» مطالب » دیگر رسانه ها » فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس؟ کدوم یکی بهتره؟
فرز
دیگر رسانه ها

فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس؟ کدوم یکی بهتره؟

دی 27, 1402 31247

فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس؟ کدوم یکی بهتره؟

 

اگر شما هم برای خرید فرز مینیاتوری سری به بازار زده باشید، بدون شک متوجه شدید که برندهای مختلفی بری انتخاب وجود دارد. با این حال، دو برند کرون و رونیکس، از جمله برندهایی هستند که فرز مینیاتوری های باکیفیت و با قیمت مناسبی را روانه بازار می کند. اما رقابت جذاب و هیجان انگیز این دو برند، گاهی به نفع مخاطبین نیست! شاید بپرسید که چرا!؟ جواب ساده است؛ شما نمی دانید که کدام یک را انتخاب کنید!!! هر دو این برندها، از جمله برندهای پیشرو در بازار هستند؛ اما واقعا برای خرید، باید از فرز مینیاتوری های رونیکس استفاده کرد یا فرز مینیاتوری های کرون؟ با ما همراه باشید تا در ادامه شما را در پیدا کردن پاسخ این سوال، راهنمایی کنیم.

 

فرزهای مینیاتوری کرون؛ ترکیبی از کارایی و زیبایی

شرکت کرون که فعالیت خودش را از سال 1362 آغاز کرده است، امروزه به یکی از بزرگترین برندهای بازار بدل شده است. جالب است بدانید که امروزه محصولات تولید شده این شرکت، به بیش از 30 کشور اروپایی و … صادر می شود. از این رو می توان متصور شد که محصولات این برند، به مانند فرزهای حکاکی یا مینیاتوری، دارای کیفیتی مثال زدنی و بی نظیر هستند. اگر نگاهی به تولیدات این شرکت بیاندازیم، به سادگی در خواهیم یافت که این شرکت، از به روزترین و جدیدترین متد جهت ساخت محصولات خود بهره می برد.

فرزهای مینیاتوری کرون نیز دارای طراحی مهندسی شده و بی نظیری هستند که کار با آن را برای تمامی کاربران راحت کرده است. استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد و متریال در کنار طراحی بدنه جمع و جور و ایده آل، از مهمترین ویژگی های فرزهای مینیاتوری این شرکت به شمار می رود. اما این تنها یک گوشه از تمامی مزایا و ویژگی های این محصولات است. باید اشاره داشت که شرکت کرون، بر روی تمامی دستگاه های فرز مینیاتوری خود، گارانتی 12 ماهه قرار داده است که امکان دریافت خدمات پس از فروش را برای کاربران ساده کرده است.

 

فرزهای مینیاتوری رونیکس، تنوع بالا در کنار قیمت مناسب

اما در سوی دیگر میدان، برند معتبر رونیکس قرار گرفته است. شاید امروزه کمترین کسی وجود داشته باشد که تا به حال، اسم برند رونیکس به گوشش نخورده باشد. این برند، فعالیت رسمی خودش را از سال 1379 آغاز کرده است. هدف این شرکت، ساخت محصولات و ابزارآلات باکیفیت بالا و قیمت مناسب است تا تمامی افرادی که در صنعت حضور دارند، شانس این را داشته باشند که از محصولات شرکت رونیکس استفاده کنند. البته که به کارگیری نیروهای متخصص و خبره در این زمینه نیز کمک شایانی به این برند کرده است.

اما شاید یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های فرزهای مینیاتوری رونیکس، تنوع بسیار بالای محصولی این شرکت باشد. اگر قصد خرید فرز مینیاتوری را داشته باشید، این برند انواع و اقسام این ابزار را با مدل های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد. از این رو دیگر مهم نیست که یک فرز مینیاتوری شارژی می خواهید یا برقی؛ بدون شک رونیکس محصول مناسب شما را دارد. این تنوع محصولی موجب شده تا تنوع قیمت فرزهای مینیاتوری رونیکس نیز بسیار افزایش پیدا کرده و دست مشتریان در خرید فرز مینیاتوری مقرون به صرفه، بازتر باشد.

فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس؟ کدوم یکی بهتره؟

مقایسه فرزهای مینیاتوری کرون در مقابل فرزهای مینیاتوری رونیکس

حال که تا به این جا با این دو برند و ویژگی های آن آشنا شدید، شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که در نهایت، کدام یک از این دو برند انتخابی مناسب برای خرید فرز مینیاتوری به شمار می روند؟ در پاسخ باید اشاره داشت که هر دو برند رونیکس و کرون، فرزهای مینیاتوری باکیفیت و مقرون به صرفه ای را دارند و انتخاب در میان آن ها، کمی دشوار و چالش برانگیز است. شما باید فاکتورهای مختلفی را در کنار هم قرار داده تا در نهایت محصولی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. از طرف دیگر باید اشاره داشت که این مقایسه، صرفا برای دو محصول همرده کارایی دارد. از این رو برای مثال نمی توان یک فرز مینیاتوری پدالی را با یک فرز مینیاتوری شارژی مقایسه کرد.

