» مطالب » تکنولوژی » اخبار فناوری » در مدل‌های گلکسی S25 و S25 پلاس، سامسونگ قرار است از سنسور دوربین سونی استفاده کند.
در مدل‌های گلکسی S25 و S25 پلاس، سامسونگ قرار است از سنسور دوربین سونی استفاده کند.
اخبار فناوری

در مدل‌های گلکسی S25 و S25 پلاس، سامسونگ قرار است از سنسور دوربین سونی استفاده کند.

آذر 13, 1402 10176

سامسونگ تصمیم گرفته است در مدل‌های جدید گوشی همراه خود، از دوربین‌های با رزولوشن بالاتر استفاده کند. در گوشی گلکسی S22، سامسونگ دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را به دوربینی با رزولوشن 50 مگاپیکسل ارتقا داد. این ارتقا در دوربین‌های گلکسی S23 و احتمالاً گلکسی S24 نیز ادامه داشته است و از همان دوربین با رزولوشن 50 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

اما طبق گزارشات یک منبع آگاه، به نظر می‌رسد که در مدل‌های گلکسی S25 و S25 پلاس، سامسونگ قصد دارد از سنسور قدیمی GN3 استفاده نکند و به جای آن از سنسورهای سونی استفاده کند. در مدل‌های قبلی، سامسونگ از سنسور داخلی خود در دوربین اصلی استفاده کرده است، اما این بار به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است از سنسورهای سونی استفاده کند. اطلاعات بیشتر درباره این سنسورها و ویژگی‌های آنها هنوز منتشر نشده است و ممکن است در مدل‌های بعدی گوشی‌های سامسونگ معرفی شوند.

در سه سال گذشته، سامسونگ از سنسور ایزوسل GN3 در گوشی‌های مختلف خود استفاده کرده است، از جمله گلکسی S22 و S22 پلاس، گلکسی S23 و S23 پلاس، و همچنین در دو مدل گلکسی زد فولد 4 و فولد 5. این سنسور دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل، دیافراگم f/1.8، و پیکسل‌های 1.0 میکرونی است. همچنین این سنسور از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند و باعث شده است که هم طرفداران بسیاری داشته باشد و هم منتقدان.

اما طبق اطلاعات منتشرشده، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در سری گلکسی S25 تغییرات قابل توجهی را به عمل آورد. احتمالاً در این مدل، سامسونگ از یک چیپست داخلی جدید به نام “Dream Chip” استفاده خواهد کرد که از سری اگزینوس خواهد بود. همچنین این چیپست ممکن است دارای یک پردازنده گرافیکی قدرتمند مبتنی بر AMD RDNA3 باشد.

درباره دوربین‌های گلکسی S24 و S24 پلاس نیز منتشر شده است که از همان سنسور 50 مگاپیکسلی GN3 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد شد. به علاوه، در کنار دوربین اصلی، این مدل‌ها با یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی نیز تجهیز خواهند شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×