» مطالب » تکنولوژی » هوش مصنوعی » “گوگل در حال توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard می‌باشد”
"گوگل در حال توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard می‌باشد"
هوش مصنوعی

“گوگل در حال توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard می‌باشد”

دی 16, 1402 30147

گوگل به نظر می‌آید در حال توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی با نام “Bard Advanced” باشد که در اختیار اعضای سرویس پولی Google One قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهنده اندروید، دیلان روسل، اطلاعاتی را در مورد این مدل جدید ارائه داده است. ظاهراً Bard Advanced از مدل Gemini Ultra، قدرتمندترین مدل زبان بزرگ (LLM) توسط گوگل، پشتیبانی می‌کند که بهبودی نسبت به نسخه فعلی Bard دارد.

سال گذشته، OpenAI اعلام کرده بود که به مشترکین سرویس GPT Plus اجازه می‌دهد تا بات‌های سفارشی خود را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند. حالا، این استارتاپ قصد دارد استور GPT خود را هفته آینده راه‌اندازی کند. قابلیت جدید به نام "Power up" نیز از هوش مصنوعی برای بهبود دستوراتی که به Bard می‌دهید، استفاده می‌کند. همچنین، ویژگی "Gallery" به کاربران راهنمایی می‌کند و توضیحاتی در مورد یک صفحه جدید به نام "وظایف" نیز آمده است که به کاربران امکان مدیریت کارهای طولانی‌مدت را می‌دهد. Bedros Pamboukian نیز به کشف یک رشته کد اشاره کرده که نشان‌دهنده کار گوگل بر روی لایه "پیشرفته" برای Bard است.

Bard Advanced، یک نسخه پیشرفته از هوش مصنوعی گوگل است که مهارت‌های ریاضی و استدلال پیشرفته را داراست. این نسخه قابلیت ایجاد بات‌های سفارشی با نام رمز Motoko را نیز دارد. به نظر می‌رسد این بات‌ها به کاربران امکان تولید و سفارشی‌سازی بیشتر را فراهم می‌کنند، اما جزئیات بیشتری درباره عملکرد و به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها در دسترس نیست.

سال گذشته، OpenAI اعلام کرده بود که به مشترکین سرویس GPT Plus اجازه می‌دهد تا بات‌های سفارشی خود را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند. حالا، این استارتاپ قصد دارد استور GPT خود را هفته آینده راه‌اندازی کند. قابلیت جدید به نام “Power up” نیز از هوش مصنوعی برای بهبود دستوراتی که به Bard می‌دهید، استفاده می‌کند. همچنین، ویژگی “Gallery” به کاربران راهنمایی می‌کند و توضیحاتی در مورد یک صفحه جدید به نام “وظایف” نیز آمده است که به کاربران امکان مدیریت کارهای طولانی‌مدت را می‌دهد. Bedros Pamboukian نیز به کشف یک رشته کد اشاره کرده که نشان‌دهنده کار گوگل بر روی لایه “پیشرفته” برای Bard است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×