» مطالب » پوشش رویداد های خبری » شاپ ام‌آی‌تی مرکز پردازش محصولاتش در تهران را افتتاح کرد
شاپ ام ای تی
پوشش رویداد های خبری

شاپ ام‌آی‌تی مرکز پردازش محصولاتش در تهران را افتتاح کرد

اردیبهشت 22, 1403 90109

شاپ‌ام‌آی‌تی با رونمایی از مرکز پردازش خود، گامی بلند در جهت ارتقای تجربه خرید آنلاین برداشت ، شرکت شاپ‌ام‌آی‌تی، پیشرو در زمینه فروش آنلاین محصولات الکترونیکی، در مراسمی که با حضور فعالان حوزه لوازم کامپیوتری و الکترونیکی و اصحاب رسانه برگزار شد، از مرکز پردازش خود رونمایی کرد. این مرکز که با هدف ارتقای تجربه خرید آنلاین و ارائه خدمات نوین به مشتریان طراحی شده است، از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد.

هانی سامری، مشاور مدیرعامل شاپ‌ام‌آی‌تی، در سخنرانی خود در این مراسم گفت: “هدف شاپ‌ام‌آی‌تی این است که در زمینه فروش آنلاین محصولات سخت‌افزاری، گام‌های بلندی برداریم و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نیروی کار متخصص، اقدامات تازه‌ای را انجام دهیم. راه‌اندازی این مرکز پردازش، نقطه عطفی در مسیر تحقق این هدف خواهد بود.”

این مرکز به طور کامل اتوماتیک بوده و تمامی فرآیندهای مربوط به سفارش، انبارداری، بسته‌بندی و ارسال کالا به طور خودکار انجام می‌شود. این امر به افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به مشتریان کمک خواهد کرد.

استفاده از هوش مصنوعی در این مرکز پردازش، نقش مهمی در ارتقای کارایی و ارائه خدمات نوین به مشتریان خواهد داشت. هوش مصنوعی به شاپ‌ام‌آی‌تی کمک می‌کند تا بتواند به طور دقیق‌تر نیازها و سلیقه مشتریان را پیش‌بینی کرده و محصولات متناسب با آنها را به آنها پیشنهاد دهد.

رونمایی از مرکز پردازش شاپ‌ام‌آی‌تی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه بهترین تجربه خرید آنلاین به مشتریان است. شاپ‌ام‌آی‌تی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نیروی کار متخصص، در تلاش است تا به عنوان مرجعی قابل اعتماد در زمینه فروش آنلاین محصولات سخت‌افزاری شناخته شود.

مشاور مدیرعامل شاپ‌‌ ام‌آی‌تی با اشاره به شعار این مجموعه که «بی‌واسطه خرید کنید» است، خاطر نشان کرد که مرکز پردازش شاپ‌ ام‌آی‌تی خرید اینترنتی محصولات مبتنی بر فناوری اطلاعات را تسهیل می‌کند.
ایمان صادقی، مدیر بخش خدمات‌ پس از فروش شاپ ام‌آی‌تی، سخنران بعدی رویداد رونمایی از مرکز پردازش شاپ‌ ام‌آی‌تی بود. صادقی، ابتدا درباره مسیر شغلی‌اش در این شرکت صحبت کرد و سپس افزود: «در شاپ ام‌آی‌تی تلاش کرده‌ایم تا خدمات نوینی را در زمینه خدمات پس از فروش ارائه کنیم.» او از ری‌برندینگ شاپ‌ ام‌آی‌تی و ایجاد مرکز اسمبلینگ قطعات الکترونیکی در این شرکت خبر داد.
آزمات علی تنها، کارآفرین پاکستانی و از شرکای تجاری شاپ ام‌آی‌تی نیز به تنوع محصولات الکترونیکی و نوآورانه در این شرکت اشاره کرد و گفت که امیدوار است این شرکت در بازارهای جهانی حضور یابد. در ادامه این رویداد، مهدی شجاری، اینفلوئنسر حوزه فناوری به معرفی موبونیوز پرداخت و گفت که بیشتر فعالان این حوزه را نسل زد تشکیل داده‌اند.

هامون مهدی‌خانی، موسس تی‌پول و رمیت به همکاری با شاپ‌ام‌آی‌تی اشاره کرد و گفت که در حوزه‌های مالی همراه این شرکت است. او در ادامه شبکه‌های پرداختی‌ای که تاسیس کرده را معرفی کرد.
سپیده نصیری، مدیر بازاریابی شاپ ام‌آی‌تی،‌ تنها سخنران زن این رویداد بود. نصیری در مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ‌ ام‌آی‌تی در مورد برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ سخنرانی کرد و توضیح داد که نیازسنجی مشتریان و استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی در برنامه‌های این شرکت در سال جاری هستند. گفتنی است در پایان مراسم، مرتضی شاهرخی، مدیر منطقه‌ای برند کریتیو، به معرفی این برند و دلایل تاثیرگذاری آن در زمینه فناوری اطلاعات پرداخت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

خبرنگار کسب و کار

عاشق دنیای مارکتینگ در اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×