» مطالب » دیگر رسانه ها » ایزوگام در کرج
دیگر رسانه ها

ایزوگام در کرج

بهمن 9, 1402 50216

ایزوگام در کرج

مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج آسایش بام در سرتاسر استان البرز دارای نمایندگی فعال جهت پخش و نصب این عایق رطوبتی است. از جمله مناطق تحت پوشش مرکر پخش و نصب ایزوگام آسایش بام میتوان به شهریار، مهرشهر، اندیشه، گوهردشت و … اشاره کرد. مرکز پخش و نصب ایزوگام آسایش بام جهت ارائه خدمات نصب و پخش ایزوگام در تمام مناطق نامبرده آماده ارائه خدمات به ساکنین محترم این مناطق می باشد. همچنین امکان مراجعه حضوری به محل جهت تعیین میزان ایزوگام مصرفی و قیمت آن توسط کارشناسان این مرکز جهت رفاه حال مشتریان گرامی فراهم آمده است.

ایزوگام در کرج

برای تشخیص و اجرای بهترین ایزوگام برای نصب در یک نقطه خاص از منزل به تجربه و تخصص یک مجری باسابقه ایزوگام نیاز است. همچنین لازم است که این مجری متخصص، سابقه اجرایی کافی در مناطق مختلف کرج را داشته باشد و بتواند ارزانترین قیمت نصب ایزوگام در کرج را به شما پیشنهاد بدهد. اما آیا این عوامل بر روی قیمت نصب ایزوگام نیز تأثیرگذارند؟

بهترین نصابان ایزوگام در کرج
مرکز پخش و نصب ایزوگام آسایش بام جهت نصب و اجرای این عایق رطوبتی از بهترین و باسابقه ترین نصابان موجود در استان البرز بهره می برد. نصب ایزوگام در طول عمر مفید این عایق رطوبتی به شدت تأثیرگذار است. در صورت نصب غیر اصولی و غیر تخصصی از عمر مفید ایزوگام تا چند سال نیز ممکن است کاسته شود. از این رو توصیه می شود نصب تخصصی آن را به بهترین مرکز نصب ایزوگام در کرج آسایش بام بسپارید.

ایزوگام کرجموارد نصب ایزوگام در کرج
نصب ایزوگام کرج در قسمت های مختلف درون و بیرون انواع ساختمان ها انجام می شود، از جمله قسمت های مختلف یک ساختمان که نیاز به نصب تخصصی و حرفه ای این عایق رطوبتی دارد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

پشت بام ها
سرویس های بهداشتی و حمام
پی و فنداسیون ساختمان
استخر ها
روف گاردن
دیوار هایی که در معرض بارش باران قرار دارند
مخازن نگهداری آب و مایعات
مرغداری ها
دامداری ها و …
مرکز ایزوگام کرج آسایش بام بهترین و به روز ترین خدمات را توسط نصبان حرفه ای و با تجربه در تمامی قسمت های نامبرده برای مشتریان گرامی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام خواهد داد.

چه عواملی بر روی قیمت نصب ایزوگام در کرج تأثیر گذارند؟
اگرچه نصب ایزوگام نیازمند دانش و تجربه خاصی است و فرد اجرا کننده آن باید سابقه کافی در این زمینه را داشته باشد؛ اما این عوامل تأثیری در قیمت نصب ایزوگام ندارند.

برای نصب ایزوگام در کرج یا نصب ایزوگام در مناطق مختلف آن نظیر فردیس ، گوهردشت، اندیشه، شهریار و … تنها یک فاکتور در نظر گرفته می‌شود. این فاکتور متراژ و مساحت محلی است که قصد نصب و اجرای ایزوگام بر روی آن را دارید.

قیمت ایزوگامالبته نمی‌توان نقش نوع ایزوگام مصرفی را در هزینه تمام شده اجرای این عایق رطوبتی بی‌تأثیر دانست. مسلماً هرچقدر ایزوگام مورد اجرا گران‌تر باشد، قیمت نصب آن در هر متر مربع نیز گران‌تر خواهد بود.

اما باید دقت کنید که هر ایزوگام گرانی بهترین ایزوگام نیست. بسیاری از مغازه‌های فروش ایزوگام، محصول مورد نیاز خود را از دلال و واسطه خریداری می‌کنند. از همین رو برای به دست آوردن سود خود مجبور به افزایش قیمت آن هستند. اما تهیه ایزوگام از مراکزی که پخش مستقیم این عایق رطوبتی هستند می‌تواند به کاهش قیمت آن کمک کند.

مجموعه ایزوگام آسایش بام مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج است. این مجموعه ایزوگام و سایر عایق‌ها رطوبتی مصرفی خود را از تولیدکننده اصلی تهیه می‌کند. فروش بدون واسطه و مستقیم آن به مشتری سبب کاهش قیمت نصب ایزوگام در کرج خواهد شد.

