» مطالب » دیگر رسانه ها » خرید لوازم آشپزخانه در فروشگاه ELK | جذاب ترین محصولات آشپزخانه روز بازار
خرید لوازم آشپزخانه در فروشگاه ELK | جذاب ترین محصولات آشپزخانه روز بازار
دیگر رسانه ها

خرید لوازم آشپزخانه در فروشگاه ELK | جذاب ترین محصولات آشپزخانه روز بازار

اسفند 1, 1402 40164

همانطورر که می دانید، امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین فضا ها برای طراحی است. استفاده از محصولات و المان های مناسب می تواند علاوه بر ایجاد جذابیت و زیبایی، کاربرد های بسیار زیاد و آسانی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. یکی از مهم ترین المان های آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. سینک های ظرفشویی یکی از پر کاربرد ترین و یکی از اصلی ترین المان های آشپزخانه است که در مدل های بسیار زیادی در بازار به فروش می رسد. سینک های ظرفشویی سبک های بسیار متنوعی دارند که این سبک ها را می توان به مواردی مانند سینک ظرفشویی گرانیتی، سینک ظرفشویی آبشاری و سینک ظرفشویی استیل اشاره کرد، البته هر کدام از این سبک ها مدل ها و نوع های متفاوتی دارد که هر نوع قابلیت های منحصر به فردی در خود دارند.

خرید لوازم آشپزخانه در فروشگاه ELK | جذاب ترین محصولات آشپزخانه روز بازار

علاوه بر سینک ظرفشویی، المان بعدی و کلیدی آشپزخانه، هود ها هستند. امروزه و در آشپزخانه های مدرن از هود های مخفی بی صدا یا کم صدا استفاده می کنند، زیرا هود های مخفی دیگر فضای اضافی از آشپزخانه را اشغال نمی کنند و سپس با صدای کمی که از خود دارند آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند و آرامش خانه را بر هم نمی زنند. در این مقاله به بررسی 2 سبک از سینک های ظرفشویی مدرن و پر استفاده و پر طرفدار و هود های مخفی بی صدا یا کم صدا می پردازیم و عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

سینگ گرانیتی

سینک های گرانیتی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین سینک های موجود در بازار هستند که علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارند، بسیار مقاوم هستند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. سینک های گرانیتی در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند و به دلیل جنس مستحکمی که دارند، در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار زیادی دارند و همین عامل سبب شده تا سینک های گرانیتی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشند. همچنین یکی دیگر از مزایای سینک های گرانیتی، امکان شست و شوی راحت سینک است و این مورد سبب شده تا هیچ ردی از باکتری ها و آلودگی ها بر روی این محصول دیده نشود و سلامت انسان ها را تهدید نکند. قیمت سینک های گرانیتی موجود در بازار بسته نوع سینک، اندازه و عمق لگن، کیفیت سینک، متریال استفاده شده در تولید این محصول، طراحی سینک و تک لگنه یا دو گلنه بودنه سینک متفاوت است.

برای مثال هزینه و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید سینک گرانیتی مشکی با سینک گرانیتی سفید متفاوت است و بهترین راهکار برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این محصول حتما باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید. البته در خرید سینک های گرانیتی باید به نکاتی ویژه توجه داشته باشید تا بهترین تجربه را از خرید خود داشته باشید. یکی از این نکات مهم در خرید سینک های گرانیتی، انتخاب فروشگاه مناسب و شرکت سازنده مناسب این محصول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سینک گرانیتی و برای مشاهده ارزان ترین سینک گرانیتی موجود در بازار می توانید با کلیک بر روی آدرس https://www.elkkala.com/product-category/sink-granity/ وارد سایت ELK شوبد و وارد صفحه خرید سینک گرانیتی شوید.

سینک آبشاری

سینک آبشاری، یکی دیگر از سبک های پرطرفدار و جذاب سینک های ظرفشویی است که به دلیل طراحی مدرن و کارایی که این محصول دارد، امروزه در آشپزخانه های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. سینک های آبشاری اوایل یک محصول وارداتی بود و پس از گذر زمان و شناخته تر شدن این محصول، به صدر فهرست سینک های ظرفشویی جدید و مدرن قرار گرفته است. این محصول امکانات و ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد و همین مورد موجب شده تا سینک آبشاری نسبت به دیگر سینک های ظرفشویی پر فروش تر باشد. قیمت سینک های آبشاری همانند سینک های گرانیتی بسته به چند عامل کلیدی مستقیم و چند عامل غیر مستقیم متغیر است که اولین و مهم ترین نکته که در قیمت سینک های آبشاری بسیار تاثیر میگذارد، تعداد امکانات و تجهیزاتی می باشد که در سینک تعبیه شده است.

سینک های آبشاری در مدل های 2 کلید، 3 کلید و 5 کلید در بازار عرضه و خریداری می شود که ارزان ترین مدل های آن 2 کلید و 3 کلید است و گران ترین مدل آن سینک آبشاری 5 کلید است. در خرید سینک های ظرفشویی آبشاری حتما باید به کیفیت آن دقت ویژه ای داشته باشید، کیفیت و مواد استفاده شده در ساخت و مقاومت سینک آبشاری در خرید بسیار مهم هستند و سینک های آبشاری با کیفیت طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به دیگر سینک ها دارند. برای مشاهده قیمت سینک آبشاری می توانید با مراجعه به آدرس https://www.elkkala.com/product-category/sink-abshary/ وارد صفحه خرید سینک آبشاری فروشگاه ELK می شوید.

هود مخفی

هود مخفی، یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین هود های بازار است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هود های مخفی به صورتی طراحی شده اند که در مکان هایی مخصوص از آشپزخانه نصب می شوند و ظاهر این محصول کاملا پنهان است. این محصول جذاب اکثرا در بالای گاز ها نصب می شود تا دود، بخار و چربی را سریع به خود جذب کنند تا باعث آلودگی فضای آشپزخانه نشود. هود های مخفی معمولا کم صدا هستند و قدرت بسیار بالایی دارند و فضای بسیار کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند. هود های مخفی انواع متفاوتی دارند که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند.

قیمت هود های مخفی بستگی به نوع، کیفیت، اندازه، رنگ،  ویژگی ها و قابلیت ها، برند سازنده آن و فروشگاه منتخب برای خرید متفاوت است. هود های مخفی متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام از آنها مناسب خرید نیستند یا قیمت مناسبی ندارند، برای مشاهده هود های مخفی با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه ELK سر بزنید. برای دریافت اطلاعات کامل تر در رابطه با خرید هود مخفی و قیمت هود مخقی می توانید با کلیک بر روی آدرس https://www.elkkala.com/product-category/hood-makhfi/ وارد سایت ELK شوید و از دقیق ترین و منصفانه ترین قیمت هود مخفی مطلع شوید.

خرید لوازم آشپزخانه در فروشگاه ELK | جذاب ترین محصولات آشپزخانه روز بازار

فروشگاه ELK

شرکت بازرگانی پویان تجهیزات ایرانیان از سال 1389 فعالیت خود را در حوزه واردات تجهیزات آشپزخانه با برند ELK آغاز کرده است. در فروشگاه ELK می توانید محصولاتی با کیفیت با بهترین قیمت مشاهده و خریداری کنید. در فروشگاه ELK محصولاتی مانند سینک گرانیتی، هود مخفی، سینک آبشاری، گاز رومیزی و سینک استیل به فروش می رسد که می توانید برای ورود به سایت ELK با مراجعه به آدرس elkkala.com وارد سایت ای ال کا شوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×