» مطالب » تکنولوژی » هوش مصنوعی » رقیب جدید ChatGPT در موبایل؛ نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی Pi منتشر شد
رقیب جدید ChatGPT در موبایل؛ نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی Pi منتشر شد
هوش مصنوعی

رقیب جدید ChatGPT در موبایل؛ نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی Pi منتشر شد

آذر 18, 1402 10180

استارتاپ Inflection AI اعلام کرد که چت‌بات هوش مصنوعی Pi اکنون به صورت یک اپلیکیشن رایگان برای اندروید در دسترس است. این استارتاپ توسط مصطفی سلیمان، هم‌بنیان‌گذار دیپ‌مایند و رید هافمن، هم‌بنیان‌گذار لینکدین تأسیس شده است. Pi با رابط کاربری ساده و سریع خود و همچنین قابلیت چت از طریق تماس صوتی هم‌زمان، به عنوان یک رقیب برای ChatGPT شناخته می‌شود.

اطلاعات بر اساس وبلاگ رسمی سایت Inflection AI حاکی از این است که چت‌بات Pi اکنون به عنوان یک اپلیکیشن برای کاربران اندروید در دسترس قرار گرفته است. استارتاپ Inflection AI، که یک سال از تأسیس آن می‌گذرد، قصد دارد با هوش مصنوعی Pi به عنوان یک رقیب برای هوش مصنوعی های محبوب مانند ChatGPT و Grok از xAI شرکت کند. این چت‌بات با محیط صمیمی و ساده خود می‌تواند توجه گسترده‌تری از کاربران را به خود جلب کند.

یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Pi این است که می‌توانید به جای گفتگوی متنی، با آن مکالمه صوتی داشته باشید. با فعال‌کردن میکروفن، می‌توانید با این هوش مصنوعی به صورت صوتی گفت‌وگو کنید. این چت‌بات در حال حاضر شش نوع صدا با جنسیت، تن و لهجه‌های مختلف دارد. با انتخاب یکی از آن‌ها، می‌توانید جواب‌ها را هم به صورت متنی و هم صوتی دریافت کنید.

اپلیکیشن اندروید Pi در حال حاضر برای 35 کشور، از جمله ایالات متحده، در دسترس است و قصد دارد تجربه مشابه نسخه iOS خود را ارائه دهد. این هوش مصنوعی با گذشت زمان و با ادامه گفت‌وگو، با شخصیت شما آشنا می‌شود و مکالمه را بر اساس سلیقه و اطلاعاتی که از شما دریافت می‌کند، ارتقا می‌دهد.

استارتاپ Inflection AI قبلاً مدل هوش مصنوعی Inflection-1 و چت‌بات تحت وب Pi را معرفی کرده بود. اما اعلام شده است که به‌زودی یک به‌روزرسانی بزرگ به نام Inflection-2 برای این مدل هوش مصنوعی منتشر خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×