قیمت نصب ایزوگام در کرج چطور محاسبه می‌ شود؟
همانطور که گفته شد، قیمت نصب ایزوگام در کرج تنها به متراژ و مساحت محل بستگی دارد. البته برای ایزوگام پشت بام قسمت‌هایی مانند دور کانال کولر، دیوارهای اطراف ساختمان، داکت‌ها، لوله کشی و … نیاز به هم‌پوشانی دارند. بنابراین ایزوگام به کار رفته در این قسمت‌ها نیز باید بر روی کل کار محاسبه شود.

برای محاسبه قیمت تمام شده نصب و اجرای ایزوگام برای مجتمع‌های آپارتمانی در کرج، متراژ کل بنای ساختمان باید در 20 درصد ضرب شود (این 20 درصد برای افزایش جهت در همپوشانی اضافه می‌شود). از این طریق می‌توانید قیمت تمام شده آن محاسبه کنید.

البته قیمت خرید ایزوگام نیز در محاسبه قیمت تمام شده آن بی‌تأثیر نیست و حتماً باید محاسبه شود. قیمت برند های مرغوب تر این عایق رطوبتی با توجه به قیر و مواد اولیه مرغوبی که در تهیه آن به کار برده می شود، گرانتر از عایق های بی کیفیت و ارزان است که البته با توجه به ماندگاری بیشتر عایق های مرغوب توصیه ما به شما تهیه از برترین برند های ازوگام است، که مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج آسایش بام نیز نمایندگی آن ها را در اختیار داشته و می تواند انواع عایق های رطوبتی برتر موجود در کشور را با همان قیمت در کارخانه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد.

برخی از اجراکنندگان ایزوگام برای تمیز کردن پشت بام، زدودن گرد و غبار ، جابه‌جایی کولر و سایر لوازم موجود در پشت بام ها و … نیز هزینه‌ای دریافت می‌کنند. از همین رو بهتر است پیش از اجرای آن، قرار داد را به‌طور کامل مطالعه نموده و از ریز هزینه‌های آن کاملاً مطلع شوید. بعد از امضای قرارداد و تعیین قیمت آن نیاز است طرفین تعهدات خود که در قرارداد ذکر شده است را بدون کم و کاست انجام دهند.

نصب ایزوگام ارزان در کرج
ایزوگام کرجاغلب ما به دنبال این هستیم که ایزوگام را با کمترین قیمت ممکن نصب کنیم. اما این موضوع حتماً از کیفیت کار می‌کاهد. ماده اولیه اصلی استفاده شده در ایزوگام، نفت خام 60 الی 70 درصد است اما در بعضی موارد برای کاهش قیمت آن از پودرهای معدنی به جای نفت استفاده می‌شوند. ایزوگام تهیه شده از این پودرهای معدنی کیفیت و کارایی ایزوگامی که ماده‌اولیه آن‌ها نفت است را ندارند.

استفاده از ماده‌اولیه بی‌کیفیت روش مناسبی برای کاهش قیمت ایزوگام نیست. بهترین روش استفاده از مراکزی است که خدمات خود را با قیمت بهتری به مشتریان عرضه می‌کنند.

مجموعه ایزوگام آسایش بام یک مرکز تخصصی پخش و نصب ایزوگام در کرج است. این مجموعه ایزوگام موردنیاز خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی تهیه می‌کند و از آنجایی که خود کار اجرا را نیز بر عهده دارد؛ آن را بدون واسطه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این فروش بی‌واسطه سبب می‌شود تا نصب ایزوگام با کمترین هزینه ممکن برای مشتری انجام شود، بدون اینکه نیاز باشد از کیفیت کار کاسته شود.

روش نصب ایزوگام در کرج
استان البرز دارای آب و هوای نسبتاً معتدل و کم بارشی است از این رو عایق رطوبتی ایزوگام در کرج میتواند مناسب ترین و بهترین نوع عایق رطوبتی جهت نصب درنظر گرفته شود. نصب این عایق حتماً و قطعاً باید توسط نصاب متخصص انجام شود گه دارای تخصص و تجربه در نصب آن بوده و همچنین تجهیزات موردنیاز را به همراه داشته باشد. قبل از نصب توجه به نکاتی ضروری است، از جمله:

قبل از اقدام به نصب محل موردنظر را کاملاً تمیز کرده و تمامی گرد و غبار را با جارو بروبید.
تمامی لوازم و اثاثیه اضافی باید از محل نصب ایزوگام برداشته شوند تا نصب انجام شود و سپس دوباره روی سطح قرار بگیرند.
ترجیحاً در روز های گرم سال و در فصل های بهار و تابستان اقدام به نصب این عایق رطوبتی نمایید. در صورت نصب ایزوگام در زمستان حتماً آب و هوای روزی که نصب قرار است انجام شود را چک کنید تا بارندگی نباشد.
سطحی که ایزوگام روی آن نصب میشود باید در عاری از هرگونه ترک و یا شکاف عمیق باشد. از این رو قبل از اقدام به نصب بهتر است شکاف ها با استفاده از سیمان و یا نوعی خمیر تحت عنوان خمیر ماستیک بسته شوند.
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×