اخبار کسب و کار

اخبار کسب و کار مارکتینگ

مهمترین و بهترین کمپین خلاقانه سال ۲۰۲۲ در جهان

اردیبهشت 6, 14031 56

در سال ۲۰۲۲، شرکت‌های بزرگ و کوچک خارجی با مشکلات و سختی‌های خاص خود روبرو شدند. این سال، با تورم شدیدی همراه بود که اقتصاد و بازارهای تبلیغات را با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو کرد. همچنین، بودجه‌های بزرگی که قبلاً در کانال‌های دیگر صرف می‌شدند، همگی به کانال‌های بازدهی بالا منتقل شدند. در این شرایط که وضعیت بسیاری از شرکت‌ها عالی نبود، هنوز جای خالی خلاقیت و نوآوری در بسیاری از تبلیغات قابل توجه بود. در […]

اخبار کسب و کار Marketing

به نقل از رایان فیلن مهمترین درس مارکتینگ در سال ۲۰۲۲

اردیبهشت 3, 14031 175

این مقاله درباره درس‌های “رایان فیلِن”، یکی از کارکشته‌های حوزه مارکتینگ از سال سخت ۲۰۲۲ است. این درس‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بهتری را برای سال جدید اعمال کنید و به خصوص، نگرش و روحیه مناسبی درباره این استراتژی‌ها داشته باشید. این مقاله توسط رسانه آموزشی Martech منتشر شده است. فیلِن در متن خود اینگونه شروع می‌کند: وقتی روز ۱۵ دسامبر فرا رسید، تیم من کمپین‌های تعطیلات خود را برای پایان سال آماده […]

اخبار کسب و کار Google Analytics GA4

توضیح کامل در مورد نسخه جدید گوگل آنالیتیکس GA4

اردیبهشت 1, 14031 68

بدون شک، شما هم در حال یادگیری و استفاده از نسخه جدید آنالیتیکس گوگل، یعنی گوگل آنالیتیکس 4 (GA4) هستید. به گفته خود گوگل، از تاریخ ۱ جولای سال ۲۰۲۳، نسخه قبلی آنالیتیکس یونیورسال دیگر پشتیبانی نخواهد شد. اگرچه بسیاری از دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان با مهاجرت به این آپدیت جدید راضی نیستند، اما گوگل در تصمیم خود پابرجا است و بهتر است ما نحوه کار با این ابزار […]

اخبار کسب و کار دیجیتال مارکتینگ

آشنایی کامل همه لغت‌نامه‌های فارسی دیجیتال مارکتینگ

فروردین 31, 14031 51

در سال‌های اخیر، صنعت استارتاپ و بازار کار مشاغل مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ به طور چشمگیری رشد کرده‌اند. این اکوسیستم با تمامی چالش‌هایی که در طول این سال‌ها با آن مواجه شده است، امکانات مارکترها را از تحریم‌های خارجی تا فیلترینگ گسترده و قطعی اینترنت، بهبود بخشیده است و به نقطه‌ای رسیده است که قبلاً قابل پیش‌بینی نبود. این پیشرفت نه تنها به دلیل پیشرفت‌های زیرساختی و فنی بوده است، بلکه به لطف شرکت‌ها و […]

اخبار کسب و کار Affiliate marketing

همه چیز در مورد افیلیت مارکتینگ و چطور برای ما مشتری می‌آورد؟

فروردین 30, 14031 61

دارد. در حال حاضر، بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین از این ایده برای جذب تعداد زیادی کاربر و خریدار استفاده می‌کنند. در ادامه، با مفهوم افیلیت مارکتینگ بیشتر آشنا خواهید شد. افیلیت مارکتینگ چیست؟ افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال است که در آن یک برند به ناشران (وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی که در زمینه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنند) کمیسیون و درصدی از فروش را که از طریق لینک‌ها و تبلیغاتی […]

اخبار کسب و کار The crypto industry

بیشترین سهم صنعت کریپتو از تبلیغات این پلتفرم به گزارش سال دارت

فروردین 29, 14031 65

در گزارش نیمه دوم سال ۱۴۰۱، پلتفرم دارت زمستان را به عنوان “زمستان سخت تبلیغات” توصیف کرده است. این زمستان، با وجود سرما و طولانی بودن، به موفقیت در عبور از آن منجر شده است. در گزارش سالانه خود، دارت به میزان ترافیک روزانه به تفکیک دیوایس اشاره کرده است. بر اساس نتایج به دست آمده، حجم ترافیک موبایل، پنج برابر حجم ترافیک دسکتاپ است و بیشتر از ۸۰ درصد از حجم ترافیک روزانه به […]

