» مطالب » تکنولوژی » اخبار فناوری » آیفون 15 پرو مکس آسیب جدی به دست کاربر از سبب ذوب شدن کابل شارژر ارزان‌قیمت
آیفون 15 پرو مکس آسیب جدی به دست کاربر از سبب ذوب شدن کابل شارژر ارزان‌قیمت
اخبار فناوری

آیفون 15 پرو مکس آسیب جدی به دست کاربر از سبب ذوب شدن کابل شارژر ارزان‌قیمت

دی 5, 1402 90259

یک کاربر در انجمن ردیت اعلام کرده که کابل USB-C شارژر آیفون 15 پرو مکس او ذوب شده و به سوختن دست و بخشی از گوشی منجر شده است. این موضوع نشان‌دهنده استفاده از کابل ارزان‌قیمت و غیررسمی است که ممکن است باعث مشکلات جدی در دستگاه شود.

یکی از اعضای جامعه در Reddit درخصوص آیفون 15 پرو مکس خود گزارش داده که کابل شارژر USB-C آن به‌طور کامل ذوب شده و این امر منجر به سوختن دست او شده است. او توضیح داده که گوشی در طول شب به‌قدری گرم شد که انگشتش را سوزاند. پس از جدا کردن کابل، متوجه شد که بخشی از پلاستیک آن ذوب شده و قسمت فلزی آن درون پورت نیز چسبیده بود.

بحث درباره تغییر کانکتور لایتنینگ به USB-C در آیفون 15 پرو مکس و امکان استفاده از لوازم جانبی غیررسمی از جمله مسائلی است که پیش از تصمیم اتحادیه اروپا برای اجبار اپل به استفاده از USB-C مورد توجه قرار گرفته بود. در حالی که این تغییر اجازه استفاده از کابل‌های متنوع را به کاربران می‌دهد، مواردی نیز گزارش شده‌اند که از لوازم جانبی تقلبی منجر به مشکلاتی همچون داغ‌شدن گوشی شده است. در یک حادثه، یک کاربر اظهار کرده که از یک کابل USB-C ارزان تهیه شده از آمازون برای شارژ آیفون 15 پرو مکس استفاده کرده و کابل ذوب شده و به دست او آسیب جدی وارد کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×