» مطالب » اخبار کسب و کار » نمایش تبلیغ به تاکسی آنلاین Lyft اضافه شد
Display an ad to an online taxi
اخبار کسب و کار

نمایش تبلیغ به تاکسی آنلاین Lyft اضافه شد

فروردین 9, 1403 1085

اپلیکیشن Lyft، یکی از پلتفرم‌های حمل و نقل آنلاین در آمریکا، به تازگی یک بستر تبلیغاتی برای کسب و کارها ایجاد کرده است. این اقدام می‌تواند یک شروع نوآورانه در خدمات حمل و نقل آنلاین باشد.

با این اقدام، لیفت دیگر تنها یک پلتفرم حمل و نقل آنلاین نیست؛ بلکه به عنوان یک کانال تبلیغاتی هم برای مسافران و هم برندها عمل می‌کند، با اینکه تبلیغات کسب و کارها را در نقشه کاربران نمایش می‌دهد و خدماتی را برای آنها ارائه می‌دهد.

تبلیغات درون‌برنامه‌ای Lyft

به هدف ارائه پیام‌های مناسب و هماهنگ در طول سفر به مسافران می‌باشد. این تبلیغات، با در نظر گرفتن وضعیت راننده، زمان تخمینی پایان سفر و سنجش کیفیت سفر، انتخاب می‌شوند. از این راه، تبلیغات برندها به‌طور هوشمندانه، با توجه به موقعیت کنونی و مقصد مسافران، نمایش داده می‌شوند و احتمال تعامل و تبدیل نیز افزایش می‌یابد.

تبلیغات هوشمند درون برنامه در Lyft، احتمال خرید و موفقیت کمپین‌های برند‌ها را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، مسافری که به سینما می‌رود، پیام معرفی فیلم جدید را دریافت می‌کند، در حالی که کسی که مقصدش مرکز خرید است، ممکن است تبلیغ تخفیف یک فروشگاه را مشاهده کند.

تبلیغات درون برنامه در Lyft، همچنین برای رانندگانی که از تبلت استفاده می‌کنند و در نقشه سفر خود تبلیغات نشان داده می‌شود، سودآوری را در نظر گرفته است. رانندگانی که حداقل ۶۰ سفر در هفته داشته باشند، بیش از ۱۰ درصد افزایش درآمد خود را خواهند داشت. این روش باعث می‌شود هم برندها و هم رانندگان از این تبلیغات بهره‌مند شوند و به سوددهی بیشتر برسند.

این ایده که Lyft آن را اجرایی کرده است، می‌تواند به عنوان یک شروع نوآورانه در صنعت حمل و نقل آنلاین در نظر گرفته شود. احتمالاً پلتفرم‌های آنلاین مشابه نیز به استفاده از این روش تبلیغاتی علاقه‌مند خواهند شد. سوال این است که در صورت امکان، پلتفرم‌های حمل و نقل آنلاین در ایران نیز زودتر یا دیرتر بستری برای تبلیغات برندها ایجاد خواهند کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×