اخبار کسب و کار Electronic booklet

صباویژن کتابچۀ الکترونیکی «تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی» را انتشار داد

فروردین 27, 14030 59

صباویژن به تازگی کتابچه الکترونیکی با عنوان “تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی” را در ویکی‌پدیا منتشر کرده است. این کتابچه به بررسی اهمیت استفاده از خلاقیت در تبلیغات به عنوان ابزاری قدرتمند می‌پردازد. تیم محتوای صباویژن در مورد این کتابچه عنوان زیر را انتخاب کرده است: “در کتابچه الکترونیکی “تبلیغات خلاقانه: هنر جذب مشتری در بازار رقابتی”، ابتدا به یک بررسی کوتاه از دنیای تبلیغات می‌پردازیم. سپس وارد سرزمینی پر از شگفتی […]

اخبار کسب و کار e-mail marketing

بهترین راه های کاربردی استراتژی در ایمیل مارکتینگ چیست؟

فروردین 25, 14030 57

تقسیم بندی مشتریان یا همان segmentation، یک عنصر کلیدی برای داشتن یک کمپین بازاریابی موثر و مرتبط است. با انجام تقسیم بندی، شما قادر خواهید بود مشتریان را بر اساس ویژگی‌های مشترکشان به گروه‌های مختلف تقسیم کنید و استراتژی بازاریابی خود را برای هر گروه به صورت موثرتر و هدفمندتر اجرا کنید. اولین گام در این راه، آشنایی با مفهوم تقسیم بندی مشتریان در دیجیتال مارکتینگ است هر کسب و کاری با توجه به ماهیت […]

اخبار کسب و کار performance

رونمایی دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود

فروردین 24, 14030 53

اخیراً پلتفرم دژینو، یک سرویس کشف تقلب در زمینه عملکرد تبلیغاتی، رونمایی کرده است. دژینو از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در تشخیص تقلب در تبلیغات آغاز کرده است. این پلتفرم در مورد امکانات جدید خود به دی‌ام اطلاع داده است و اعلام کرده است: “این سرویس از شروع یک دوره جدید در بهبود عملکرد تبلیغات کلیکی خبر می‌دهد.” سرویس پرفورمنس دژینو هدف آن ارائه گزارش‌ها و هشدارهای مناسب برای بهینه‌سازی کمپین‌ها است. در این […]

اخبار کسب و کار email

نرخ تبدیل ایمیل خود را چطور افزایش دهیم؟

فروردین 23, 14030 59

احتمالاً شگفت زده می‌شوید که ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از روش‌های قدرتمند در بازاریابی است. این البته در حالی است که بهبود نرخ تبدیل در این روش آسان نیست و نیازمند انجام آزمایش‌های A/B بسیاری است. با این حال، نتایج به حدی رضایتبخش خواهند بود که تمامی مشقت‌ها را فراموش می‌کنید. در این مقاله، به معرفی راه‌هایی برای افزایش نرخ تبدیل ایمیل می‌پردازیم تا به شما در استراتژی‌گذاری این روش بازاریابی […]

اخبار کسب و کار Detailed report of Tapsel 1401

همه چیز در مورد گزارش تفصیلی سال 1401 تپسل در مورد وج ترافیک و ایمپرشن تبلیغات اپلیکیشنی

فروردین 22, 14030 63

گزارش جامع تپسل، شبکه هوشمند تبلیغات آنلاین، وضعیت صنعت تبلیغات دیجیتال در سال ۱۴۰۱ را به تفصیل بررسی کرده است. در این گزارش، به چالش‌های سختی که در سال گذشته بر صنعت تبلیغات تأثیر گذاشته است، تغییرات اساسی در صنعت دیجیتال و تبلیغات مورد بررسی قرار گرفته است. تپسل، در نشر این گزارش، تلاش داشته است تا عملکرد خود را در کانال‌های مختلف به طور دقیق و جامع نمایش داده و بینش خود را درباره […]

اخبار کسب و کار محاسبه ۱۴ متریک‌ مهم برای سنجش تبلیغات آنلاین

محاسبه ۱۴ متریک‌ مهم برای سنجش تبلیغات آنلاین

فروردین 20, 14030 62

تبلیغات آنلاین، راهی مؤثر برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتریان است. اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کمپین‌هایتان به خوبی عمل می‌کنند و بودجه‌ای که برای آنها در نظر گرفته‌اید مناسب است یا نیاز به تغییر دارد؟ برای پاسخ به این سوالات، باید بر اساس هدفی که در نظر دارید، متریک‌های مهم تبلیغات آنلاین خود را مشخص کنید و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را اندازه‌گیری و بررسی نمایید. این داده‌ها […]

×