» مطالب » دیگر رسانه ها » بیوگرافی بازیگران سریال اتاق بغلی + خلاصه داستان
بیوگرافی بازیگران سریال اتاق بغلی + خلاصه داستان
دیگر رسانه ها

بیوگرافی بازیگران سریال اتاق بغلی + خلاصه داستان

فروردین 9, 1403 108,182

بیوگرافی بازیگران سریال اتاق بغلی + خلاصه داستان

در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی بازیگران سریال اتاق بغلی و همچنین خلاصه داستان و زمان پخش آن بپردازیم.

آشنایان عزیز، در ادامه قصد داریم سریالی جذاب و هیجان‌انگیز را که به زودی از شبکه معتبر استار تی‌وی (Star TV) ترکیه پخش خواهد شد، به شما معرفی کنیم. این سریال با عنوان "اتاق بغلی" یا همان "Yan Oda" شناخته می‌شود و فیلم‌نامه آن را نویسنده‌ای توانا به نام مهمت باریش گونگر (Mehmet Barış Günger) که پیشتر سریال پرطرفدار "چشم چران عمارت" (Yalı Çapkını) را نگاشته، به رشته تحریر درآورده است. کارگردانی این اثر جالب توجه را نیز چاعری ویلا لوستوالی (Çağrı Vila Lostuvalı) بر عهده خواهد داشت. استار تی‌وی ترکیه از جمله شبکه‌های سرشناس این کشور به شمار می‌رود که تاکنون آثار پربیننده و موفقی را روانه آنتن کرده است؛ از جمله سریال‌های "چشم چران عمارت" و "مرا پنهان کن" (Sakla Beni) که در این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این شبکه معمولاً سریال‌هایی را با موضوعات چالش‌برانگیز، پرکشش و پربازیگر پخش می‌کند.

خلاصه داستان سریال "اتاق بغلی" حکایت از آن دارد که سوگی ارسوی، یک مجری تلویزیونی موفق که آینده شغلی‌اش در معرض خطر قرار گرفته است، با فکرت آلابی، یکی از تجار نامدار و سرشناس ترکیه، ازدواج می‌کند. این ازدواج غیرمنتظره، همگان را در شوکی عظیم فرو می‌برد. سوگی و فکرت هر دو تجربه‌های ناموفقی از ازدواج‌های پیشین خود داشته‌اند و این یک بُعد از این ماجرا است. از سوی دیگر، تفاوت چشمگیری میان خانواده‌های این زوج به چشم می‌خورد. اکنون خانواده‌های آن‌ها باید همگی زیر یک سقف گرد هم آیند و این امر زندگی مادران خانواده و نیز فرزندان سوگی و فکرت را که ناگزیر باید در اتاق‌های کناری یکدیگر سپری کنند، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

شما می توانید برای دانلود تمام قسمت های این سریال به سایت کافه فیلم مراجعه کنید.

 

در ادامه به بیوگرافی بازیگران می پردازیم.

 

شوال سام

آشنایی با شوال سام، هنرپیشه و موزیسین ترکیه‌ای، که در بیستم آبان سال 1352 دیده به جهان گشود، از والدینی هنرمند سرچشمه گرفته است؛ پدری موزیسین و مادری خواننده شهیر ترک. او راه بازیگری را از سال 1993 با حضور در سریال «سوپر بابا» آغاز نمود. در ایران، وی را بیشتر با نقش‌آفرینی در سریال‌های «سیب ممنوعه» و «اندر» می‌شناسند. از دیگر آثار محبوب این بازیگر می‌توان به «حریم سلطان»، «داستان بودروم»، «دل»، فیلم‌های «لبه بهشت»، «از قلبت بپرس»، «سیاه و سفید» و «خاطرات اسب سیاه» اشاره کرد.

 

جانر جیندوروک

جانر جیندوروک، بازیگر دوست‌داشتنی ترکیه‌ای، در بیست‌وهشتم فروردین سال 1359 چشم به جهان گشود. او از خانواده‌ای هنرپرور برخاست؛ پدر و مادرش نویسنده بودند و برادرانش نیز در عرصه تئاتر فعالیت داشتند. از همین رو، از کودکی با بازیگری آشنا شد و در تئاتر آغاز به کار کرد. سال 2006 با فیلم «بین‌المللی» نخستین حضور سینمایی خود را تجربه نمود و یک سال بعد در سریال «خورشید سیاه» ایفای نقش داشت. از آثار شناخته‌شده دیگر این هنرمند می‌توان به «برگ ریزان»، «ماه پیکر»، «زن»، «بی‌صداقت» و «تبعید آبی» اشاره کرد.

اونور سعید یاران

اونور سعید یاران، مدل و بازیگر ترکیه‌ای، در بیست‌وسوم دی ماه 1373 متولد شد. او راه بازیگری را از سال 2017 با حضور در سریال «کالک گیدلیم» و ایفای نقش فرعی در آن آغاز نمود و با بازی در نقش دوروک در سریال «خواهران و برادران» به شهرت فراوانی دست یافت.

دریا پینار آک

دریا پینار آک (Derya Pınar Ak) بازیگر اهل ترکیه متولد 3 اوت 2003 (12 مرداد 1382) است. او بازیگری را از سال 2019 با حضور در فیلم‌های کوتاه شروع کرد و در سال 2021 با سریال Hükümsüz جلوی دوربین رفت. سریال اسم‌‌ من فرح (Adım Farah) این هنرپیشه را به شهرت رساند و یک سریال دیگر به نام 3391 Kilometre نیز در سال 2024 برای پخش دارد.

نازان کسال

نازان کسال (Nazan Kesal) از جمله کارگردانان و بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور ترکیه محسوب می‌شود که در 28 مارس 1969 (8 فروردین 1348) متولد شد. خانم کسال فعالیت بازیگری را از سال 1992 با فیلمی به نام Biri Diğeri Zeliha آغاز کرد و بعد از آن فعالیت‌های مختلفی زیادی در تلویزیون و سپس تئاتر ترکیه داشت. در ایران این بازیگر را بیشتر با سریال‌هایی همچون عشق و جزا (Aşk ve Ceza) که در آن نقش سوگی و سپس سریال فضیلت خانم و دخترانش (Fazilet Hanım ve Kızları) که در آن نقش فضیلت را ایفا می‌کرد، می‌شناسند. نازان کسال کنون برنده چندین جایزه ملی و بین‌المللی شده و جز بازیگران فعال سینمای ترکیه است.

 

سریال ترکی اتاق بغلی از تاریخ 19 اسفند ماه شروع به پخش کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.40
Avatar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×