» مطالب » دیگر رسانه ها » معرفی فروشگاه آنلاین اکسسوری دخترانه و زنانه در تهران
معرفی فروشگاه آنلاین اکسسوری دخترانه و زنانه در تهران
دیگر رسانه ها

معرفی فروشگاه آنلاین اکسسوری دخترانه و زنانه در تهران

بهمن 21, 1402 01149

فروشگاه اکسسوری دخترانه برای بانوان سخت پسند:

در این روزها، استفاده از اشیاء دست‌ساز و هنری، به ویژه برای بانوان، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. هنرهای دستی با دقت و ظرافت بالایشان، همواره اهمیت زیادی داشته‌اند. فروشگاه اکسسوری دخترانه یک کارگاه خانگی و یک فروشگاه آنلاین هنری واقع در شهر تهران است. این مجموعه با استفاده از استادان ماهر و با تجربه جوان، یک مرکز پویا و هنری بوده که خدمات خود را در سطح کشور ارائه می‌دهد.

فروشگاه اکسسوری دخترانه

خدمات و محصولات فروشگاه اکسسوری دخترانه:

در زیر به برخی از خدمات این فروشگاه اشاره خواهیم کرد:

ساخت عروسک‌های سفارشی با طرح دلخواه:

ممکن است علاقه‌مند باشید که عروسکی با طرح دلخواه و سفارشی از شخصیت کارتونی یا شخصیتی خیالی داشته باشید که آن طرح به آسانی در بازارها یافت نمی‌شود. مژده اینکه در فروشگاه اکسسوری، همه نوع عروسک ساخته میشود، برای این کار کافی است با آنها تماس بگیرید و طرح خود را برایشان توصیف کنید. برای انجام این کار همچنین میتوانید عکس مورد نظر از سازه خود را برای آنان ارسال کنید که بعد از پروسه قیمت دهی، سازه مورد نظر را برای شما خواهند ساخت.

 

ساخت جاسوئیچی و جاکلیدی به صورت آنلاین:

در دنیای کنونی، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. فرض کنید صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید لوگوی خود را بعنوان آفرهای تبلیغاتی و نیت های دیگر به مخاطبان هدف خود هدیه دهید. فارق از اینکه این ایده، همیشه عالی بوده و هیچ گاه منسوخ نخواهد شد باید بگوییم که برای عملی کردن این ایده در حالت فیزیکی نیاز به پرسوجو، رفتن به بازار، و همچنین پیدا کردن کارگاه هایی است که این کار را انجام میدهند، که در نهایت نتیجه آن اتلاف وقت و غیره خواهد بود. مژده اینکه در فروشگاه اکسسوری، میتوانید به راحتی، آن هم به صورت آنلاین، جاسوئیچی و جاکلیدی سفارشی و یا لوگو و محصول خود را به صورت دوبعدی و سه بعدی سفارش دهید و نکته اینکه در ساخت سازه مورد نظر، هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. هم اکنون جهت سفارش ساخت انواع جاکلیدی، جاسوئیچی با طرح دلخواه میتوانید از اینجا اقدام کنید.

سفارش ساخت و تولید لوگو برای برند

ساخت انواع دستبند، انگشتر، گوشواره و… به صورت سفارشی:

شاید برای شما اتفاق بیفتد که سازه ای هنری نظیر انگشتر، دست بند، گوشواره را در دست یا گوش سلبریتی، همکار یا شخصی در اجتماع دیده باشید که این طرح در هیچ کوچه بازاری موجود نباشد. در این راستا نیز، فروشگاه اکسسوری دخترانه، کار را برایتان آسان کرده و شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را خود ارسال و یا برای ایشان توصیف کنید و این فروشگاه طرح مورد نظر را به سادگی برایتان تولید خواهد کرد.

خدمت جدید فروشگاه اکسسوری

و اما در حال حاظر که این فروشگاه در حال جان گرفتن است، پا به عرصه کارآفرینی گذاشته و جهت حمایت از کسب و کارهای داخلی، گام در عرصه فروش اکسسوری های آشپزخانه کرده و اقدام به تهیه و توضیع این کالاهای مهم، اعم از انواع سوفله خوری استیل که شامل سوفله برنج خوری، سوپ خوری، خورشت خوری و… کرده که با قیمت ارزان، از تولید کنندگان شریف ایرانی به دست خریداران عزیز میرساند.

کلام آخر:

بی‌شک یکی از پارامترهای مهم در پیشرفت کشور، آن هم در این شرایط اسفناک اقتصادی حمایت از کسب و کارهای داخلی و تولید کنندگان کشور عزیزمان است. ما در این مطلب سعی کردیم یکی از فروشگاه های آنلاین را به شما معرفی کنیم تا بخشی از این رسالت را به انجام برسانیم و امیدواریم شرایط همه کسب و کارها در آینده بهبود پیدا کند.

سپاس از اینکه تا انتها این محتوا را مطالعه نمودید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    مهدیار محبی

    معرفی خوبی بود ???? خداقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×