» مطالب » اخبار کسب و کار » کسب‌وکاری به‌روز داشته باشید
کسب‌وکاری به‌روز داشته باشید
اخبار کسب و کار

کسب‌وکاری به‌روز داشته باشید

آذر 12, 1402 20162

در دنیای امروز، تکنولوژی به سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است. این پیشرفت به حدی است که به سختی می‌توانیم درباره آینده و تغییراتی که در چند سال آینده رخ خواهند داد، پیش بینی کنیم. در این شرایط، تنها کسب‌وکارهایی که توانسته‌اند با این تغییرات هماهنگ شوند، قادر به رشد و توسعه خود هستند. اما این هماهنگی با پیشرفت تکنولوژی چالش‌برانگیز است، زیرا تکنولوژی در حوزه‌های مختلف در حال توسعه است و تقریباً غیرممکن است که کسب‌وکارها در همه این حوزه‌ها هماهنگ باشند.

در این شرایط، تنها راه نجات این است که زمینه‌های مرتبط با رشد و توسعه تکنولوژی در کسب‌وکار مورد نظر را شناسایی کنیم و با اثرات آن‌ها آشنا شویم. دوره‌های آموزشی مرتبط با تکنولوژی کلیدی برای کسب‌وکار، به شما کمک می‌کنند تا با این تکنولوژی‌ها آشنا شوید و دانش خود را در زمینه تکنولوژی مورد نیاز کسب‌وکارتان ارتقا دهید. این دوره‌های رایگان به شما این امکان را می‌دهند که با تکنولوژی‌های مهم و کلیدی در حوزه‌های مختلف آشنا شوید و از آن‌ها در کسب‌وکار خود بهره‌برداری کنید.

این دوره کسب و کار رایگان توسط IBM ارائه می‌شود و برای دانشجویان در سطوح مقدماتی طراحی شده است. در پایان دوره، دانشجویان مدرکی از آن دریافت می‌کنند که قابل به‌اشتراک‌گذاری است. این دوره به دانشجویان سه تکنولوژی کلیدی را آموزش می‌دهد که بیشترین پتانسیل رشد و زمینه لازم برای بروز خلاقیت در کسب‌وکار را دارند.

سه تکنولوژی کلیدی که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از: علم داده، هوش مصنوعی و رایانش ابری. برای شرکت در این دوره، نیازی به هیچ دانش زمینه‌ای ندارید. در این دوره، شما نه‌تنها با این سه توانمندی آشنا می‌شوید، بلکه نحوه عملکرد آنها را هم تجربه می‌کنید. همچنین، این دوره به مهارت‌های شما برای کار با این تکنولوژی‌ها افزوده خواهد شد.

مشخصات این دوره تکنولوژی‌های کلیدی برای کسب‌وکار عبارتند از:
– ارائه دهنده: Coursera
– هزینه دوره: رایگان
– مدرسان: الکس آکلسون و راو اهوجا
– مدت زمان دوره: ۳ ماه

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×