» مطالب » اخبار کسب و کار » معرفی استارتاپ ها » نرم‌افزار مناسب طراحان گرافیک برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها
نرم‌افزار مناسب طراحان گرافیک برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها
معرفی استارتاپ ها

نرم‌افزار مناسب طراحان گرافیک برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها

آذر 7, 1402 71266

یکی از مشکلاتی که طراحان گرافیک با آن روبرو هستند، این است که برای توضیح مدت زمان نمایش المان‌های مختلف مانند پاپ‌آپ‌ها و اسلایدرها در صفحات وب، نیاز به همکاری با برنامه‌نویس دارند. بدون همکاری برنامه‌نویس، طراحان دچار مشکلاتی می‌شوند. این مشکل ممکن است باعث شود که طراحان گرافیک بخواهند مهارت‌های طراحی و برنامه‌نویسی وب را یاد بگیرند یا در ارائه ایده‌های اولیه به کارفرمایان، به توصیف المان‌ها محدود شوند.

برای حل این مشکل، برنامه ادوب ایکس‌دی (Adobe XD) توسعه داده شده است. اما مشکل دیگری که طراحان با استفاده از این برنامه دارند، عدم راحتی کار با آن است. امکانات بسیاری در این برنامه وجود دارد که ممکن است طراحان گرافیک را درگیر کند و زمان بیشتری را برای طراحی پروژه خود صرف کنند.

برای حل این مشکل، اپلیکیشن Just In Mind به عنوان نسخه ساده‌تری از Adobe XD طراحی شده است. این اپلیکیشن به طراحان گرافیک امکان می‌دهد با آسانی به طراحی ایده‌های خود بپردازند و آن‌ها را به راحتی به دست کارفرمایان خود ارائه دهند. می‌توان گفت Just In Mind مانند Lightroom در مقایسه با Photoshop است. این اپلیکیشن در نسخه‌های مختلفی برای اندروید، ویندوز و مک عرضه می‌شود، اما نسخه ویندوز آن دارای قابلیت‌ها و آسانی بیشتری است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

نویسنده سایت

تعداد دیدگاهها: 1

  1. Avatar
    قندچی

    سلام وقتتون بخیر ممنون از توضیحات خوبتون درباره نرم‌افزار مناسب طراحان گرافیک برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها بسیار مفید و کاربردی بود و بسیار لذت بردم از سایت خوبتون…ممنونم ازتون و آرزو موفقیت و پیروزی براتون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×