و اعلام کرد که پس از توقفی که به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داده بود، دفتر رسمی لپ‌تاپ‌های MSI در ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سعی دارد ارتباط خود را با رسانه‌ها و فعالان حوزه فناوری بهبود بخشد.

سپس، ارسلان شکوری، مدیر محصولات MSI Notebook، به معرفی جایگاه برند MSI در سطح جهان پرداخت و اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳، لپ‌تاپ‌های تولیدشده توسط این شرکت براساس ارزیابی وبسایت معتبر PCMAG.com، بالاترین رتبه رضایتمندی را در بین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ به دست آورده‌اند و توانسته‌اند در مقابل رقبای معروف خود، اپل، جایگاه برتری را به دست آورند.

همچنین، اعلام شد که MSI با همکاری برند AMG Motorsport، یکی از زیرمجموعه‌های برتر Mercedes Benz، رسته‌ای جدید و ویژه از محصولات لپ‌تاپ خود را تحت عنوان MSI Stealth تولید می‌کند. جالب است بدانید که این نسخه‌های ویژه MSI Stealth Mercedes-AMG Motorsport حتی به بازار ایران نیز وارد خواهند شد و به زودی برای علاقه‌مندان در دسترس قرار می‌گیرند.

مراسم معرفی جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ تا بیزینس با نسل 13 اینتل ام‌اس‌آی (MSI) در هتل اسپیناس برگزار شد. در این مراسم، ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید این محصولات معرفی شدند. در زیر به طور خلاصه به هر یک از این محصولات اشاره می‌کنیم.

1. لپ‌تاپ پرچمدار MSI TITAN با پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل:
لپ‌تاپ MSI Titan، یک پرچمدار در خانواده محصولات MSI است و با استفاده از پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل، یک لپ‌تاپ قدرتمند و مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای است. این لپ‌تاپ با نورپردازی RGB در بخش‌های مختلف و کیبورد مکانیکی چری طراحی شده است. در زمینه خنک‌کنندگی، MSI از سیستم کولر بوست تایتان استفاده می‌کند که شامل چهار فن خنک‌کننده، هشت لوله گرمایی و شش محفظه خروج هوای گرم است. همچنین، این لپ‌تاپ قابلیت MUX Switch را نیز دارد که به کاربر اجازه می‌دهد حداکثر استفاده را از ظرفیت کارت گرافیک در فعالیت‌هایی مانند بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد.

2. لپ‌تاپ MSI Raider با فناوری انحصاری برای خنک‌کنندگی:
لپ‌تاپ MSI Raider از فناوری اختصاصی خود برای خنک‌کنندگی استفاده می‌کند و شرایط بهینه‌ای برای گیمینگ در تنظیمات بالا فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ از سیستم کولینگ Cooler Boost 5 استفاده می‌کند و با فناوری MUX Switch همراه است که به کاربران امکان استفاده از رم‌های DDR5-5600 را در کنار گیمینگ می‌دهد. همچنین، با استفاده از 6 اسپیکر جداگانه، تجربه‌ای چندرسانه‌ای منحصربه‌فرد را در حین گیمینگ ارائه می‌دهد.

3. لپ‌تاپ VECTOR GP78/68 با گرافیک RTX4080:
لپ‌تاپ VECTOR GP78/68 با گرافیک RTX4080 یکی دیگر از گزینه‌های جدید در سری وکتور ام‌اس‌آی است. این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل i7-13700HX و گرافیک RTX 4080 به همراه طراحی MUX، توانایی اجرای تمامی بازی‌ها با تنظیماتبالا را دارد. همچنین، این لپ‌تاپ دارای نمایشگر 17.3 اینچی با فرکانس تازه‌سازی 360 هرتز است که تجربه‌ای بسیار پرده‌ای در بازی‌های رایانه‌ای فراهم می‌کند.

4. لپ‌تاپ MSI Stealth با طراحی نازک و سبک:
لپ‌تاپ MSI Stealth با ضخامت 15.95 میلی‌متر و وزن 1.69 کیلوگرم، یک لپ‌تاپ نازک و سبک است که برای کاربرانی که به جابجایی آسان نیاز دارند مناسب است. این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده Core i7 نسل 13 اینتل و گرافیک RTX 3060، عملکرد قوی را در بستر بازی‌های رایانه‌ای و واقعیت مجازی فراهم می‌کند. همچنین، صفحه نمایش این لپ‌تاپ با فرکانس تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه، تجربه‌ای صاف و بدون قطع و وصل را در بازی‌ها ارائه می‌دهد.

این لپ‌تاپ‌ها فقط چند مثال از لپ‌تاپ‌های جدید MSI با نسل 13 اینتل هستند. MSI در مراسم معرفی خود، محصولات دیگری را نیز معرفی کرده است که تمامی آن‌ها با استفاده از فناوری‌های جدید و منحصر به فرد، تجربه‌ای بهتر و قدرتمندتر در بازی و کاربردهای مختلف را به کاربران ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ‌های CYBORG 15 از MSI، گزینه‌هایی مناسب و قابل اعتماد برای گیمرهایی با بودجه محدود هستند. این سری لپ‌تاپ‌ها با استفاده از گرافیک‌های نسل RTX40، ماژول وای‌فای 6، رم‌های DDR5 و قابلیت Matrix Display به‌روزرسانی شده‌اند. همچنین، تاچ‌پد بزرگتری نسبت به نسل قبل دارند که تجربه کار با آنها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. MSI با ارائه این سری لپ‌تاپ‌ها، سعی کرده است به گیمرهایی که برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ بودجه محدودی دارند، کمک کند و محصولی اقتصادی و ارزشمند را برای آنها فراهم کند.

لپ‌تاپ Summit E16 Flip یک گزینه ویژه برای بیزینس و صاحبان کسب‌وکار است. این لپ‌تاپ با نمایشگر لمسی قابل چرخش تا 360 درجه و استفاده از قلم اختصاصی، قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت کامل را داراست. فناوری خنک‌کنندگی Dynamic Cooler Boost نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده است که با پردازنده‌های نسل 13 سری P همراه است و قادر به انجام کارهای مختلف با کارایی بالا است. همچنین، عمر باتری تا 11.5 ساعت، نسخه‌های مجهز به کارت گرافیک مجزا و ضخامت بسیار نازک 16.85 میلی‌متری از ویژگی‌های جذاب دیگر این لپ‌تاپ هستند.

در جلسه پرسش و پاسخ با رسانه‌ها، مدیران دفتر لپ‌تاپ‌های MSI در ایران به سوالات رسانه‌ها پاسخ دادند. طبق اظهارنظر دفتر MSI، در حال حاضر تنها نسخه‌های مبتنی بر پردازنده اینتل در بازار ایران موجود است. اما در گذشته، لپ‌تاپ‌های مخصوص AMD نیز از جمله سری آلفا وارد بازار ایران شده بودند و در آینده نیز برخی از مدل‌های مبتنی بر پردازنده و گرافیک AMD وارد بازار ایران خواهند شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×