» مطالب » دیگر رسانه ها » سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 
سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 
دیگر رسانه ها

سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 

بهمن 25, 1402 0093

سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 

سایت بسپار، به منظور حمایت از مشاغل ساختمانی و کمک به رونق بازار کسب و کارهای ساختمانی، جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در حوزه صنعت ساختمان، فعالیت رسمی خود را در ۲۲ آذر ۱۳۹۱، مصادف با 2012/12/12 آغاز نمود

سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 

 سایت بسپار، می‌تواند به کسب و کارها به شکل‌های مختلف کمک کند، از جمله افزایش آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات شما، افزایش فروش، ارتقاء شناخت برند، و افزایش ترافیک وب‌سایت. سایت بسپار با تخصص در حوزه صنعت ساختمانی، می‌تواند به کسب و کارهای ساختمانی و صنایع وابسته به آن‌ها کمک کند تا بهترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی را برای رشد و توسعه کسب و کار خود انتخاب کنند. این امر می‌تواند به افزایش فروش، جذب مشتریان جدید، و افزایش شناخت برند کمک کند.

 

سایت بسپار، مناسب چه کسب و کارهایی است؟

  • کسب و کارهای ساختمانی
  • شرکتهای بازرگانی؛ تولیدکننده ها، صادرکننده ها، توزیع کننده ها و واردکننده های کالای ساختمانی
  • شرکتهای حمل و نقل: اعم از حمل نقل هوایی؛ زمینی، دریایی و ریلی
  • شرکتهای بیمه فعال در این حوزه
  • آژانس های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ
  • سایر خدمات جانبی مرتبط و وابسته به صنعت ساختمان

 کسب و کارهای ساختمانی و شرکتهای بازرگانی و .. می توانند جهت معرفی کسب و کارخود، از طریق سایت بسپار، اقدام به دریافت خدمات زیر کنند.

 زمینه فعالیت سایت بسپار:

  • ارائه خدمات لینک پرومکس
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • آگهی ویژه لینکدار / آگهی رایگان (
  • ارائه مشاوره و راهکارهای تخصصی به کسب و کارها

  سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 

در حال حاضر، سایت “بسپار | رسانه صنعت ساختمان” دارای نماد اعتماد از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد که با رتبه(رنکینگ)  مناسب در گوگل و بازدید مناسب و به صورت تخصصی در صنعت ساختمان فعالیت دارد.

 

خدمات رپورتاژ آگهی و لینک پرومکس، بر روی مطالب بخش مجله اینترنتی بسپارمگ، منتشر می شود.

 

سایت بسپار، چطور از مشاغل ساختمانی حمایت میکند؟

از جمله اصلی‌ترین نیازمندی‌ های فعالان حوزه ساخت‌وساز یافتن روش و راه‌هایی برای بازاریابی و تبلیغات در زمینه فعالیت خود یا همان صنعت ساختمان‌سازی است، تا به این وسیله تعداد مشتریان خود و به تبع، درآمد خود را افزایش دهند.

با توجه به پیشرفتی که امروزه در صنعت علم و تکنولوژی رخ داده، رقابت بین اکثر کسب‌وکارها افزایش یافته است و هر شرکت و یا صنعت برای افزایش درآمد خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. امروزه از جمله اصلی‌ترین راه‌های پیشرفت افزایش درآمد از جهت فروش محصولات و خدمات و جذب مشتری تبلیغات و بازاریابی است. با توجه به گسترش و رونقی که امروزه در بازار ساخت‌وساز به‌وجود آمده تبلیغات در صنعت ساختمان برای فعالان این حوزه جزوه اصلی‌ترین نیازمندی‌ ها بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است. حال در ادامه قصد داریم برخی از راه‌های بازاریابی و تبلیغات را که موجب ترویج برند‌های ساختمانی می‌شود را ارائه دهیم.

 

 چرا سایت بسپار؟

  • مشاوره رایگان در مدت همکاری

بعد از شروع همکاری و عضویت کاربران در سایت بسپار، در صورت نیاز کاربران، با تعیین زمانهای گفتگوهایی هفتگی و ماهانه به آنها، خدمات ویژه مشاوره ای به صورت رایگان برای آنها ارائه می شود.

 

  • تخصصی بودن زمینه فعالیت سایت بسپار

از آنجایی که این سایت بصورت تخصصی در یک زمینه خاص و تخصصی فعالیت دارد و مخاطبان خاص خود را همراه دارد، شما را در پیدا کردن چیزی که می خواهید هدفمندتر و راحت تر به نتیجه خواهد رساند

 

  • پشتیبانی آنلاین و لحظه به لحظه با کاربران

سایت بسپار، با پشتیبانی لحظه به لحظه خود با کاربران و مخاطبان، موجب شده که آنها هرگز برای شروع و ادامه همکاری، مشکلی بابت استفاده از خدمات سایت نداشته باشند. چرا که ما به محض ورود کاربران به سایت بسپار، ارتباط با انها را شروع می کنیم و پشتیبانی آنلاین با کاربران داریم.

 

  • تعرفه مناسب خدمات

سایت بسپار نسبت به سایتهای همکار و رقیب، از تعرفه مناسب تری برخوردار می باشد تا همه کسب و کارهای ساختمانی با هر سلیقه و هر توان مالی بتوانند در این عرصه کسب و کار خود را به خوبی تبلیغ و بازاریابی کنند. 

  • امکان همکاری های بلندمدت

سایت بسپار، با تعیین تعرفه های مناسب در ابتدای سال، امکان این را برای عزیزان فراهم آورده تا در همان اول سایت، تصمیم خود را برای یک همکاری بلندمدت ارائه نمایند

اختصاص پلنهای آگهی سه ماهه و یکساله موید این موضوع می باشد

سایت بسپار؛ رسانه ای تخصصی برای ساختمانی ها 

 ویژه شرکت های تولیدی – بازرگانی 

همچنین سایت بسپار، به تولید کنندگان و واردکنندگان کالاهای مرتبط، در بخش بازار عمده فروشی، خدمات ویژه ارائه می نماید. همچنین شرگتهای تولیدی می توانند جهت تامین دستگاه ها و خطوط تولید خود، برای واردات ماشین آلات، با شرکتهای مورد نظر خود، ارتباط برقرار نمایند و از طریق شرکتهای حمل و نقل بین المللی، کالای خود را به ایران، وارد یا به مقصدهای مورد نظر، صادر کنند.

برای اینکه بتوانیم به شما مخاطب عزیز بهتر کمک و راهنما باشیم، لطفا با ما تماس بگیرید و کسب و کار خود را معرفی بفرمایید تا مناسب ترین روش های ممکن را با توجه به بودجه و اهداف شما، پیشنهاد دهیم.

حرف آخر:

امیدواریم از طریق حمایت شما عزیزان فعال در صنعت ساختمان، بتوانیم گام کوچکی در جهت رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران برداریم. شما عزیزان، به عنوان سرمایه های این کشور، می توانید از طرق شماره زیر با ما در تماس بوده و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید.

شماره تماس جهت انتقادات – پیشنهادات در واتس اپ 09122204073

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×