» مطالب » دیگر رسانه ها » علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید
علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید
دیگر رسانه ها

علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید

اسفند 19, 1402 10114

صندلی های فرودگاهی یا همان صندلی های فلزی که خیلی وقتا در سالن های انتظار فرودگاه ها و یا سالن های انتظار خیلی از مراکز مثل بانک دیده ایم یکی از صندلی های مقام و ماندگار برای اداره جات ها میباشد که در این مقاله انواع آن ها را بررسی میکنیم و راهنمای خرید آن را به شما آموزش میدهیم.

انواع صندلی های فرودگاهی

علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید
صندلی های فرودگاهی معمولا دارای طرح بندی و تنوع بالایی نیست اما به دو شکل کلی زده میشود که میتوان به تمام فلز و تمام فلز تشک دار اشاره کرد که در توضیحات پایین کامل به هر دوی آنها اشاره میکنیم اما در نظر داشته باشید که صندلی های تمام فلز مناسب برای جاهایی میباشد که رفت و آمد زیادی دارند و انتظار آنها معمولا همیشه شلوغ میباشد ولی صندلی های تمام فلز تشک دار سطح راحتی آنها بالاتر است اما ممکن بعد از استفاده حدود ده سال متریال مغزی تشک لازم به عوض کردن داشته باشد که به استفاده شما بر میگردد.

صندلی فرودگاهی تمام فلز

علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید
صندلی فرودگاهی تمام فلز تشکیل شده از کلیت کار فلز آبکاری شده میباشد که پایه های صندلی و پشتی و کفی کامل فلز میباشد و با نقطه ای کار کردن در قسمت پشتی و کفی باعث گذر هوا برای عرق نکردن روی آن میشود که راحتی خوبی ندارد اما ماندگاری و همچنین یک تیکه بودن این صندلی انتظار باعث حرکنت نکردن صندلی ها میگردد. از نظر ماندگاری صندلی انتظار فلزی فرودگاهی مادام العمر برای شما کار میکند که باز هم در توضیحات پایین راهکار برای عمر بالاتر را بیان خواهیم کرد.

صندلی انتظار فرودگاهی تشک دار

علی: انواع صندلی های فرودگاهی و راهنمای خرید
صندلی های فرودگاهی تشک دار در سطح لول بالاتر از فرودگاهی خالی میباشد به خاطر اینکه تشک صندلی ها باعث بالاتر بردن زیبایی صندلی میگردد که همچنین راحتی صندلی بالا میرود که وقتی مشتری بر روی صندلی مینشیند احساس راحت تر و بهتری به مجموعه شما خواهد داشت. صندلی انتظار فرودگاهی تشک دار از نظر ماندگاری مثل همان تمام فلز میباشد اما ممکن است با استفاده بیش از حد از صندلی ها پس از استفاده بلند مدت نیاز باشد که صندلی ها را از نظر ابر سرویس کنید.

راهکار عمر بالاتر صندلی انتظار فرودگاهی

اگر میخواهید که صندلی انتظار فرودگاهی شما عمر بالاتری داشته باشد سعی کنید آن را در جاهای مرطوب نزارید و یا صندلی ها را با آب تمیز نکنید زیرا باعث میگردد تا صندلی ها زنگ بزند. صندلی ها را ضربه نزنید اصلا و سعی کنید در هنگام جا به جایی آن ها را بلند کنید که تمامی این کار ها باعث میگردد تا عمر صندلی های شما مادام باشد.

راهنمای خرید صندلی فرودگاهی

تولیدکنندگان و فروشگاه های بسیار زیادی برای خرید موجود است اما تولیدی دکوراسیون اداری فضاسیستم با 36 ماه ضمانت تمامی محصولات یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است زیرا هم قیمت پایینی نسب به رقبا دارد به خاطر تولیدی و هم گارانتی و کیفیت بالای محصولات از مریت های این مجموعه میباشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×