با همه این تفاسیر، اجازه دهید تا در ادامه فرزهای مینیاتوری کرون را با فرزهای مینیاتوری رونیکس مقایسه کنیم:

مقایسه از نظر کیفیت ساخت

باید اشاره داشت که محصولات شرکت کرون و رونیکس مانند فرز مینیاتوری و یا کارواش خانگی، هر دو در کشور چین ساخته و تولید می شوند. اما باید خاطر نشان کرد که هر دو آن ها، از جمله محصولات چینی درجه یک هستند که کیفیت قابل قبولی دارند. از این رو تفاوت چشمگیری در کیفیت و ساخت محصولات این دو برند وجود ندارد. اما اگر کمی دقت کنید، متوجه می شوید که برند کرون، از مواد اولیه بعضا بهتری از رونیکس استفاده کرده است. این امر موجب شده تا کمی تا حدودی، کیفیت بهتری از فرز مینیاتوری های رونیکس داشته باشد. از این رو برند رقابت بین فرز مینیاتوری های رونیکس و کرون از نظر کیفیت ساخت، با اختلاف کم، کرون است!

مقایسه از نظر تنوع محصولی

وجود تنوع محصولی موجب می شود تا دست شما در هنگام خرید فرز مینیاتوری کاملا باز باشد. بدین صورت انتخابی شخصی سازی شده و متناسب با نیازهای خود خواهید داشت. از این رو تنوع بالای محصولی، یک امتیاز مثبت برای برندها به شمار می روند. با این که شرکت کرون، تنوع قابل قبولی را در فرزهای مینیاتوری از خود نشان داده است، اما بدون شک، قائله را به شرکت رونیکس می بازد! این شرکت، برای هر دسته بندی فرز مینیاتورِ، چندین و چند محصول تولید کرده است. فرقی ندارد که قصد خرید فرز مینیاتوری پدالی را داشته باشد یا می خواهید فرز مینیاتوری شارژی، برقی و … تهیه کنید، بدون شک رونیکس محصول مناسبی برای شما خواهد داشت.

مقایسه از نظر قیمت

قیمت نیز همواره یکی از اصلی ترین و بعضا مهم ترین فاکتورها در زمان خرید به شمار می رود. با توجه به رشد بی رویه قیمت ها، حضور دلالان، نوسانات بازار ارز و … پیدا کردن فرز مینیاتوری که قیمت مناسبی داشته باشد، کار سختی شده است. با این وجود، هم شرکت رونیکس و هم شرکت کرون، فرز مینیاتوری های ارزان ولی باکیفیت را به شما عرضه می کنند. با این وجود، چنین به نظر می آید که به صورت کلی، قیمت فرزهای مینیاتوری رونیکس از قیمت فرزهای مینیاتوری کرون، بهتر و مقرون به صرفه تر باشد. به خصوص آن که تنوع بالای محصولی، موجب شده تا شاهد تنوع بالای قیمتی باشیم.

مقایسه از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش

فاکتور مهم دیگر در زمان انتخاب یک برند، توجه به گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش است. بدین صورت می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید و در صورت بروز مشکل برای دستگاه، خیالتان از تعمیر ساده و آسان آن راحت باشد. باید اشاره داشت که هم فرز مینیاتوری های کرون و هم فرز مینیاتوری های رونیکس، هر دو دارای 12 ماه گارانتی رسمی و معتبر هستند. اما با این وجود، چنین به نظر می رسد که رونیکس باز هم در زمینه خدمات پس از فروش و تعداد نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، کمی از کرون بهتر کار کرده است. البته این بدان معنی نیست که شرکت کرون، خدمات پس از فروش مناسبی نداشته باشد. با این وجود، تعداد شعبه های بیشتر رونیکس نسبت به کرون، باعث شده تا دسترسی به این نمایندگی ها ساده تر صورت بگیرد.

 

فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس را از کجا بخرم؟

حال که با توجه به مقایسه بین این دو برند متوجه شدید که چه تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد، شاید بخواهید نسبت به خرید فرز مینیاتوری کرون یا فرز مینیاتوری رونیکس، اقدام کنید. اما دست نگه دارید!!! قبل از این که دست به خرید این محصول بزنید، لازم است تا بدانید که محصول خود را از کجا تهیه کنید! بدون شک، خرید شما باید تنها از نمایندگی های مجاز و معتبر این دو برند باشد. این نمایندگی ها به شما اجازه می دهند تا دست به یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه بزنید. اما شاید بپرسید که چرا؟! اجازه دهید تا در ادامه به شما توضیح دهیم:

قیمت مصوب

قیمت های ارائه شده برای فرزهای مینیاتوری در نمایندگی های مجاز، قیمت های مصوب شرکت ها هستند. از این رو شما می توانید مطمئن باشید، هزینه ای که برای خرید فرز مینیاتوری کرون و یا رونیکس خرج کرده اید، هزینه ای صحیح و مناسب بوده است. بدین صورت در دام افرادی که قصد دارند تا با ارائه قیمت های غیر اصل و فیک، تخفیف های عجیب و غریب ارائه کرده و در نهایت هزینه های خریدی روی دوش شما بگذارند، نخواهید افتاد!

