» مطالب » تکنولوژی » لپ‌تاپ اولترابوک گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ با قلم S-Pen به دسترس قرار گرفت.
لپ‌تاپ اولترابوک گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ با قلم S-Pen به دسترس قرار گرفت.
تکنولوژی

لپ‌تاپ اولترابوک گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ با قلم S-Pen به دسترس قرار گرفت.

آذر 26, 1402 40135

سامسونگ به تازگی از سه مدل جدید لپ‌تاپ خود با نام‌های گلکسی Book 4 Ultra، گلکسی Book 4 Pro و گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ رونمایی کرده است. در این مدل جدید، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰، علاوه بر امکان چرخش ۳۶۰ درجه، با قلم S-Pen و اسپیکر استریوی چهارگانه همراه شده است.

مشخصات فنی گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز شامل نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی می‌شود که به کاربر این امکان را می‌دهد لپ‌تاپ را تا ۳۶۰ درجه بچرخاند و مانند یک تبلت از آن استفاده کند. همچنین این لپ‌تاپ از پردازنده نسل ۱۴ اینتل با تمرکز بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

در کنار این مشخصات، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ دارای قلم S-Pen برای انجام کارهای طراحی حرفه‌ای و یادداشت‌برداری است. همچنین از اسپیکر استریوی چهارگانه نیز برخوردار است که تجربه گوش دادن به صداهای با کیفیت را افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ با استفاده از این ویژگی‌ها، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به طراحی و نقاشی علاقه‌مند هستند.

نمایشگر گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ از نوع امولد است، که به واسطه ویژگی‌هایی همچون رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسل، نرخ رفرش متغیر از ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز، بیشینه روشنایی ۴۰۰ نیتی و غنای رنگ با پشتیبانی از ۱۲۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3، کیفیت تصویر بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین، این نمایشگر دارای کیبورد حرفه‌ای فول‌سایز سامسونگ است.

لپ‌تاپ گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ از پردازنده‌های سری Meteor Lake از رده‌های Core Ultra 5 و Core Ultra 7 بهره می‌برد. از ماژول یکپارچه Intel Arc برای پردازش‌های گرافیکی استفاده شده و با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی SSD همراه شده است.

در بخش اتصالات، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ دارای دو پورت تاندربولت ۴ است و با باتری ۷۶ وات‌ساعتی، آداپتور ۶۵ واتی، بلوتوث ۵.۳ و کارت‌خوان MicroSD به ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ افزوده شده است. با ضخامت تنها ۱۲.۸ میلی‌متر و وزن ۱.۶۶ کیلوگرم، این لپ‌تاپ نیز از نظر طراحی و قابلیت حمل بسیار جذاب است.

سامسونگ هنوز اطلاعات رسمی درباره قیمت گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و نسخه‌های دیگر آن را اعلام نکرده است. بنابراین، قیمت این لپ‌تاپ و زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. اما از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی، این محصول به دست کاربران عرضه خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×