» مطالب » اخبار کسب و کار » بیشترین سهم صنعت کریپتو از تبلیغات این پلتفرم به گزارش سال دارت
The crypto industry
اخبار کسب و کار

بیشترین سهم صنعت کریپتو از تبلیغات این پلتفرم به گزارش سال دارت

فروردین 29, 1403 0054

در گزارش نیمه دوم سال ۱۴۰۱، پلتفرم دارت زمستان را به عنوان “زمستان سخت تبلیغات” توصیف کرده است. این زمستان، با وجود سرما و طولانی بودن، به موفقیت در عبور از آن منجر شده است. در گزارش سالانه خود، دارت به میزان ترافیک روزانه به تفکیک دیوایس اشاره کرده است. بر اساس نتایج به دست آمده، حجم ترافیک موبایل، پنج برابر حجم ترافیک دسکتاپ است و بیشتر از ۸۰ درصد از حجم ترافیک روزانه به موبایل اختصاص دارد. همچنین، در بخش اد فرمت‌ها، اشاره شده است که در سال گذشته، ۸۰ درصد از کمپین‌ها از اد فرمت پوش نوتیفیکشن استفاده کرده‌اند و ۲۰ درصد از آن‌ها بنر درون برنامه‌ای بوده است.

در این گزارش، دارت به تعداد کلیک‌ها به تفکیک صنعت پرداخته است

بر اساس آن، صنعت کریپتوکارنسی با سهم ۳۳ درصدی، بیشترین تعداد کلیک را به خود اختصاص داده است. در رتبه‌های بعدی، تجارت الکترونیکی با ۲۸ درصد کلیک و صنعت فین‌تک و بهداشت و درمان با سهم‌های به ترتیب ۱۶.۵ و ۹ درصدی قرار گرفته‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش، دارت به دنبال یافتن راهی برای بقا می‌باشد و افزایش تعداد کلیک‌ها را مورد بررسی قرار داده است. دارت اشاره کرده است که بیشتر از ۸۰ درصد ترافیک مصرفی در صنعت تبلیغات دیجیتال به گوشی‌های موبایل برمی‌گردد. همچنین، در نیمه دوم سال ۱۴۰۱، اختلالات اینترنت بیشتر از ۸۰ درصد را تحت تأثیر قرار داده بود و بطور عمده بر تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ تأثیر گذاشته بود. با این حال، با توجه به انعطاف پذیری شرکت‌های تبلیغاتی در ایران و تحمل تکانه‌ها و ضربه‌های متعدد، در مجموعه دارت راه‌هایی برای دستیابی به اهداف تعیین شده پیدا شد.

گزارش دارت نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۱

با وجود اختلالات در اینترنت، میزان کلیک روی تبلیغات نسبت به سال ۱۴۰۰ به نسبت ۱۰.۵ درصد افزایش یافته است و تعداد کل دفعات نمایش تبلیغات در دارت نیز تا ۱۶ درصد افزایش یافته است. همچنین، تعداد ناشران دارت در یک سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است، که این امر نشان دهنده ایجاد ظرفیت‌های جدید برای تبلیغات توسط دارت است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

shaterian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×