خرید بی واسطه

نمایندگی های مجاز، مصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه از شرکت دریافت می کنند. از این رو در این مسیر، دست تمامی دلالان و واسطه ها، کوتاه خواهد شد. شما این فرصت را دارد تا فرز مینیاتوری خود را با قیمت عمده از نمایندگی ها تهیه کرده و مطمئن باشید که محصول دریافت شده، محصول اصل و اورجینال است.

تخفیف های بیشتر

اصولا نمایندگی های مجاز شرکت هایی مانند کرون و رونیکس، به دلیل آن که محصولات را در حجم بالا، بدن واسطه و با قیمت مصوب خریداری می کنند، این قدرت را دارند تا تخفیف های واقعی و بیشتری را روی محصولات خود اعمال کنند. از این رو مشتریان این شانس را دارند تا فرز مینیاتوری و یا سایر محصولات خود را با قیمت عمده و تخفیف خورده، به صورت تکی، خریداری کنند.

اطمینان از دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش

حتی در صورتی که شما، فرز مینیاتوری اصل و اورجینال شرکت های رونیکس و کرون را تهیه کرده باشید، اما کارت گارانتی دریافت نکنید، امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش وجود ندارد. از این رو اگر می خواهید مطمئن شوید که گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئنی دریافت کنید، حتما خرید خودتان را از نمایندگی های معتبر انجام دهید.

فرز مینیاتوری کرون یا رونیکس؟ کدوم یکی بهتره؟

خرید فرز مینیاتوری از کالای فنی، نمایندگی رسمی کرون و رونیکس

فروشگاه کالای فنی به عنوان نمایندگی رسمی دو برند معتبر و شناخته شده رونیکس و کرون، مفتخر است تا بستری را مهیا کند که همه عزیزان، امکان خرید فرز مینیاتوری این دو شرکت را داشته باشند. از این رو شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی، از طریق سایت و یا اینستاگرام، دست به خرید فرز مینیاتوری مورد نظر خود بزنید. باید اشاره داشت که فروشگاه کالای فنی با اعمال تخفیف های دوره ای و مختلف در تلاش است تا بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت را در اختیار شما قرار دهد.

از سوی دیگر،  فروشگاه کالای فنی این اطمینان را به شما می دهد تا محصولات و مرسولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان به صورت ایمن ارسال کند. در صورتی که برای فرز مینیاتوری خریداری شده، مشکلی به وجود آمده باشد، تا 7 روز امکان بازگشت وجه برای شما وجود دارد. از این رو فروشگاه کالای فنی، با  ارائه قیمت های مصوب، تخفیف های واقعی، ارسال سریع، 7 روز بازگشت وجه و ضمانت اصالت کالا، در تلاش است تا تجربه ای متفاوت را برای شما رقم بزند.

در نهایت، اگر هنوز هم بین انتخاب فرز مینیاتوری رونیکس با فرز مینیاتوری کرون مانده اید، کافی است تا از مشاوره رایگان کارشناسان خبره کالای فنی، بهره مند شوید. کافی است تا با شماره تلفن های این فروشگاه تماس گرفته و یا پیام خود را از طریق سایت و شبکه های اجتماعی برای این فروشگاه ارسال کرده تا در سریع ترین زمان ممکن، به سوال و یا ابهام شما، پاسخ داده شود.

 

نتیجه گیری

فرز مینیاتوری های رونیکس و کرون هر دو جزو شناخته شده ترین و معتبر ترین فرزهای مینیاتوری در بازار به شمار می روند. با این که به صورت کلی، فرزهای مینیاتوری کرون دارای کیفیت ساخت بالاتری هستند، اما از سوی دیگر، فرزهای مینیاتوری رونیکس دارای تنوع بالاتر، قیمت های مقرون به صرفه تر و خدمات پس از فروش بهتری است. شما می توانید جهت خرید فرز مینیاتوری شارژی، برقی، پدالی و … از خدمات فروشگاه کالای فنی به عنوان نمایندگی رسمی شرکت کرون و رونیکس، بهره مند شوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    سجاد خان بابا

    ممنون از اطلاعات مفیدتون عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×